Jos mies sanoo profiilissaan etsivänsä hoikkaa tai normaalipainoista naista ja mä olen pulska, niin.. neuvokaas nyt ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Eli homma meni näin:

Kirjauduin nettideittihommaan ja bongasin miehen, joka asuu samalla paikkakunnalla.
en lukenut sitä profiilia niin kovin tarkkaan, sillä asuinkunta ja samanlaiset harrastukset herättivät mielenkiintoni.
Tulimme heti hyvin juttuun. Tosi hyvin. Sitten huomasin, että miehellä lukee yhtenä kriteerinä "etsin hoikkaa, urheilullista tai normaalivrartaloista naista".. No mä olen pulska.
Mulla lukee kyllä profiilissa "sopivan pehmeä", eli mies on kyllä sen nähnyt.
No nyt mies ehdotti viikonlopuksi treffejä.
Miten mä siis saisin sanottua hänelle koostani? Olisi se helkkarin noloa, jos hän ei pitäisi yhtään ulkonäötäni ja olisi kovin vaivaantunut.

Olen nyt ulkomailla ja tulen vasta pe-la yönä takaisin. Kuvaa en oikein mistään saa lähetettyä.

Haluaisin vaan, että hän saa etukäteen tietää, mitä on odotettavissa.

Mikään jenkkiläski en ole. Kokoa 42-44 ja 170cm ja esim. vyötärö ihan hoikka. Mutta kookas rakenteeltani ja pyöreyttäkin on. Liikunnallinen mä olen kyllä.

En halua kuitenkaan sellaista "yhyyy oon läski" vaikuteltaa, vaan vaikuttaa suht. itsevarmalta. Mitä muuten olenkin.

Kyllä jokainen tietää, että "sopivan pehmeä" tarkoittaa ylipainoista netissä. ;) Menet vain rohkeasti deiteille - jos miestä ei yhtään innosta, hän varmaan keksii jonkun tekosyyn olla enää näkemättä sua. Suurin osa hoikista pitävistä tulee toimeen pyöreidenkin kanssa.

Vaihtakaa kuvia? Jos toiselle ulkonäkö/paino on kynnyskysymys, niin eipä tule treffattua sitten turhaan. Sitä paitsi saatat olla mihen mielestä ihan normaalivartaloinen, tuo käsitys kun on aika venyvä ja jokaisella on siitä normaaliudesta oma mielipide ;)

Mun mies etsi aikoinaan netissä kanssa naista (mut sieltä sitten löysi) Kriteereissä oli paino max.60kg :D Kysyin sitä sitten myöhemmin niin sanoi ettei tiedä noista mitään, laittoi vaan jonkun siihen. Kun ei halunut mitään 150cm / 130kg matamia :)

ps mä olin silloin yli 60kg ja olen vieläkin ;)

Se luulee, että olet hoikka mutta isotissinen eli sopivan "pehmeä".

Mutta mitä väliä. Mene treffeille ja katso mitä tapahtuu. Kaikki nyt kähtökohtaisesti haluaa sen hoikan, mutta tositilanteessa sillä ei sitten usein ole niin väliä.

No itse kyllä kertoisin ihan suoraan, että huomasin vasta nyt miehen vaatimukset ja että itse en kuulu ko. kategoriaan, onko este näkemiselle. Todella noloa olis vaan mennä paikalle munkin mielestä, se voi olla jollekin yksi pääkriteereistä (niin hullulta kun se kuulostaakin).

[QUOTE="Zzz";27393477]Kaikki nyt kähtökohtaisesti haluaa sen hoikan, mutta tositilanteessa sillä ei sitten usein ole niin väliä.[/QUOTE]

Ei nyt noinkaan. Olin aikaisemmin töissä erään nettipalvelun ylläpidossa ja tarkastin päivittäin n. 100-200 deitti-ilmoitusta (laittomuuksien ja sääntövastaisuuksien varalta), oli siellä niitäkin miehiä jotka etsivät pelkästään ylipainoisia - joko parisuhteeseen tai seksisuhteeseen. Mutta juu, suurin osa preferoinee normaalipainoisia/hoikkia.

Ei nyt noinkaan. Olin aikaisemmin töissä erään nettipalvelun ylläpidossa ja tarkastin päivittäin n. 100-200 deitti-ilmoitusta (laittomuuksien ja sääntövastaisuuksien varalta), oli siellä niitäkin miehiä jotka etsivät pelkästään ylipainoisia - joko parisuhteeseen tai seksisuhteeseen. Mutta juu, suurin osa preferoinee normaalipainoisia/hoikkia.

Joillakin on läskifetissi

[QUOTE="huhhuh";27393656]Ei tarvitse olla fetissiä, että erilainen kropanmuoto miellyttää. Vai onko kaikilla hoikkaa etsivillä miehillä anoreksiafetissi?[/QUOTE]

Hoikka ei ole sama kuin anorektikko. Jos etsisi alipainoista ja syömishäiriöistä, olisi anoreksiafetissi.

