30-vuotiaan miehen ja 18-vuotiaan naisen parisuhde. Voiko toimia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pete"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toimii, jos kemiat passaa. :) Jos tytön vanhemmat ei hyväksy, niin mitä sitten? Tyttöystäväsi on kuitenkin jo aikuinen, ei lapsi. Jos eivät hyväksy, niin omapa vikansa. Eivätköhän hekin ajan mittää totu ajatukseen.. Voithan sinä kysyä, mitä muijasi luulee vanhempiensa ajattelevan? Hän kuitenkin tuntee heidät hyvin. Sairasta jos eivät hyväksy. Ainoastaankin vain tosi rakkaus merkitsee.
Ei nyt ihan sama, mutta aloitin 19 -vuotiaana suhteen 26-vuotiaaseen mieheen. Kaikki toiminut, onnellisempi kuin koskaan.

Älä valita täällä valittajista, ei kuulu heille, -vain teille kahdelle. Ovat vaan kateelisia lihavia yh-mamoja ;)

Niin ja ollaan oltu yhdessä nyt kohta 5 vuotta. :) <3
 
[QUOTE="Pete";27944104]on sitten huono ihminen?[/QUOTE]

En mä mistään huonosta ihmisestä ole puhunut.. Tuollaista ei naiset halua parisuhteeseen kanssaan, saatikka perheenperustamissuunnitelmiinsa..
 
[QUOTE="Saana";27944091]Tämä muuten kiinnostaa ihan yleiselläkin tasolla, kertoisitko kaikkien niiden miesten puolesta, jotka ajattelevat laillasi, että mitä tarkoitat.

Muutamat miehet ajattelevat avioliiton olevan se syvällinen, sitovin suhteen muoto. Se lopullinen niitti.
Lapsia voidaan kyllä tehdä vaikka tusina. Mutta avioliitto on se totinen, vakava juttu.

Jos menee sukset ristiin puolison kanssa, niin avioeron voi aina ottaa ja jos ei ole lapsia, niin eron jälkeen vain eri suuntiin, eikä tarvi sitä entistä puolisoa enää koskaan kattella.

Mutta jos on vain kihloissa ja yhteinen lapsi. Niin eron tultua ei siitä entisestä pääse eroon. tämä entinen kulkee koko loppuelämän rinnalla lapsen toisen vanhemman ominaisuudessa.

Joten kumpi sitoo enemmän yhteinen lapsi vai avioliitto. kumpi on vakavampi juttu[/QUOTE]

Mutta en voi ruveta kaikkien miesten puolesta sanomaan, meissäkin niin erillaisia luonteita vaikka sama sukupuoli olisikin.

Niin minä olen kuitenkin aina ollut, jo rakkaus sanana on mulle itsestään vaikea ja sen sanominen vaatii opettelua ja sellaisten tunteiden näyttäminen ei ole ollut aina se helpoin juttu... vaatii aikaa vähän sulatella Mutta en vain koe omalla kohdalla tarvetta avioliittoon. Seurustelu suhteeseenkaan en kovin helposti ala, mutta sitten kun olen oikeasti rakastunut niin se on menoa se!

En osaa valitettavasti tämän paremmin selittää. :/
 
:D Voi kuinka sä olet hassu. On aika ontuvaa argumentointia ja lapsellista yrittää vetää jostain keskustelupalstalta olettamuksia siitä, että toinen olisi ollut koulukiusaaja. Se, että täällä ihmettelen sun kirjoituksia (enkä edes usko puoliakaan) ei kyl eroo millään tavalla siitä, että ihmiset nauraa idolssissa laulutaidottomille. Se tuskin tekee kenestäkään koulukiusaajaa.

Ja ei en ollut koulukiusaaja :)

Lukaseppa tämä ketju. Keljuilinko minä ensiksi muille vai ne mulle.
 
Niin ja ollaan oltu yhdessä nyt kohta 5 vuotta. :) <3

Hei ootpas sä fiksu ja aikuinen. Siis tosi kypsä ja sillee. Toki kaikki jotka on eri mieltä on lihavia onnettomia yh-mammoja :D

Toisekseen jos lukisit ketjua läpi huomaisit, että aika harvalle se pointti on ollut se, että ikäeroa on 12v vaan se miten tämä Pete kirjoittaa asioista...

Ai niin..Ollaan oltu yhdessä nyt kohta 10 vuotta <3

nimm. esikoista odottava onnellisesti naimisissa oleva laiha nainen
 
Hei ootpas sä fiksu ja aikuinen. Siis tosi kypsä ja sillee. Toki kaikki jotka on eri mieltä on lihavia onnettomia yh-mammoja :D

Toisekseen jos lukisit ketjua läpi huomaisit, että aika harvalle se pointti on ollut se, että ikäeroa on 12v vaan se miten tämä Pete kirjoittaa asioista...

