T
"Tutkija"
Vieras
ELÄMÄ KÄSISSÄMME: aspartaami ja sen historiikki ja haitat
lue kaikki tuolta. Olen lukenut kirjan Petoksen siemenet... Se ON totta, vaikka et haluaisikaan uskoa:-(
Tämäkö on sitä lähdekritiikkiä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ELÄMÄ KÄSISSÄMME: aspartaami ja sen historiikki ja haitat
lue kaikki tuolta. Olen lukenut kirjan Petoksen siemenet... Se ON totta, vaikka et haluaisikaan uskoa:-(
Vielä vähän tarkemmin kun katsoi tuota sivusta, niin sehän on IHAN seko. Markkinoi magneettikoruja ja kolesterolia ei ollut olemassakaan 50 v sitten. Ei kannata kaikkien sekopäiden sivuja lukea niihin uskomisesta puhumattakaan.
Studio55? Magneettimediakin on luotettavampi lähde.
Ai aspartaami on terveystuote?Mitään huonoa ei sen pois jättämisestä seuraa, aivan päinvastoin. Maistuu myrkyltä, pistää mulla vatsan sekaisin ja on täysin turha ja haitallinen aine. Vähän kuin ihmettelisi, että miten muka tupakka on huono asia.
Päättänyt jo aikoja sitten etten käytä light tuotteita. Olen mistanut esim. light-limsaa ja sehän maistu aivan paskalle sanoisinko. Jos limsaa juon niin juon sen lasillisen sitten sokerisena. En syö jukurtteja enkä muitakaan makeutettuja tuotteita.
Alkoholista ja tupakasta olen luopunut ensimmäisten kokeilujen jälkeen, huumeisiin en ole sortunut ollenkaan. Koen nämä kaikki erityisen hyviksi päätöksiksi.
Yksi suuri päätös on liikunnan lisääminen monipuolisesti; salia, jumppaa, uintia, lasten kanssa luistelua, mäenlaskua jne. Ainaiset kävelylenkit alkaa jo puuduttaa![]()
Jokainen normaaliälyinen tietää, että aspartaami on myrkkyä. Mä olen maistanut ja tuntenut sen jo aika kauan. Kehokin jo kertoo.
Itellä muuten sama. En koske noihin paskoihin, mutta hamppua poltan kyllä.