Tyypillinen vihreä poliitikko sai turpaansa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan virhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Homo kulkee homokaverinsa joka on pukeutunut naisten vaatteisiin Oulun keskustassa klo.4.30.Ei ole hirveän vaikea kuvitella miten siinä käy.En puollustele näitä hakkaajia,mutta kyllä Oululaisen pitää miten siinä käy.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin on!;28030408:
Homo kulkee homokaverinsa joka on pukeutunut naisten vaatteisiin Oulun keskustassa klo.4.30.Ei ole hirveän vaikea kuvitella miten siinä käy.En puollustele näitä hakkaajia,mutta kyllä Oululaisen pitää miten siinä käy.

Eikö oululainen osaa kulkea homon ohi ilman, että pitää potkia ja hakata? Mitä helvetin elukoita siellä asuu?

[QUOTE="vieras";28030448]Eikö oululainen osaa kulkea homon ohi ilman, että pitää potkia ja hakata? Mitä helvetin elukoita siellä asuu?[/QUOTE]

Normaaleja ihmisiä, toisin kuin siellä etelässä.

Mistä syystä vihreissä on paljon homoja? Vihreiden ajama muslimien maahanmuutto on homojen kannalta vaarallista, joten vihreissä homojen kuvittelisi vaikuttavan kaikkein viimeiseksi.

[QUOTE="vieras";28030448]Eikö oululainen osaa kulkea homon ohi ilman, että pitää potkia ja hakata? Mitä helvetin elukoita siellä asuu?[/QUOTE]

Oulussa homoja tönäistään vähän. Älä kokeile samaa Kuopiossa.

[QUOTE="vieras";28030471]Normaali vihreä on yhtätodennäköinen kuin lentävä norsu, eiköhän lähemmäs sadalla prosentilla ole jonkinnäköinen sairaus taustalla, osalla se on homous, osalla eläimiinsekaantuminen ja kaikkea siltä väliltä.[/QUOTE]

:D

Millähän tavalla se homo on uhka perusjuntille? Ei voi perustella sillä että ne veisi työt ja naiset.
Vai onko kyse siitä, että itsellä viisari värähtää, jos miehellä on mekko, ja näin ennaltaehkäistään ettei itse erehdytä vokottelemaan toista miestä?

Eiköhän niitä juntteja löydy ihan joka puolelta tätä rakasta isänmaata. Vituttaa ja säälittää ne tyhjäpäät, asui ne sitten missä tahansa. Kertoo huonosta itsetunnosta ja totaalisesta idiotismista, kun pitää erilaisia ihmisiä hakata.

[QUOTE="vieras";28032156]Eiköhän niitä juntteja löydy ihan joka puolelta tätä rakasta isänmaata. Vituttaa ja säälittää ne tyhjäpäät, asui ne sitten missä tahansa. Kertoo huonosta itsetunnosta ja totaalisesta idiotismista, kun pitää erilaisia ihmisiä hakata.[/QUOTE]

Omaakin käytöstä voisi joskus miettiä. Poliisi kun raiskatultakin ekana kysyy, että miten olit pukeutunut ja minä, joka sain huumeisiin sekaantuneelta tutulta tappouhkauksen, olin oletusluonteisesti "provosoinut" tätä ihmistä sanomaan kuulemma noin.

Seksuaalivähemmistöillä on tarve näkyä ja kuulua, aiheuttaa mielellään vähän paheksuntaa. Aikuiseksi kasvaminen ja itsesuojeluvaiston kehittyminen eivät vissiin suunnitelmaan kuulu.

Kymmenkuntaa heteroa lyötiin turpaan samana yönä eikä siitä tehty lehtijuttua. Ovatko homot jotenkin parempia?

Ei, vaan ero on siinä ettei ne homot yleensä provosoi ketään eikä ne yleensä käy päälle ensin itse, eikä ne yleensä edes puolustaudu kun eivät halua hakata ketään. Heterot juntit taas mäiskii toisiaan puolin ja toisin ja harvemmin heteroa lyödään, jos hetero ei anna siihen mitään syytä. Homoa taas pätkitään jatkuvasti, vaikkei hän mitään syytä siihen anna.

[QUOTE="vieras";28032193]Ei, vaan ero on siinä ettei ne homot yleensä provosoi ketään eikä ne yleensä käy päälle ensin itse, eikä ne yleensä edes puolustaudu kun eivät halua hakata ketään. Heterot juntit taas mäiskii toisiaan puolin ja toisin ja harvemmin heteroa lyödään, jos hetero ei anna siihen mitään syytä. Homoa taas pätkitään jatkuvasti, vaikkei hän mitään syytä siihen anna.[/QUOTE]

Jopas vitsin murjaisit! :D Kuule tässä maassa pahoinpidellään heteronainen joka päivä, jossei useampikin, ja varmaan kaikki aikuiset tietävät miten riskialtista on miehelle jonottaa grillille yön pikkutunneilla...ei siinä seksuaalisuutta kysytä.

Jos muuten homo saa jatkuvasti turpaansa, miten se johtuisi siitä että hän on homo, jos hän ei kerran anna siihen mitään syytä?

Kyllä olisi syytä kirjoittaa niistäkin tapauksista, joissa viaton hetero saa turpaansa, ilman mitään provosointia. Mutta onko niitä?
Joskus olen kyllä ollut lukevinani muutamasta, ja kyllähän nekin tapaukset järkyttävät yhtä lailla.

[QUOTE="vieras";28032193]Ei, vaan ero on siinä ettei ne homot yleensä provosoi ketään eikä ne yleensä käy päälle ensin itse, eikä ne yleensä edes puolustaudu kun eivät halua hakata ketään. Heterot juntit taas mäiskii toisiaan puolin ja toisin ja harvemmin heteroa lyödään, jos hetero ei anna siihen mitään syytä. Homoa taas pätkitään jatkuvasti, vaikkei hän mitään syytä siihen anna.[/QUOTE]

pistää vähän pahasti korvaan tuo "eikä ne yleensä edes puolustaudu kun eivät halua hakata ketään." suurin osa ollaan ihan tavallisia miehiä eikä stereotyyppihomoja. tavallinen mies, oli sitten homo tai hetero, ei provosoi tai käy kenenkään päälle, tätä tekevät ovat niitä ongelmayksilöitä, mutta kyllä homokin lyö väkivaltatilanteessa takaisin.

Yhteistyössä