P
Pelastus
Vieras
Kun tässä lamakin tulee ja kohta on vaikee elättää yhä kasvavaa köyhien joukkoja. Mun mielestä sosiaalituet pitäisi suorana rahallisena toimituksena lopettaa. Jos yksityinen ihminen/koko perhe todetaan köyhäksi ja sitä kautta kyvyttömäksi hoitamaan itse asioita, niin julkisen sektorin pitäis ottaa yksikön toimeentulo kokonaan kontolleen. Ruuat, juomat sun muut jaettais kerran viikossa. Kaikki muutkin perustarpeet jaettais. Käyttörahaa pieni määrä. Tietysti jos ihminen ei halua tähän alistua, niin on oikeus ottaa vastuu omasta elämästä.
Mua ärsyttää kun sossusta saa rahaa sitä enemmän mitä pahemmin asiat sössii. Jos on kaksi perhettä samoilla tuloilla ja toinen säästää ja toinen elää velaksi, niin se velkanen pelastetaan, mutta säästäjää rankaistaan. Oma vastuu ja omat päätökset tai sitten "huostaanotto". Mitäs mieltä?
Mua ärsyttää kun sossusta saa rahaa sitä enemmän mitä pahemmin asiat sössii. Jos on kaksi perhettä samoilla tuloilla ja toinen säästää ja toinen elää velaksi, niin se velkanen pelastetaan, mutta säästäjää rankaistaan. Oma vastuu ja omat päätökset tai sitten "huostaanotto". Mitäs mieltä?