No oukkelidoukkelis sentään. Onko sinua kiusattu, vedätkö käsijarru pohjassa eläämääsi läpi sitä tajuamatta?
Been there done that.
Minulla on helkutin utelias luonne kaikkea kohtaan. On vaikea keskittyä, kun mielen pukkaa kaikkea uutta. Etenin joskus raiteilla, kun en sopinut porukkaan ja yritin sitä kovasti. Tukahdutin itseni pökkelöksi. Mielikuvitus taisi lapsena lentää, eikä liikkumalla huhkien leikkiminen oikein motivoinut, joten sen arvaakin, että en ollut otollisesti oikealla tavalla sosiaalisesti kyvykäs, kun olen hidas taapertaja ja poikkeuksellinen ajattelija. Olen kuitenkin hirveän sosiaalinen mieltä stimuloivassa ympäristössä (harvinaista herkkua). Erikoinen ekstrovertti isoilla E-kirjaimilla.
Sanoin sopeutusmispaneille hyvästit ja katsos vaan olen yht'äkkiä ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut jolla todellakin leikkaa monessa asiassa paremmin kuin "mukavuuden haluisilla ja samassa pysyttelevillä" ihmisillä. Olen toki hirveän kömpelö ja hajamielinen sekä heikkomuistinen tavallisissa asioissa, mutta kunnon brainstromaaminen, uusien asioiden omaksumisen halu ja kehittely saa muilta suut auki. Kokeile opetella ajattelmaan matematiikka abstraktisti. Numerot eivät kiinnosta minuakaan, mutta yhtälöiden vääntely ja kääntely on nannaa.