Ä
äityliini h
Vieras
Meil tyttö on yksityisellä pph ja nyt pph aikoo irtisanoa sopimuksemme.
Saako se tuollain tehä ?
Mistä me hoitopaikka saadaan ?
Saako se tuollain tehä ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äityliini h;27218362:Meil tyttö on yksityisellä pph ja nyt pph aikoo irtisanoa sopimuksemme.
Saako se tuollain tehä ?
Alkuperäinen kirjoittaja äityliini h;27218415:Meillä on erinäkemys lapsen kehitystasosta. Emme olisi halunneet alunperinkään tonne hoitoon muta pakko oli kun muuta ei löytynyt .
Tyttö ei viihdy vaan itkee edelleen hoitoon mennessä. Muut lapset ei näytä itkevän.
Lapselle ei ole leikkikaveria hoidossa. Näitä luettelee syyksi.
Sopimuksessa on kk irtisanomisaika.
Alkuperäinen kirjoittaja äityliini h;27220356:Taas joku hoitaja tääl luulee tietävänsä lapsen kehitystason paremmin kuin äiti?? Häääh?
Hoitaja pakotti tytön syömään itse, pukemaan ja riisuun yms.
Tytön hienomotoriikka on huona ja hoitaja vaan irvailee miten hoidossa syö itse ja pukee itse miten hienosti on muka onnistunut.
Paskat sanon minä-
Nyt uhkailee irtisanomisella kun emme suostu yhteistyöhän ja olemme hankalia. Onneksi tyttö on hoidossa vain viistuntia päivässä.
minkä ikäinen tyttö on? Jotkut lapset kyllä ovat ovelia. Hoidossa tekevät kaikkea itse kun muutkin tekevät, mutta sitten kotona heittäytyvät pikkulapsiksi eikä osatakkaan enää.
minkä ikäinen tyttö on? Jotkut lapset kyllä ovat ovelia. Hoidossa tekevät kaikkea itse kun muutkin tekevät, mutta sitten kotona heittäytyvät pikkulapsiksi eikä osatakkaan enää.
Haluatko muka lapsen vielä tuolle hoitajalle?Alkuperäinen kirjoittaja äityliini h;27220383:Lapsi on vähän yli kolme. En usko että juonii vaan on jäljessä kehitystä. Hoitaja inttää lapsen osaavan tehdä siellä ja toimivan mutta mä en usko. Kototna tyttö ei pysty edes syömään lusikalla ruokaa kun sotkee paikat eli ei tajua että lusikasta tippuu ruuat lattialle kun kääntää.
Nyt sitten uhkaa lopettaa hoitosuhteen!
Alkuperäinen kirjoittaja äityliini h;27220383:Lapsi on vähän yli kolme. En usko että juonii vaan on jäljessä kehitystä. Hoitaja inttää lapsen osaavan tehdä siellä ja toimivan mutta mä en usko. Kototna tyttö ei pysty edes syömään lusikalla ruokaa kun sotkee paikat eli ei tajua että lusikasta tippuu ruuat lattialle kun kääntää.
Alkuperäinen kirjoittaja äityliini h;27220383:Lapsi on vähän yli kolme. En usko että juonii vaan on jäljessä kehitystä. Hoitaja inttää lapsen osaavan tehdä siellä ja toimivan mutta mä en usko. Kototna tyttö ei pysty edes syömään lusikalla ruokaa kun sotkee paikat eli ei tajua että lusikasta tippuu ruuat lattialle kun kääntää.