H
HelpWanted.
Vieras
Unohda koko mies. Ymmärrän kyllä tuon ihastumisen ja sen vakavuuden, sillä olen itsekin ollut samassa tilanteessa. Sillä hetkellä kun ystäväni tuli raskaaksi ihastukselleni pyyhin koko miehen mielestäni. Toki en olisi ikinä ystäväni miestä vienyt ilman lastakaan, kunhan leikin ajatuksella. Lapsen perhettä ja kotia en voisi edes kuvitella rikkovani. Otin vähän etäisyyttä ja omassa mielessäni mies vain lakkasi olemasta vaihtoehto minulle. Raskaudesta kuultuani en ole miestä enää ajatellut. Tekemisissä ollaan edelleen mutta harvemmin kuin aiemmin. Älä tunge itseäsi kylään ja avuksi.
Olen yrittänyt pysyä pois heiltä, he muuttivat hiljattain uuteen kotiin enkä ole kertaakaan käynyt heillä vaan he tulevat aina meille ja nainen " pakottaa " miehensä mukaan että pitää lapsille seuraa että minä ja ystäväni saadaan jutella. Mies on paristi jo kieltäytynyt tulemasta ja ystäväni on suuttunut siitä miehelle. Enkä väkisin yritä olla avuksi vaan naisella on aika vaikea raskaus ja olen hänen ainut ihan lähellä asuva ystävä.