M
Me and he <3
Vieras
Toimii, jos kemiat passaa.Jos tytön vanhemmat ei hyväksy, niin mitä sitten? Tyttöystäväsi on kuitenkin jo aikuinen, ei lapsi. Jos eivät hyväksy, niin omapa vikansa. Eivätköhän hekin ajan mittää totu ajatukseen.. Voithan sinä kysyä, mitä muijasi luulee vanhempiensa ajattelevan? Hän kuitenkin tuntee heidät hyvin. Sairasta jos eivät hyväksy. Ainoastaankin vain tosi rakkaus merkitsee.
Ei nyt ihan sama, mutta aloitin 19 -vuotiaana suhteen 26-vuotiaaseen mieheen. Kaikki toiminut, onnellisempi kuin koskaan.
Älä valita täällä valittajista, ei kuulu heille, -vain teille kahdelle. Ovat vaan kateelisia lihavia yh-mamoja![]()
Niin ja ollaan oltu yhdessä nyt kohta 5 vuotta.