Sushiriisi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ashhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeast,i sushiriisiä ei koskaan säilytetä jääkaapissa. Maku on pilalla ja koostumus kärsii, siitä tulee kylmää kovaa klönttiä. Vaarallista syötäväksi se ei ole, mut pahaa. Makuasia. :)

[QUOTE="Aapee";27232845]Niinhän se on. Tekee vaan niin kovin mieli makirullia ja huomenna en riisiä ehdi valmistamaan. Eli eipä joudu kukaan muu kärsimään, jos rullat menee pilalle :).[/QUOTE]

Kerro toki mielenkiinnosta, mitä riisiä käytät ja miten sen valmistat.

No minä olen muutaman kerran laittanut jääkaappiin, mies kyllä meillä yleensä meillä rullat vääntää, ja hällä riisi on 1vrk huoneenlämmössä, jollei sitten saman päivän aikana niitä tee.:)

No, siihen nähden että ihmiset jopa Japanissa ostavat MYÖS valmisannoksia suhia einestiskistä tai pakastealtaasta - eiköhän se ok:na pysy.

Ja olen säilyttänyt ja syönyt itsekin. Ei se niin hyvää ole kuin alunperin, mutta ok. Paljon parempaa kuin ei-sushia joka tapauksessa. ;)

No, siihen nähden että ihmiset jopa Japanissa ostavat MYÖS valmisannoksia suhia einestiskistä tai pakastealtaasta - eiköhän se ok:na pysy.

Ja olen säilyttänyt ja syönyt itsekin. Ei se niin hyvää ole kuin alunperin, mutta ok. Paljon parempaa kuin ei-sushia joka tapauksessa. ;)

Ei se okna pysy. Se on vähän sama samaa kuin einesmössö vastaan gourmet, sieltä pakasteesta otettuna :D
Japanilainen eines. Mä sitäpaitsi veikkaan että riisi ei ole samaa kuin oikein valmistettu. Ihan varmasti ovat keksineet niksejä koostumuksen ja maun parantamiseksi. Kaupan pakastesusheissa on mm. lihajauhoa?
Mä olen mielummin ilman sushia kuin otan sitä pakasteena tai jääkaapissa säilytettynä. Mutta makuasioista ei voi kiistellä.

Mulle sushi on taitoa, tunnelmaa ja meditaatiota :)

Älkää säilyttäkö keitettyä riisiä huoneenlämmössä! Se on pahimpia bakteerin kerääjiä.

Yhteistyössä