[QUOTE="Saana";27943693]Kuinka usein käyt kuppia kallistamassa kavereiden kanssa.
Puhut siitä, että haluat parin vuoden sisään lapsen. Mutta käytöksesi ja puheesi ovat parikymppisen miehen, ei ikäisesi.
Sitten kun lapsi syntyy, ei voi enää mennä kallistelemaan kuppia. Lapsi vaatii jatkuvaa huomiota.
Se on erittäin raskasta, mutta samalla maailman tärkein asia.
Yöt kannat ja nukutat vauvaa, päivät hoidat.
tunnetko sinä itsesi niin aikuiseksi, että pystyt huolehtimaan pienestä vauvasta.
Ainut asia mikä näissä kirjoituksissa häiritsee on se, että ikäsi ja kirjoittamasi asiat eivät kulje käsi kädessä.
Kolmekymppinen mies ei laahusta alle kaksikymppisten kanssa juhlimassa.
Ei puhu MUIJISTA.
Jotenkin tuntuu, että tämä taitaa olla parikymppisten miesten keksimä pilaketju, mutta kun ette tiedä miten kolmikymppiset käyttäytyvät, niin tulee kirjoitettua tällaista tekstiä, joka saa vanhemmat ihmiset hämmästyneiksi[/QUOTE]
Älä kirjota tuollasia v*tun pitkiä romaaneja päivän selvistä asioista. Ei niitä jaksa lukea.
Miksei voitas "laahustaa" täys-ikästen muijien kanssa juhlimassa?

ja mikä vika on siinä jos sanoo naista muijaksi? ei yhtikäs mikään. vika on omassa päässäsi. ei se mitään huorittelua ole.
