Perussuomalaiset ovat nousemassa Espoon toiseksi suurimmaksi kuntapuolueeksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jytky II
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27303942]Aloittajan kannattaisi kerrata alakoulusta muutama luokka jos lukutaito on tuota luokkaa.[/QUOTE]

"Persufoobikoiden itkupotkuraivareita odotellessa. :D"

[QUOTE="Miksi";27303987].. tyytyä kakkospaikkaan kun tarjolla on ykköspaikka ;)[/QUOTE]

Ollos huoleton. Monessa kunnassa perussuomalaiset tulevat olemaan suurin kuntapuolue vaalien jälkeen. ;)

Ollos huoleton. Monessa kunnassa perussuomalaiset tulevat olemaan suurin kuntapuolue vaalien jälkeen. ;)

No suoraan sanottuna mulle se on yksi hailee, mutta se on varma, etteivät ole ykkösenä, eivätkä kakkosena ainakaan meidän kunnassa.

Mua kiinnostavat vain oman kunnan asiat, miten täällä ne kaikki valitut valtuutetut sitten toimivat ja miten asioistamme päättävät, lähipalveluista ym. Ne asiat ovat tärkeitä ja niistä on kyse kuntavaaleissa.

[QUOTE="Miksi";27304077]No suoraan sanottuna mulle se on yksi hailee, mutta se on varma, etteivät ole ykkösenä, eivätkä kakkosena ainakaan meidän kunnassa.
[/QUOTE]

Älä ole niin varma. ;)

[QUOTE="Miksi";27304191]Voi kyllä olen. Tämä kunta on niin vahvasti kahden suuren puolueen kunta. Edelliseen tai siis nykyiseen valtuustoon ei sitä paitsi tullut valituksi yhtään perussuomalaista. Joku ehkä valitaan nyt, mutta pieneksi jää heidän osuutensa, siitä olen ihan varma.[/QUOTE]

Huomaatkos, perussuomalaiset saavat kaikkialla uusia kunnanvaltuutettuja.:)

[QUOTE="Miksi";27304191]Voi kyllä olen. Tämä kunta on niin vahvasti kahden suuren puolueen kunta. Edelliseen tai siis nykyiseen valtuustoon ei sitä paitsi tullut valituksi yhtään perussuomalaista. Joku ehkä valitaan nyt, mutta pieneksi jää heidän osuutensa, siitä olen ihan varma.[/QUOTE]

Joo, eipä täälläkään mitään persuinvaasiota tapahtunut ehdokaslistoissa.
Luojan kiitos.
Toivottavasti noista viidestä(:laugh:pakko nauraa) ei yksikään pääse valtuustoon.

Yhteistyössä