Mies nukkuu alasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miuku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miuku"

Vieras
Olenko estynyt, mutta mielestäni on ällöä, kun mies nukkuu alasti ja kulkee öiset vessareissunsa nakuna.. Sitten jos pojilla on tullut pissat yöllä sänkyyn, menee setvimään tilannetta munasillaan. Talossa on myös tyttövauva ja mietin, että kun hän on sen ikäinen, että tajuaa jotain, ei ole kiva, että mies pomppii alastomana asunnossa. Mielipiteitä?

No meillä nukutaan molemmat alasti ja hilputellaan alasti aamulla laittamaan kahvi tippumaan jne. Lapsi nukkuu meidän keskellä, hänellä tosin yökkäri päällä ettei palellu.

En näe mitään ongelmaa kyllä, saa kai sitä kotona olla miten päin haluaa?

• Tykkää
Reactions: Arwen Undomiel
Meillä ei olla ikinä kotona nukuttu alasti ja ehkä sen takia vierastan ajatusta, että lapsia hoidetaan ilkosillaan. Mutta hyvä, jos muut eivät näe siinä mitään perverssiä;)

Meillä molemmat, minä ja mieheni nukutaan alasti ja mahdolliset yöpissit etc. kuljetaan alasti.
Meillä pompitaan alasti myös saunan jälkeen, koko perhe, eikä siinä ole mitään erikoista mun mielestä.

[QUOTE="miuku";27439468]Meillä ei olla ikinä kotona nukuttu alasti ja ehkä sen takia vierastan ajatusta, että lapsia hoidetaan ilkosillaan. Mutta hyvä, jos muut eivät näe siinä mitään perverssiä;)[/QUOTE]

Eivät näe. :)
Onko sulla jotain kerrottavaa sun "taipumuksista"?

Meillä nukutaan aina alasti (olen kyllä kotona aina muutenkin alasti, koska en pysty rentoutumaan vaatteet päällä). Inhoan itselläni vaatteita peiton alla, tuntuu vaan niin inhalta kun ne muljuaa ja painaa. Näin on vuosikaudet mennyt; ehkä jos lapsi saadaan niin ruvetaan käyttämään jonkinlaista yöasustusta ihan lapsen mielenterveyden vuoksi.

Viimeksi muokattu:
Meilläkin nukutaan alasti lähes aina - paitsi jos on yövieraita. Ja meidän tyttövauva on silti nukkunut meidän välissä (tosin vauvalla on aina pyjama ;) ) ja kyllä tuo mies on ihan ilkosillaan käynyt tyttöä yöllä hyssyttelemässä jne. En pidän ongelmallisena, kun ei vieraiden edessä kuiteskaan nakuilla :D

[QUOTE="vieras";27439612]Mulle on ihan sama miten kukin nukkuu, mutta ette kai te muutenkin nakuilijat sentään istu sillä paljaalla perseellä sohvalle, keittiöntuoleille jne ? :D[/QUOTE]

Ei tietenkään, mulla ainakin on aina pefletti mukana :D

En kyllä tarkenis missään keittiössä nakusillaan istuskella, mutta monesti olen sohvalla makoillut peiton alla ihan älästi.

no mä en nakuile, kuin vähän ja mies vielä vähemmän, hoikkana se palelee kesät talvet. pikkumies nakuilee sitäkin enemmän. mä inhoan nukkua alasti ja laiha kun olen, niin näytän paremmalta pienissä vaatteissa, kuin ilman ;)

[QUOTE="miuku";27439351]Olenko estynyt, mutta mielestäni on ällöä, kun mies nukkuu alasti ja kulkee öiset vessareissunsa nakuna.. Sitten jos pojilla on tullut pissat yöllä sänkyyn, menee setvimään tilannetta munasillaan. Talossa on myös tyttövauva ja mietin, että kun hän on sen ikäinen, että tajuaa jotain, ei ole kiva, että mies pomppii alastomana asunnossa. Mielipiteitä?[/QUOTE]

meillä mies alasti, ja jos erehdyn laittamaan pitsialkkarit, niin johan stondaa takaapäin ja mies hivuttaa pitsihepeneet pikasesti alas nilkkoihin, ja pian ollaan jo sisäkkäin :)

Naturisteilla tapaa olla aina pyyhe mukana istuskelua varten. Se on sikälikin kätevä, että jos joutuu abduktion kohteeksi, niin on yksi täysin välttämätön varuste valmiina linnunradalla liftausta varten.

Obduktiossa voi sitten pyyhkeellä pyyhkiä pöydän, jos sellaista tarvetta toimenpiteen jälkeen vielä ilmenisi. Monikäyttöistä! Otankin pyyhkeen reppuun lisävarusteeksi.

• Tykkää
Reactions: Turbojurpo
alastomuudessa ei ole mitään perverssiä, piste.

mä nukun välillä alasti, usein nukutaan molemmat 'kalsareilla' mutta kyllä käydään lapsia hoitamassa alasti yms. Vaan tervettä että lapset tottuu ihmiskehoon ja ettei itteään tarvii omalta perheeltä verhota kotonansa.

Meilläkin kuljetaan aikalailla nakkena. Niin kauan kun se ei jollekulle oo epämukavaa. Eipä tuo poika oo sitä koskaa ihmetelly ja iteki hilluu alasti. Toki aina vaatteet päälle jos tulee joku käymään. Sehän on luonnollinen asuste tuo nahkapuku.