Ai niin..Ollaan oltu yhdessä nyt kohta 10 vuotta <3

nimm. esikoista odottava onnellisesti naimisissa oleva laiha nainen

Mikähän siinä on aikuisilla ihmisillä niin vaikeaa kun aloitus on normaali ja sitten ruvetaan vetämään ihan asioiden vierestä?

Sähän tämän voit perustella, kun niin hyvin tajusit. :)
 
[QUOTE="Pete";27944124]Lukaseppa tämä ketju. Keljuilinko minä ensiksi muille vai ne mulle.[/QUOTE]

Mitä ihmeen väliä sillä on kuka keljuili ja kelle ensiksi? :D Ei kyllä nyt liity millään tavalla siihen millaisen naurettavan kuvan annat täällä itsestäsi
 
[QUOTE="vieras";27943352]18 v. pyörimässä vanhojen äijien kanssa on surullista.[/QUOTE]

Surullista on se, että jos ihmiset eivät pysty olemaan ystäviä sen vuoksi että ovat erin ikäisiä? Naurettavaa :D "En mä voi olla kuin oman ikäisteni kanssa".
Onneksi en itse ole viettänyt noin suppeaa elämää kuin ilm. sinä? Elämäni nyt onkin varmasti paljon antoisampaa kuin sinun, jos et voi olla ystävä ikäeron vuoksi. Kuulostaa todella teiniltä. Taidat olla juuri tyypillinen kaikesta mielensä pahoittaja.. (tai vaan kateellinen ja syrjitty? Vaiko ihan trolli?)
 
[QUOTE="Pete";27944131]huono ihminen ja normaaleihin asioihin soveltumaton.

Ei siinä tarvii paskaa jauhaa, kun on jo paskat ja kuset housussa.[/QUOTE]

Oh hoh :D Ai se, ettei tee normiasioita tekee sun mielestä ihmisestä huonon.. Ihan miten vain. Mun mielestä se ettei kykene parisuhteeseen ja myöntää sen ei tee ihmisestä huonoa ja heikkoa. Se että kuvittelee olevansa alfauros, jonka perässä kaikki juoksee vaikka asenteet on mitä sattuu on taasen aika sairasta ja säälittävää. Erityisen ikävää se on silloin kun tälläinen ihminen saa nuoren tytön pauloihinsa ja pahimmillaan tekee yhden herkkäuskoisen yh:n lisää tähän maahan kun ei osaakaan sitoutua vaikka niin kovin lapsen haluaa..
 
Hei ootpas sä fiksu ja aikuinen. Siis tosi kypsä ja sillee. Toki kaikki jotka on eri mieltä on lihavia onnettomia yh-mammoja :D

Toisekseen jos lukisit ketjua läpi huomaisit, että aika harvalle se pointti on ollut se, että ikäeroa on 12v vaan se miten tämä Pete kirjoittaa asioista...

Ai niin..Ollaan oltu yhdessä nyt kohta 10 vuotta <3

nimm. esikoista odottava onnellisesti naimisissa oleva laiha nainen

Itseasiassa, sinun kommenttisi tason perusteella (ja verraten sinuun) uskoisin olevani aika helvetin kypsä. Miksi sinun täytyi edes takertua kommenttiini, jonka kirjoitin "Petelle", en sinulle? Onko sinulla jokin tarve saada korostaa omaa epävarmuuttasi? Vai mikä on ongelma? En missään vaiheessa väittänyt olevani mikään "fiksu" ja "aikuinen".. Ihme touhua täällä kaksplussassa aina. Elämältään hyvin sisällöttömät ihmiset lässyttävät paskaa.
 
[QUOTE="Pete";27944135]Mikähän siinä on aikuisilla ihmisillä niin vaikeaa kun aloitus on normaali ja sitten ruvetaan vetämään ihan asioiden vierestä?

Sähän tämän voit perustella, kun niin hyvin tajusit. :)[/QUOTE]


Siinä on se, että kun sulta kyseltiin tarkemmin asioista tai kerrottiin aika asiallisestikin (ei suinkaan kaikki, mutta hei keskustelupalstoilla on aika turha sitä odottaakaan) mahdollisista haasteista, joita saatatte kohdata et miten sä vastasit niihin. Lisäksi se, että sä provosoidut kaikista niistä turhista kommenteista, mitä tänne on tullut johtaa siihen, että niitä tulee vain lisää ja aihe menee vielä enemmän asian vierestä. Joskus on viisaampi olla hiljaa kuin kommentoida kaikkea ja yrittää saada viimeinen sana. Meinaan sillä, että provosoituu ja kommentoi kaikkea saa sut näyttämään vieläkin epävarmemmalta.
 