[QUOTE="Aloittaja";27393700]No voi olla näinkin.

Onko teistä esim. noloa laittaa:

"Katselin noita sun ihannenaisen vaatimuksia. Mä en tiedä kyllä sovellunko niihin ihan. Mun mielestä mä olen kyllä pulska. En mikään läski, mutta pyöreä omasta mielestäni."[/QUOTE]
Ei oo noloa, just hyvä ja reippaan naisen tekstiä :). Tuosta välittyy mun mielestä kuitenkin itsevarmuus, ts. siitä ei tule ruikuttavan "en mä sulle kyllä varmaan kelpaa, kun oon niin lihava ja ruma, en oo koskaan kelvannu kenellekään ja tuskin sullekaan"-tyylisen itsesäälissä piehtaroivan naisen mielikuva. Itsevarmuus on seksikästä ;)

"Katselin noita sun ihannenaisen vaatimuksia. Mä en tiedä kyllä sovellunko niihin ihan. Mun mielestä mä olen kyllä pulska. En mikään läski, mutta pyöreä omasta mielestäni."[/QUOTE]

Ei ole yhtään noloa, laita vaan. Jos on sulle tarkoitettu mies, niin ottaa sen oikein vastaan :) Ja jos taas ei, niin etpähän jää itsekään junnaamaan paikoilleen vaan voit jatkaa hyvillä mielin etiäppäin :)

Käyhän myöhemmin ilmoittamassa, mitä mies vastasi. Pidän täällä sulle peukkuja, että mies arvostaa sun rehellisyyttä edes sen verran, että haluaa nähdä :)

Älä laita mitään selittelyjä, vaan mene rohkeasti treffeille. Kyllähän moni sinne listaa ties mitä, mutta ei nyt oikeasti kukaan odota, että ihan listan mukainen matami sieltä löytyy. Jos kerran kirjoitellessa on natsannut, niin mene katsomaan, jatkuuko oikeassa elämässä sama fiilis.

Miehillä on muuten noissa tapana itse valehdella täysin sumeilematta. Joskus aikoinaan kun etsin seuraa jonkun deittisivuston kanssa, niin valtaosa kehui itseään urheilulliseksi ja ihan ok-kropan omistavaksi, mutta kaikenmoisia möhömaha sohvaperunoita ilmestyi treffeille. Paras oli yksi mies, joka oli valehdellut ikänsä 10 vuotta nuoremmaksi, kun "koki olevansa niin nuorekas"... Joo ei menty toisille treffeille.

[QUOTE="Zzz";27393716]Hoikka ei ole sama kuin anorektikko. Jos etsisi alipainoista ja syömishäiriöistä, olisi anoreksiafetissi.[/QUOTE]

Eikä lievästi ylipainoinen ole sama kuin läski.

Kyllä minä ainakin kokisin tulleeni "petetyksi", jos profiililssani hakisin normaalipainoista kumppania, ja sieltä joku lihava tulisi treffeille. Kyllä potentiaalisen kumppanin pitää olla fyysisesti(kin) viehättävä, ja lihavat eivät mielestäni tätä ole.

[QUOTE="huhhuh";27393738]Eikä lievästi ylipainoinen ole sama kuin läski.[/QUOTE]

Peesi tälle, meinasin just kirjoittaa saman. Samalla logiikallahan nimittäin hoikka juurikin on anorektikko.

No nyt laitoin...

Kysyin ensin, kuinka ehdottomia hänen kriteerinsä on ja mies sanoi, että tapauskohtaisesti mennään ja ei ne mitään ehdottomia ole.

Laitoin sille hänelle, että "no mä olen kyllä mielestäni pulska:P, en mikään läski kuitenkaan. Halusin vaan sanoa, ettei kumpikaan joudu noloon tilanteeseen".

Mun mieheni kaverilla oli tiukat vaatimukset tyttöyställeen. Yksi kriteeri oli, että naisen pitää olla hoikka. Eikä missään nimessä saanut olla yh. Kappas vain. Löysi sitten sen elämänsä naisen, jonka kanssa meni naimisiin. Nainen oli yh ja painoi ja painaa vieläkin yli 100kg :D

Joskus sitä ei vissiin sitten tiedä itsekään, mitä hakee tai pikemminkin mitä tarvitsee. Tuo pari on onnellisesti naimissa ollut jo 12 vuotta.

• Tykkää
Reactions: Kissimi
[QUOTE="Emakko";27393759]Kyllä minä ainakin kokisin tulleeni "petetyksi", jos profiililssani hakisin normaalipainoista kumppania, ja sieltä joku lihava tulisi treffeille. Kyllä potentiaalisen kumppanin pitää olla fyysisesti(kin) viehättävä, ja lihavat eivät mielestäni tätä ole.[/QUOTE]

Tämä onkin juuri se syy, miksi haluan etukäteen tehdä selväksi, etten sovi hänen raameihinsa.

Yhteistyössä