NYT loppu mun osalta aspartaamin käyttö, ei enää light-colaa! Mitäs päätöksiä te olette tehneet? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27671509]Löytyiskö susta sen verran järkeä että poistuisit tältä palstalta ja hakeutuisit lähimmän paikallisjunan alle?[/QUOTE]

Kannattaiskohan sun hakeutua hoitoon?

[QUOTE="vieras";27671531]Varmasti todella hyvin. Istut yksin, keskellä yötä, lapsiperhepalstalla. Naurettava ja säälittävä olet.[/QUOTE]

Ja sinä et ole säälittävä tehdessäsi samaa, koska...? :D

Ja sinä et ole säälittävä tehdessäsi samaa, koska...? :D

Samaa? Hah. Sinulla ei ole lapsia , parisuhdetta tai perhettäkään, omaa siis. Ei, vanhempiasi ei enää lasketa perheeksesi, et liene lapsi enää.

Jotkut meistä ovat myös tähän aikaan yöstä töissä, eikä edes yksin. Kyllä sinä nyt voitat säälittävyyden huipentuman tittelin, vaikka häpeäsi nauruun yrittäisitkin peittää.

[QUOTE="vieras";27671540]Samaa? Hah. Sinulla ei ole lapsia , parisuhdetta tai perhettäkään, omaa siis. Ei, vanhempiasi ei enää lasketa perheeksesi, et liene lapsi enää.

Jotkut meistä ovat myös tähän aikaan yöstä töissä, eikä edes yksin. Kyllä sinä nyt voitat säälittävyyden huipentuman tittelin, vaikka häpeäsi nauruun yrittäisitkin peittää.[/QUOTE]

Mun mielestä on kamalaa, että sellaisella ihmisellä on lapsia, joka keskellä yötä kehottaa ihmisiä tappamaan itsensä. :( Äiti vailla empatiakykyä, pelottavaa.

Hyvä vitsi, ettei vanhempia ja sisaruksia lasketa perheeksi. :D Perhettä ne on ja tulee aina olemaan. Kiva, kun näet ruudun läpi ja tiedät minun olevan yksin. :)

Mun mielestä on kamalaa, että sellaisella ihmisellä on lapsia, joka keskellä yötä kehottaa ihmisiä tappamaan itsensä. :( Äiti vailla empatiakykyä, pelottavaa.

Hyvä vitsi, ettei vanhempia ja sisaruksia lasketa perheeksi. :D Perhettä ne on ja tulee aina olemaan. Kiva, kun näet ruudun läpi ja tiedät minun olevan yksin. :)

Minä en ole kehottanut sinua mihinkään tekoihin. Nyt kehotan: hankkisit sisältöä elämääsi.

Ja yksin sinä olet, kuka tuollaista jaksaisi katsoa.

[QUOTE="vieras";27671546]Minä en ole kehottanut sinua mihinkään tekoihin. Nyt kehotan: hankkisit sisältöä elämääsi.

Ja yksin sinä olet, kuka tuollaista jaksaisi katsoa.[/QUOTE]

Ahaa, et siis ole se vieras, joka käski hyppäämään junan alle? Voi, monikin. :) Mulla on paljon ystäviä.

Yksi asia on ainakin täysin varmaa. Siinä ei menetä mitään, vaikka ei ikinä nauttisi aspartaamia missään ruuassa tai juomassa. Elimistöltä ei jää mitään tärkeää saamatta, vaikka jättäisi aspartaamin kokonaan väliin. Siitä ei varmasti tule puutostauteja, ikäviä oireita tai sairauksia, että ei ikinä saa aspartaamia :)

Olisko vielä mielipiteitä aspartaamin vaarallisuudesta, puolesta/vastaan? =)

Ei muuten ollu vaikea vaihtaa tota colaa, kun tavallinen on niin paljon parempaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä