H
"Heli"
Vieras
Joku on tainnut käsittää vähän väärin. Ei ne lapset siellä päiväkodissa ole pelkästään virikkeitä saamassa. Virikehoitolapset ovat vain marginaalinen ryhmä päiväkodeissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
niin et on ok että lapselle päiväkodissa luvataan että tänään saat tehdä jotain tiettyä juttua. sit missään vaiheessa ei ehditäkään, mutta vanhemmille kuitenkin sanotaan että "tänään jenna sai mennä toiselle osastolle leikkimään" ja pieni joka ei vielä osaa puhua, ei osaa vanhemmille kertoa että itse asiassa sitä luvattua juttua ei ehdittykään koskaan tehdä. ihan vaan siksi että vanhemmat luulisi lapsen saanen jotai erityistä virikettä sillekin päivää.
tälläistä olen pk:ssa nähnyt.
mun lapset saa kotona virikkeitä kun päiväkotiin ei oo pakko mennä niin sinne ei todellakaan mennä. eskaria ja koulua tyhmää verrata johonki virikepäiväkotiin. kyllä mä sen ymmärrän että jos on pakko niin on pakko
Minusta on vain hyvä, ettei lapsille tarvitse järjestää kovin kummoisia sirkushuveja.
Pelkästään nuotiomakkaranpaistoreissukin on lapsille mukava elämys.
Jes.
Tuossa viimeksi kun vein 6v tyttöni uimaan uimahalliin josta löytyy luolavirtausta, isoja vesiliukumäkiä, ulkoallas, porealtaita jne niin koko uimassa oloaika odotettiin että päästään syömään eväitä...
Jes.
Tuossa viimeksi kun vein 6v tyttöni uimaan uimahalliin josta löytyy luolavirtausta, isoja vesiliukumäkiä, ulkoallas, porealtaita jne niin koko uimassa oloaika odotettiin että päästään syömään eväitä...
Minsi jättää siihen? Eskari ei oo pakollinen, samaa pk-paskaa se on ku hoitokin. Niin ja kotikoulua suosittelen, ei tarvii lasten osallistua tommoseen teeennäiseen hupiin ja touhuun sielläkään.
Mitäs se sua nyppii, jos joku haluaa hoitaa lapsensa kotona eskari ikään asti ?
Elämä on ehkä kohdellut sua kaltoin mutta eihän toisten lastenhoito ole sulta mitenkään pois ?
Aivan helvetin hirvee kohtalo noillakin lapsiparoilla... Tehtäviä, mäenlaskua, eväitä, valokuvaamista. Raukat![]()
Kyllä se voi olla. Nämä omahyväiset mammat paapovat mukulansa piloille, eivätkä ymmärrä sosiaalistaa kersojaan ajoissa. Ongelmia tulee (myös niille muille, kun toistaidottomat ja shokissa olevat 6-vuotiaat joutuvat yhtäkkiä ison lapsiryhmän joukkoon.