No mun mies on 32v ja sen mielestä 18 vuotiaat on vielä pikkutyttöjä ja meillä on myös lähisuvussa lähes tämän ikäinen nuori nainen jonka mielestä 30v miehet ovat todella vanhoja :D ja seurustelee ikäisensä kanssa. Jos itse näin äitinä ajattelen niin en kyllä haluais, että oma tyttäreni seurustelis kolmekymppisen kanssa 18 vuotiaana vaan mieluiten muutaman vuoden vanhemman kanssa. Jännä miten eri asia ois jos tämä nainen ois esim 40v ja mies 52v, silloin molemmat olis aikuisia.. toisin kun tässä ap:n kohdalla..
 
[QUOTE="vieras";27944139]Mitä ihmeen väliä sillä on kuka keljuili ja kelle ensiksi? :D Ei kyllä nyt liity millään tavalla siihen millaisen naurettavan kuvan annat täällä itsestäsi[/QUOTE]

Tiedätkö jos noudattaisi tuota sinun kaavaasi, niin voisi aina ajatella että jos joku kusipää mulkku sanoo toiselle jotakin ilkeää ja toinen vastaa ilkeästi niin sitten kun sitä on jatkunut tarpeeksi kauan voisi aina vedota siihen että mitä väliä sillä enää on kuka keljuili ja kelle ensiksi.

Uskotko tuon todellakin olevan oikein?

Eikö se kusipää mulkku pääse aina sillon pälkähästä?
 
Itseasiassa, sinun kommenttisi tason perusteella (ja verraten sinuun) uskoisin olevani aika helvetin kypsä. Miksi sinun täytyi edes takertua kommenttiini, jonka kirjoitin "Petelle", en sinulle? Onko sinulla jokin tarve saada korostaa omaa epävarmuuttasi? Vai mikä on ongelma? En missään vaiheessa väittänyt olevani mikään "fiksu" ja "aikuinen".. Ihme touhua täällä kaksplussassa aina. Elämältään hyvin sisällöttömät ihmiset lässyttävät paskaa.

"Ihme touhua täällä kaksplussassa aina. Elämältään hyvin sisällöttömät ihmiset lässyttävät paskaa"
Mikäs itse olet?

Ja ihan sen takia "takerruin" kommenttiisi koska yritit omaa epävarmuuttasi haukkua ja leimata kaikkia muita täällä olevia, jotka ovat kanssasi erimieltä lihaviksi onnettomiksi yh-mammoiksi. Ongelmaa mulla ei ole, mutta onhan tämä toki viihdyttävää lukea tällaista ja naureskella, joten ehkä mulla sit tosiaan on joku ongelma :D :D Mut enpä taida olla ainoa :D :D
 
Oh hoh :D Ai se, ettei tee normiasioita tekee sun mielestä ihmisestä huonon.. Ihan miten vain. Mun mielestä se ettei kykene parisuhteeseen ja myöntää sen ei tee ihmisestä huonoa ja heikkoa. Se että kuvittelee olevansa alfauros, jonka perässä kaikki juoksee vaikka asenteet on mitä sattuu on taasen aika sairasta ja säälittävää. Erityisen ikävää se on silloin kun tälläinen ihminen saa nuoren tytön pauloihinsa ja pahimmillaan tekee yhden herkkäuskoisen yh:n lisää tähän maahan kun ei osaakaan sitoutua vaikka niin kovin lapsen haluaa..

Rakastan sitä ihmistä, vaikken naimisiin välttämättä haluaisikaan mennä.

Ei kaiken pitäisi olla naimisiin menosta kiinni.
 
Itseasiassa, sinun kommenttisi tason perusteella (ja verraten sinuun) uskoisin olevani aika helvetin kypsä. Miksi sinun täytyi edes takertua kommenttiini, jonka kirjoitin "Petelle", en sinulle? Onko sinulla jokin tarve saada korostaa omaa epävarmuuttasi? Vai mikä on ongelma? En missään vaiheessa väittänyt olevani mikään "fiksu" ja "aikuinen".. Ihme touhua täällä kaksplussassa aina. Elämältään hyvin sisällöttömät ihmiset lässyttävät paskaa.

