Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitä vielä, että mieluummin ne eväät, kun lasten mahat täyteen karkkia ja sipsiä![]()
En mitään, jokainen tekee tavallaan. Itse en siihen ryhtyisi sillä kun mennään lomailemaan niin lomaillaan kunnolla...
Jaa-a, me kai tavallaan kuulutaan tähän "moukkien" porukkaan kun aina Tallinnasta takaisin päin tultaessa tuodaan sieltä ruokakaupasta syömiset paluumatkalle![]()
Mulle se on ihan se ja sama. En ehkä itse viittis, vaikka onhan laivalla sikakalliita ne nahkeet leivät mitä ne myy.
Minä olen yrittänyt lapsillekin opettaa, että kun mennään jonnekin niin mennään kunnolla. Silloin ei tarvitse eväsleipiä hytissä syödä. Silloin kun ollaan buffetissa niin silloin syödään eikä sitten hetken päästä norkoilla jotain rusinoita. Buffetin eväillä pärjää mainiosti seuraavaan aamupala pöytään. Välissä isommat tietysti saattaa jotain herkutella. Jokainen toki tyylillään, tämä on meidän perheen tapa kun matkustellaan. Ihan jo kotimaassakin. Kesälläkään ei tulisi mieleenkään ottaa automatkoille kuin juotavaa mukaan.