Mitä ajattelet miehestä jonka mielestä muu kuin karvaton viivapillu on ETOVA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehenä mä ymmärrän sitä toista miestä, jos naiselal on hirveä karvapuska alakerrassa ja nainen haluaa kielikylpyjä. Ei oo kivaa kaivella niitä karvoja hampaanväleistä ja kitalaesta, kun niitä sinne kuitenkin menee.
Jos edes jotenkin pitää paikat siistinä, eli joskus sheivailee, homma on ihan ok. Joskus jopa pieni seksikäs karvoitus on kiehtovamman näköinen, kuin rikki ajettu ja karvoja sisäänkasvanut iho.
Posliini on myös ok silloin, jos nainen tykkää olla ottavana osapuolena suuseksissä. Jo ihan kohteliaisuussyistä, eikä sen kaverin tarvi keskeyttää sitä hommaa, kun karvat kutittaa suussa.
Itse miehenä en ole pitänyt puskaa alapäässä 2000-luvun aikana juuri ollenkaan. Ei tarkoita sitä, että sheivataan joka toinen päivä, mutta parin viikon välein, ja joskus vaan siistitään, ei ajeta posliiniksi.
Ja toiset naiset luultavasti tykkää nuoleskella karvaisia palleja, mutta ne mä pidän kyllä karvattomina.

Jos ei harrasta suuseksejä, niin asialla tuskin on niin paljoa merkitystä. Nykyään tosin jo pelkkä hampaiden pesukin kohteliaisuusmielessä tuntuu olevan outo käsite.

Mä en ymmärrä, miksi aikuisen naisen pitäisi näyttää pikkutytöltä? Sehän on yksi naisen ja lapsen ero, että naisella on häpykarvoitus ja pikkutytöllä ei. Mun mielestä miehessä on jotakin pedomaista, jos hän pitää vain karvattomista pimperoista.

No kun nyt kerran sitä kyrvänkin ulkonäköä ja ominaisuuksia ruoditaan niin miksei pillun ulkonäköä saisi?? Monelle naiselle koolla on väliä, niin varmasti monelle miehelle esim häppäreiden ulkonäöllä ja karvoituksellakin on väliä. Voipi tosin olla että jos suht suuri osa naisista paremman puutteessa ottaa 12-13cm penistä sisäänsä, niin varmasti moni mieskin hyväksyy ruman pimperon paremman puutteessa, vaikkei se ehkä ihan täysiä viboja annakkaan verrattuna kauniiseen pilluun. :) :)

Odotan innolla milloin alamme nähdä uutisotsikoita: "nyt se on tutkittu, vaginan tiukkudella on väliä!" Tai "nainen: tämmöiset vaginat eivät sytytä miehiä" tai "nainen, vältä nämä mokat sheivauksessa" :D

Yhteistyössä