Sitähän sä et haluaisi tapahtuvan, vaan haluaisitte rytäkällä haukkua vaan minua!

Saatana!!!!!!!
 
[QUOTE="Pete";27944179]Tiedätkö jos noudattaisi tuota sinun kaavaasi, niin voisi aina ajatella että jos joku kusipää mulkku sanoo toiselle jotakin ilkeää ja toinen vastaa ilkeästi niin sitten kun sitä on jatkunut tarpeeksi kauan voisi aina vedota siihen että mitä väliä sillä enää on kuka keljuili ja kelle ensiksi.

Uskotko tuon todellakin olevan oikein?

Eikö se kusipää mulkku pääse aina sillon pälkähästä?[/QUOTE]

Oh hoh.. Sä se jaksat kyllä koko ajan yllättää enemmän ja enemmän. Noinko sulle lapsena opetettiin, et vaan se joka aloitti on kusipää mulkku ja siinä toisessa ei oo mitää vikaa?

Ja edelleenkään tää ei liity mitenkään siihen, millaisen kuvan kommenteillasi annat itsestäsi :D
 
Mutta Petelle; toivon teille kaikkea hyvää. :) Minusta suhteenne kuulostaa ihan normaalilta ja mukavalta. Toivottavasti suhteenne kehittyy ja tulette olemaan hyvin hyvin onnellisia. :)

Tämä Kaksplus nyt vaan ei ole mikään mailman vakavasti otettavin (tai kypsin) paikka esittää asiallisia kysymyksiä. Tällä palstalla kiteytyy niin hyvin peri suomalainen katkeruus, kateus ja se ettei voida iloita toisten onnesta. Aina täytyy vain valittaa ja valittaa. Keksiä vikoja vikojen perään, mikään ei ole koskaan hyvin ja puukotetaan ihmisiä selkään vaan tyytymättömyydestä omaan elämään. Ei kyllä kauaa jaksa kuunnella näidän mammojen ininnää täällä.
 
[QUOTE="vieras";27944176]Siinä on se, että kun sulta kyseltiin tarkemmin asioista tai kerrottiin aika asiallisestikin (ei suinkaan kaikki, mutta hei keskustelupalstoilla on aika turha sitä odottaakaan) mahdollisista haasteista, joita saatatte kohdata et miten sä vastasit niihin. Lisäksi se, että sä provosoidut kaikista niistä turhista kommenteista, mitä tänne on tullut johtaa siihen, että niitä tulee vain lisää ja aihe menee vielä enemmän asian vierestä. Joskus on viisaampi olla hiljaa kuin kommentoida kaikkea ja yrittää saada viimeinen sana. Meinaan sillä, että provosoituu ja kommentoi kaikkea saa sut näyttämään vieläkin epävarmemmalta.[/QUOTE]

Onko taso tosiaan mennyt tähän? =)
 
[QUOTE="Pete";27944196]Sitähän sä et haluaisi tapahtuvan, vaan haluaisitte rytäkällä haukkua vaan minua!

Saatana!!!!!!![/QUOTE]

Täähän menee vaan vielä huvittavammaks :D Nyt sä jo haukut väärää puuta ;) Nyt sä haukut sitä, joka yritti sua tossa puolustaa ja haukkua muut "palstamammat"
 
[QUOTE="vieras";27944178]No mun mies on 32v ja sen mielestä 18 vuotiaat on vielä pikkutyttöjä ja meillä on myös lähisuvussa lähes tämän ikäinen nuori nainen jonka mielestä 30v miehet ovat todella vanhoja :D ja seurustelee ikäisensä kanssa. Jos itse näin äitinä ajattelen niin en kyllä haluais, että oma tyttäreni seurustelis kolmekymppisen kanssa 18 vuotiaana vaan mieluiten muutaman vuoden vanhemman kanssa. Jännä miten eri asia ois jos tämä nainen ois esim 40v ja mies 52v, silloin molemmat olis aikuisia.. toisin kun tässä ap:n kohdalla..[/QUOTE]

Ehkä tuossa iässä saamme kuitenkin hyväksynnän sitten muiltakin ihmisiltä. :) (vaikkei se olekkaan niin tärkeää, kunhan saadaan rakastaa toisiamme)
 
[QUOTE="Pete";27944203]Onko taso tosiaan mennyt tähän? =)[/QUOTE]

Niin no sun vastaukset meni sille tasolle.. Pahoittelen, mutta niin se vain menee :D Käyppä huomenna lukemassa uudelleen tää ketju niin saatat ehkä tajuta kun oot selvistä päin..
 

Similar threads

M
Viestiä
21
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V
O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä