Laihdunko näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näinkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näinkö?

Vieras
Aamupala: puuroa, marjoja ja kahvi rasvattomalla maidolla
Lounas: Normi kotiruokaa, huomion annoskoon, lasillinen rasvatonta maitoa
Välipala: 1 leipä/hedelmä/jogurtti ja kahvi
Päivällinen: kuin lounas
Iltapala: 2 leipää, kurkkua, juustoa, leikkele TAI maitorahkaa ananaksella, kupillinen rooibosta.

Lisäkis päivän aikana 2litraa vettä. Pituus 196cm ja paino 100kg.

Alkuperäinen kirjoittaja Näinkö?;27967823:
Aamupala: puuroa, marjoja ja kahvi rasvattomalla maidolla
Lounas: Normi kotiruokaa, huomion annoskoon, lasillinen rasvatonta maitoa
Välipala: 1 leipä/hedelmä/jogurtti ja kahvi
Päivällinen: kuin lounas
Iltapala: 2 leipää, kurkkua, juustoa, leikkele TAI maitorahkaa ananaksella, kupillinen rooibosta.

Lisäkis päivän aikana 2litraa vettä. Pituus 196cm ja paino 100kg.

Pituus siis 169cm :D

Itse lisäisin kasviksia ruoan kylkeen jolloin saa entistä täydemmän olon muttei "tyhjiä" kaloreita. Ite dietttaan turvotusta pois, vaikka vaa'an puolesta ei tarttiskaan.

Eilinen päivä
Aamiainen valkuaisista tehty munakas + seassa tomaattia ja sipulia
välipala 2 mandariiniä iso lasi vettä
lounas 1.5dl kirjolohikiusausta + keitetyt porkkana+parsa
välipala purkillinen rahkaa
illallinen siskonmakkarakeittoa n. 3dl

laihduttajan pitäis kuulemma juoda jutta g:n mukaan 3litraa päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Näinkö?;27967992:
Ja miksi mun on koko ajan nälkä? Johtuuko vain siitä, että oon jättäny kaikki napostelut pois, mitä ennen oli paljon..?

Nyt kun katsoin vielä tarkemmin mitä syöt, niin syöt vain niitä turhia hiilareita. Ei ihmekään jos on nälkä :O

Ei kukaan voi sanoa laihdutko tuolla ruokavaliolla vai et. Toiset laihtuu toisille se on liikaa. Ainut tapa saada selville on kokeilla. Jos et 2 viikon jälkeen ole laihtunut yhtään vähennä ruokaa ja lisää liikuntaa niin kauan että paino alkaa putoamaan. Ihmiset eivät ole koneita, meillä kaikilla on erilainen aineenvaihdunta. Ainoastaan yksi sääntö pätee aina, syö vähemmän kun kulutat niin laihdut.

No mä syön aikalailla tuolla tavalla aina ja olen 168cm 62kg. Että jos tuota tahtia jatkat ja liikutkin muutaman kerran viikossa hikiliikuntaa, niin ennenpitkää sinustakin tulee tällainen normaalipainoinen. Tai luulisi niin...

Alkuperäinen kirjoittaja Näinkö?;27968190:
Kerro siis toki mikä mun syömisissä mättää? :)

Täh? Kirjoitin että varmasti laihdut, mutta hitaasti.

Omasta mielestäni tuossa on vain ihan älyttömästi ruokaa yhdelle päivälle (etenkin höttöhiilareita). Mutta siis itse painankin 60kg, niin kai se on ihan itsestään selvää että kalorinkulutus on eri meillä. Veikkaan että itse vain lihoisin jos pupeltaisin joka päivä tun verran puuroa ja leipää kaiken muun ruuan lisäksi.

Tarviiko sun välttämättä syödä 2 lämmintä ruokaa päivässä?Vaihda se toinen vaikka ihan salaattiin?Aika paljolta nuo syömiset vaikuttaa näin luettuna, tosin emmehän me tiedä minkä kokoisia sun annokset on :)

Täh? Kirjoitin että varmasti laihdut, mutta hitaasti.

Omasta mielestäni tuossa on vain ihan älyttömästi ruokaa yhdelle päivälle (etenkin höttöhiilareita). Mutta siis itse painankin 60kg, niin kai se on ihan itsestään selvää että kalorinkulutus on eri meillä. Veikkaan että itse vain lihoisin jos pupeltaisin joka päivä tun verran puuroa ja leipää kaiken muun ruuan lisäksi.

No voitko kertoa mitkä niiä höttöhiilareita sitten ovat? :)

Mun mielestä about noin pitäisi syödä normaalisti, ei laihduttaessa. Mutta jos sulla on tuollasten syömisten lisäks ollu sipsien ja karkkien mussutusta niin onhan tuo toki sitä parempi.

[QUOTE="sondersson";27968306]Mun mielestä about noin pitäisi syödä normaalisti, ei laihduttaessa. Mutta jos sulla on tuollasten syömisten lisäks ollu sipsien ja karkkien mussutusta niin onhan tuo toki sitä parempi.[/QUOTE]

No mitä silloin sitten laihduttaessa pitäisi syödä? Voi huoh.