V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";27604070]Oletko se sama joka käski meistä poistamaan facebookista naispuoliset kaverit?[/QUOTE]
siis MIESTÄ
siis MIESTÄ
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27603717:Juu, en minäkään. Mutta ihan suoralta kädeltä - siis vähintäänkin kuulematta ensin molempia versioita - en kyllä suostu ketään tuomitsemaan. Olin nuorempana paljon kärkkäämpi, mutta näin korkealla iällä sitä on joutunut ihan kantapäänkin kautta huomaamaan, että suurin osa ihmisten välisistä sotkuista on sellaisia, joissa on täysin mahdoton nimetä selkeää syyllistä ja puhdasta uhria. Toki näitäkin on, mutta paljon harvemmassa kuin joskus nuorempana oletin. Nykyään kykenen joskus näkemään vikaa jopa itsessänikin... :O![]()
No en todellakaan ole. Meillä ei kummallakaan edes ole Facebookia.
Itse kyllä puuttuisin asioihin sen mukaan mikä minusta on oikeudenmukaista.
Se ei ole oikeudenmukaista että joku kolmas osapuoli tulee ulisemaan parisuhteen epäkohdista toisen kotiin ja tuolla asenteella ja vielä aggressiivisesti.
Oli parisuhteessa ongelmia tai ei. Varsinkin jos ongelmat on tuota luokkaa että "sä et koskaan päästä mun poikaa mihinkään" niinkuin se olisi kahlittuna nurkassa ja voisi pahoin suhteessa kun sosiaaliset suhteet on katkottu sukulaisiin ja kavereihin...
Eiköhän se ihan omasta vapaasta tahdostaan ole siinä.
Toki se on totta että onhan näillä asioilla useampi puoli. Mutta eihän näistä keskusteluista ikinä tulisi mitään mielenkiintoista jos vaan tylsästi aina todettaisiin "raahaa se ukkos tähän juttelemaan niin voidaan alkaa kommentoimaan tilannetta".
Olen myös tätä samaa mieltä ja tuota kohtaa on lainattu usein. Mutta jotenkin se on niin vaikea näköjään saada käytäntöön.
tämä edelleen itsepintaisesti väitti, että minä eristän hänen poikansa ystävistä, ja oli oikein pitänyt listaa, missä kaikkialla emme ole olleet (ei sitten tullut mieleen pitää listaa, missä kaikkialla olemme olleet...).
Saako kysyä, että missä ette ole olleet ja missä olette? Sukujuhlistako kyse vai mistä? Syitä et tainnut haluta kertoa.