Laittakaa kuvia juhlatarjoiluistanne, koristeluista yms. :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähän toisenlaisia kattauksia:

tarjoiluja.jpg


baari.jpg

Onpas ollut janoisat juhlat :D
 
Mummeliisa: mitä noissa karkkivadin kylteissä luki? Jos siis muistat. Kuvia kun ei saa klikkaamalla isommiksi :) Samoin karnevaalikeksien yläpuolella olevaa kylttiä en näe lukea.
 
Mä olen nyt eilen ja tänään katsellut vatsa kuristen noita Keittönoidan kuvia :). Ohjeita täytyy ehdottomasti kokeilla. Kiitos niistä. Voisit oikeestaan aloittaa ihan oman ketjun: Keittiönoidan herkut. Siihen sitten joka päivä resepteja, vinkkejä ja ohjeita ruoanlaittoon "for dummies" :D.

Aivan uskomattoman herkullisen näköista ja kauniisti tarjoiltu!
 
[QUOTE="vieras";27400986]Mummeliisa: mitä noissa karkkivadin kylteissä luki? Jos siis muistat. Kuvia kun ei saa klikkaamalla isommiksi :) Samoin karnevaalikeksien yläpuolella olevaa kylttiä en näe lukea.[/QUOTE]

Keijukaisten pääkalloja, iilomatoja Draculan arkusta ja vampyyrin suonia.
Karvenaalikeksien yläpuoella olevaa kylttiä en enää muista. Se siinä alhaalla on "Kastematojen ruumisarkkuja".

:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miää;27401019:
:D Se on aikuisessa vika, kun syöttää kaikkia herkkuja aina ja lihottaa lapset. Lihavat lapset kärsii kouluissa varmasti ym... Taidat olla itekkin läski :D

Kauniisti sanottu todella. Ei ne lapset kärsi koulussa jos eivät vanhemmat anna tuota samaa esimerkkiä kuin sinäkin tässä huutelussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miää;27401019:
:D Se on aikuisessa vika, kun syöttää kaikkia herkkuja aina ja lihottaa lapset. Lihavat lapset kärsii kouluissa varmasti ym... Taidat olla itekkin läski :D


En muuten ole; 170cm/57kg. Ennen oli ylipainoa. Mutta Pellingillä pysyy koko perhe hyvässä kuosissa. En missään nimessä suosi lasten lihottamista ja olen samaa mieltä siitä että on vanhempien vastuulla huolehtia siitä ettei lapset kärsi ylipainosta. Meillä lapset herkuttelevat marjarahkoilla, jäätelöllä ja pirtelöllä. Stevia makeutusaineena.
Mutta silti minusta on ilkeää ja moukkamaista tulla palstalle ilkkumaan jonkun lapsen lihavuudesta koska sillä loukkaat sitä lasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miää;27401065:
Varmasti lihavia lapsia haukutaan koulussa jossain vaiheessa, mutta yleensä vanhemmatkin on pullukoita, kun lapsetkin syöttää.

Vain ja ainoastaan jos joukossa on lapsia joiden vanhemmat sellaisen mallin antaa.
 
En muuten ole; 170cm/57kg. Ennen oli ylipainoa. Mutta Pellingillä pysyy koko perhe hyvässä kuosissa. En missään nimessä suosi lasten lihottamista ja olen samaa mieltä siitä että on vanhempien vastuulla huolehtia siitä ettei lapset kärsi ylipainosta. Meillä lapset herkuttelevat marjarahkoilla, jäätelöllä ja pirtelöllä. Stevia makeutusaineena.
Mutta silti minusta on ilkeää ja moukkamaista tulla palstalle ilkkumaan jonkun lapsen lihavuudesta koska sillä loukkaat sitä lasta.

Joo ne lapset varmaan lukee tätä palstaa :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miää;27401124:
Et taida itsekkään uskoa tuohon :D Kyllä lapset on ilkeitä jossain vaiheessa toisilleen ja kotoa ei varmasti kuule.

Sen verran tässä on koettu koulumaailmaa, että uskon kyllä. Lapset keksivät syitä haukkumiselle mistä vain ja kyllä se taustalla on vanhemmat jotka itsekkin käyttäytyy niin. Ja toki kiltitkin välillä lähtee kokeilumielessä mukaan mutta he yleensä myös heti lopettavat sen.
 
Sen verran tässä on koettu koulumaailmaa, että uskon kyllä. Lapset keksivät syitä haukkumiselle mistä vain ja kyllä se taustalla on vanhemmat jotka itsekkin käyttäytyy niin. Ja toki kiltitkin välillä lähtee kokeilumielessä mukaan mutta he yleensä myös heti lopettavat sen.

Haukkukoot ketkä haukkuu, mutta peiliin vois vilasta vanhempi jos lapset on pullukoita.
 
Mun mies teki niin ison työn aikanaan ja laittoi ja eritteli kaikki kuvat eri kansioihin ja laiteltiin ulkoiseen muistiin...Noh, se muisti on nyt kärventynyt ja kuvat on tipotiessään...että silleen :)

Auts.

Meilläkin on ulkoisella kovalevyllä.
Mutta MYÖS netissä omalla serverillä.
Tuplavarmistus backuppeja blogin ja koneen muistin lisäksi.

:)
 
Vielä ei ole kuvia, mutta hello kitty teemalla kaikkea mahdollista; pillimehut, limut, namiaskit, tikkarit, pienet suklaalevyt kiitos-kasseihin, lahjakassit, ilmapallot, pinata, kakku, keksit ym. teemaan sopivana =)
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä