Ihastuminen toiseen mieheen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikki niin sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikki niin sekaisin

Vieras
Oon niin sekaisin näiden tunteideni kanssa :(

Nelisen kuukautta sitten ihastuin toiseen mieheen, siis kyllä.. minulla on mies, perhe ja kaikki hyvin. En tiedä miten siinä noin kävi mutta yritin unohtaa ihastumisen tunteen.. kunnes sain selville että tämä mies tunsi minua kohtaan samoin. Tutustuimme paremmin toisiimme ( siis juttelemalla ) kunnes mieheni alkoi kiinnittään asiaan huomiota.. lopetin koko " jutun" tämän ihastukseni kanssa.. nyt en kuitenkaan saa häntä millään pois mielestäni :( Jutun lopettamisestakin on jo kuukausi ja koko ajan hän on silti mielessäni... oon miettinyt pääni puhki että mitä tälläisessä tilanteessa voi edes tehdä? En edes tiedä mitä hän minusta enää ajattelee? pitääkö vain koittaa jotenkin unohtaa..vai mitä??? Tunteet on vaan niin kovin voimakkaat...ovat olleet alusta lähtien.. jotenkin oon mennyt ihan sekaisin, rakastan perheetäni ja en halua menettää sitä...silti sisälläni on kamala tunteiden vuoristorata.

Niiiin.
Itselleni kävi suunnilleen noin. Aloitin sitten salasuhteen joka kesti 3 v. Jopa kuvittelin jossain vaiheessa että voi olla normaalia kun kerran rakastaa kahta miestä... Haha. Sitten tämä toinen mies katkaisi suhteen, ja olin masennuksen partaalla YKSIN (eihän moisesta kenellekään puhuta) noin puoli vuotta. Karseeta.
Mieheni ei ikinä tiennyt...
Nyt suhteen lopusta on 7v aikaa ja asia tulee jatkuvana itsesyytöksenä mieleen. Olen hirviö. Petin rakastamaani miestä. olisi kamalan raukkamaista jälkikäteen kertoa vain saadakseen mukamas puhtaan omantunnon... Eli varmaan syytän tästä itseäni lopun ikäni.
Niin makaa kuin petaa tai jotain sinne päin.
En suosittele pettämistä, helpompi olisi unohtaa.

Kuukausi on aika lyhyt aika vielä. Kyllä se toinen unohtuu ajan kanssa, kun annat asian olla. Koita olla ajattelematta tätä ihastusta ja keskity viettämään laatuaikaa perheesi ja miehesi kanssa.

Unohtamiseen saattaa tosin mennä vuosi parikin, mutta kyllä se loppupeleissä kannattaa.

No kolme vaihtoehtoa tulee näin äkkiseltään mieleen:
1) unohdat miehen
2) kehität sutinaa ja/tai sivusuhteen, joka aikanaan loppuu ja unohdat tuon miehen sen jälkeen
3) vaihdat miehen uuteen ja unohdat nykyisen aviomiehesi.

Jos saisin kääntää aikaa taakse päin, niin nyt valitsisin tuon ykkösen. Mutta joskus tuli töppäiltyä...

Laiminlyö nykyinen miehesi ja perheesi. Ukkoos alkaa vituttaa, siitä tulee sietämätön. Eroatte saat lapset, talon ja ex maksaa ainakin 500 kuussa elareita.... Voit elää niinkun haluat :) Niin meillä tehtiin... tosin nyt kimpoilee joka asiasta taitaa ottaa päähän... no niin joskus sitä keittämäänsä soppaa on vaan syötävä kun ei kukaa muukaan syö :)

Pettämistä en suosittele. Mieti mitä sulla nyt on ja mitä tulevaisuudessa haluat, ja toimi sen mukaan. Omalla kohdalla tuollainen tyyppi, jota en vaan voinut unohtaa on mielessä edelleen päivittäin, on ollut pian jo seitsemän vuoden ajan. Minä olen sinkku, hän ei, joten en pidä edes yhteyttä.

Oon niin sekaisin näiden tunteideni kanssa :(

Nelisen kuukautta sitten ihastuin toiseen mieheen, siis kyllä.. minulla on mies, perhe ja kaikki hyvin. En tiedä miten siinä noin kävi mutta yritin unohtaa ihastumisen tunteen.. kunnes sain selville että tämä mies tunsi minua kohtaan samoin. Tutustuimme paremmin toisiimme ( siis juttelemalla ) kunnes mieheni alkoi kiinnittään asiaan huomiota.. lopetin koko " jutun" tämän ihastukseni kanssa.. nyt en kuitenkaan saa häntä millään pois mielestäni :( Jutun lopettamisestakin on jo kuukausi ja koko ajan hän on silti mielessäni... oon miettinyt pääni puhki että mitä tälläisessä tilanteessa voi edes tehdä? En edes tiedä mitä hän minusta enää ajattelee? pitääkö vain koittaa jotenkin unohtaa..vai mitä??? Tunteet on vaan niin kovin voimakkaat...ovat olleet alusta lähtien.. jotenkin oon mennyt ihan sekaisin, rakastan perheetäni ja en halua menettää sitä...silti sisälläni on kamala tunteiden vuoristorata.

Lauseistasi kuuluu: Minun tunteet, minun tarpeet, minun minä minä. Perheessä ei olla enää minä ja sinä ja nuo vaan perheessä ollaan ME.

Eli nyt et laitakkaan tykyttävää alapäätäsi etusijalle vaan perheesi edun sillä et ole enää seikkaileva vapaa sinkku sinä, koska halusit perheen ja nyt sitten kannat vastuun siitä ja teet oikeat valinnat ihan kuin isot tytöt!

joo, eihän tuossa ole mitään järkeä. miksi olla suhteessa jos haluaa muita?
lopeta suhteesi jolloin voit lääppiä muita miehiä.
tai lopeta unelmoiminen ja keskity unelmoimaan miehestäsi.
jos ei sekään onnistu niin ole yksin.