K
kaikki niin sekaisin
Vieras
Oon niin sekaisin näiden tunteideni kanssa 
Nelisen kuukautta sitten ihastuin toiseen mieheen, siis kyllä.. minulla on mies, perhe ja kaikki hyvin. En tiedä miten siinä noin kävi mutta yritin unohtaa ihastumisen tunteen.. kunnes sain selville että tämä mies tunsi minua kohtaan samoin. Tutustuimme paremmin toisiimme ( siis juttelemalla ) kunnes mieheni alkoi kiinnittään asiaan huomiota.. lopetin koko " jutun" tämän ihastukseni kanssa.. nyt en kuitenkaan saa häntä millään pois mielestäni
Jutun lopettamisestakin on jo kuukausi ja koko ajan hän on silti mielessäni... oon miettinyt pääni puhki että mitä tälläisessä tilanteessa voi edes tehdä? En edes tiedä mitä hän minusta enää ajattelee? pitääkö vain koittaa jotenkin unohtaa..vai mitä??? Tunteet on vaan niin kovin voimakkaat...ovat olleet alusta lähtien.. jotenkin oon mennyt ihan sekaisin, rakastan perheetäni ja en halua menettää sitä...silti sisälläni on kamala tunteiden vuoristorata.
Nelisen kuukautta sitten ihastuin toiseen mieheen, siis kyllä.. minulla on mies, perhe ja kaikki hyvin. En tiedä miten siinä noin kävi mutta yritin unohtaa ihastumisen tunteen.. kunnes sain selville että tämä mies tunsi minua kohtaan samoin. Tutustuimme paremmin toisiimme ( siis juttelemalla ) kunnes mieheni alkoi kiinnittään asiaan huomiota.. lopetin koko " jutun" tämän ihastukseni kanssa.. nyt en kuitenkaan saa häntä millään pois mielestäni