Mitä ajattelet miehestä jonka mielestä muu kuin karvaton viivapillu on ETOVA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä kai tuosta kummoisia pitäisi ajatella. Ei tulisi kuulumaan minun elämääni sellaisessa muodossa, jossa pillukarvoilla olisi merkitystä, joten voisimme varmaan pitäytyä muissa keskustelunaiheissa.

No jos olisin vahingossa päässyt tämmöisen kanssa keskusteluasteelle jossa keskustellaan pilluista, niin siitä edemmäs ei päästäisi. Ja ihmettelisin kauheasti itseäni että miten olen päässyt edes tuolle asteelle (olenko ollut jossain koomakännissä tai huumattuna tai ehkä epilepsiakohtauksen kourissa...) kun yleensä olen seurastani suht tarkka...

Olen kyllä sitä mieltä, että näiden karvakeskusteluiden aloittaja voisi oikeasti hakeutua johonkin hoitoon. Ei ole ihan tervettä miettiä ihmisten karvoituksia näin paljon.

Siinä menis varmaan ilta jos toinenkin, kun ruodittais näitä pillukarva-asioita läpi. Koettais varmaan syvä henkinen yhteys. :heart:

On ollu niin hirveän vaikea löytää sellaista miestä, joka haluais jakaa sielunsa syvimmät syöverit tän asian tiimoilta... :'(

Että on tosi tyhmä ja todellisuudesta erkaantunut. Jos on liikaa kaikkia vaatimuksia pikkuseikkojen suhteen, tulee mieleen, että tykkääkö semmoinen naisista ylipäätään ja että onko jotenkin epäseksuaalinen.

Mun mielestä itse kaikki saa päättää, minkälaisista karvoista tykkää itsellään. Jos ajelee kaikki pois, niin tyttölapsille, ja miksei poikalapsillekin pitää vaikka joskus sivumennen kertoa, että aikuisilla kasvaa siellä karvoja ja että on ihan oma päätös, tekeekö niille mitään. Nuorelle tytölle ei kannata suositella mitään karvanpoistamisia, ensin pitää saada kokea, minkälaiset ne ovat. Nekin tuntuu ihan mukavilta. Itse poistan yleensä kerran tai pari kuussa, mutta käytän siihen karvanpoistoainetta, senkään takia en suosittelisi murrosikäiselle, tai kellekään ylipäätään, kun kaikkien iho ei kestä sellaisia aineita.

Yhteistyössä