Mitä mieltä MIEHISTÄ, jotka on täällä palstailee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "PollyAnna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"PollyAnna"

Vieras
Tiedän juu, että tämä on vauva palsta ja toki mies osallistuu siihen vauvaelämään (joissain perheissä ainakin) yhtäpaljon kuin nainen, mutta onhan tää silti jos ihan rehellisiä ollaan niin semmonen "akkapalsta". ;)

Mun on pakko sanoa ja tiedän nyt jo saavani kuraa niskaan ämpäri tolkulla, mutta mun mielestä olisi TODELLA outoa jos mun mies tänne kirjoittelis, ihan aktiivisesti varsinkin.
Oma mies kyllä tietää, että tykkään näistä vauvapalstoista ja tääl on musta mahtityyppejä, ja saanu ihan älyttömän hyviä niksejä/neuvoja ja nauruja, mutta kyllä mun mies pitää tätä vähän semmosena nykyajan ompeluseurana. :D
Eikä oo ees mikään juntti (kai....? :D), ihan perus kaupunkilainen media-alan työntekijä, mutta silti, joskus kerron innosta soikeena, et "kuulin ihan sika hauskan jutun kaksplussal", ja se on silleen et "here we go again". XD

Ihmetyttää vaan et miksi joku mies täällä löytäisi mitään kiinnostavaa (paitti ihan noi vinkit ja neuvot) tämmösistä "pohditaan jälkivuotoa"-jutuista.

Vähän kärjistin, mutta toivottavasti en loukannut ketään, asia vaan vaivasi mieltä. Koti-äitinä tulee mietittyä eriskummallisia asioita.... :O

Kuulostaa että sekä sinä että miehesi olette niitä...hmmm...maalaishenkisiä, noin kuvainnollisesti sanoen.

Ei mua kiinnosta pätkääkään mikään autopalsta tai muukaan hilavitkutintekniikkakännykkäurheilu, täällä sen sijaan on hauskoja juttuja. Ehkä olen vain niin tottunut naisten juttuihin kun olen työpaikkani ainoa mies että tämä tuntuu kotoisalta.
Ihmiset ja ihmissuhteet asioineen kiinnostavat, siksi roikun täälläKIN.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Itse pidän keskustelusta naisten kanssa sen takia, että naiset ovart mahtavia keskustelijoita ja heillä on rikas tunne-elämä. Niinkään ei kiinnosta keskustella miesten kanssa suksien voitelusta tai siitä miten huono on McLarenin vaihdelaatikko...

mua ei häiritse miehet täällä muuten mutta olishan se kiva et olisi ollut edes yksi paikka keskustelulle missä ei olisi seksistisiä kommentteja koko ajan tyyliin panisin. Että eikö ne voisi laittaa jonnekin muualle?

Niin no sitä mieltä vaan, että useimmat miehet tällä palstalla on oikeesti naisia :) kirjottelee vaan kuka mistäki syystä palstaprofiililla joka voi olla eri sukupuolta kuin mitä oikeesti on. Luulempa, että myös joidenkin palstan pariskuntien näppiksen takana on yksi kiksejä hakeva palstamamma joka kirjottelee itselleen :D

[QUOTE="vieras";28116411]Niin no sitä mieltä vaan, että useimmat miehet tällä palstalla on oikeesti naisia :) kirjottelee vaan kuka mistäki syystä palstaprofiililla joka voi olla eri sukupuolta kuin mitä oikeesti on. Luulempa, että myös joidenkin palstan pariskuntien näppiksen takana on yksi kiksejä hakeva palstamamma joka kirjottelee itselleen :D[/QUOTE]

Keittis on tavannu aika monta palstamiestä. Oon jutellu Ariesin kaa puhelimes ja oon Datan kaa naimisis. On täällä miehiä, miksei ois? Täytyy vihata omaa naissukupuoltaan hirveästi, jos tää on liian huono palsta miehille?

Ai niin, tiedän mä joitakin ikäisiäni poikia, jotka täällä käyvät välillä hillumassa.
Eivät ole mitenkään outoja, jopa sellasia keskivertoa "miehekkäämpiä", jos voi sanoa.

Keittis on tavannu aika monta palstamiestä. Oon jutellu Ariesin kaa puhelimes ja oon Datan kaa naimisis. On täällä miehiä, miksei ois? Täytyy vihata omaa naissukupuoltaan hirveästi, jos tää on liian huono palsta miehille?

Siis oliks teillä suunnitteilla Arieksen kanssa jotain sutinaa?
Tästä päästäänkin siihen, että osa palsteilevista miehistä on avoimia rakkaudelle, onhan tämä vaihtoehto baareissa notkumiselle ja tulee halvemmaksi.
Täällä voi myös yrittää oppia ymmärtämään naisia, edes vähän.

KOSKA
-täällä on paljon ihmisiä,viestiketjuihin vastataan heti.
-täältä saa suodattamalla asiantuntevaakin neuvoa.
-tämä palsta saa oman vaimon tuntumaan vieläkin täydellisemmältä.
-Missään muualla en ole nähnyt tälläisiä ihmisiä kuin täällä, 10 sivua jankataa juupas eipäs vaikka itse esität tieteelliset tutkimukset ym, ja jankkaajan ainut peruste on kun hänelle ei käynyt :)
-Rollolainen
-Naisen logiikka biittaa vitsikirjan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="vieras";28116457]Siis oliks teillä suunnitteilla Arieksen kanssa jotain sutinaa?
Tästä päästäänkin siihen, että osa palsteilevista miehistä on avoimia rakkaudelle, onhan tämä vaihtoehto baareissa notkumiselle ja tulee halvemmaksi.
Täällä voi myös yrittää oppia ymmärtämään naisia, edes vähän.[/QUOTE]

Ei mitään sutinaa, enempi niin päin että soitti kaverille eli minulle jutellakseen asioista elämässään. On mulla monen muunkin palstalaisen puh nro ja oon tavannut useita palstan naisista ravitsemusliikkeissä, ei kuitenkaan lesbosuhteita heidän kanssaan.

On kiva kun isätkin kertovat mielipiteitään:)

ot:
Isämiestä ei oo muuten näkyny vähään aikaan:O

Mä olen ihn varma ett ämun meis on alkanut palstailemaan täällä..
aijemmin siis kerroin että olen täällä moensti itse,siten hänkin rupes täällä lukemaan teidän alotuksia ja naureskeltiin ydhessä.nyt nuo jutut on loppuneet kun seinään :D
Tiedän hänen käyvän täällä ja epäilen että hän kirjoittelee myös

mun mies ei ikipäivänä tulis tänne. se ei voi käsittää tätä koko palstaa. jotain ketjua (omasta mielestä hulvaton) ja se ei ensimmäistäkään sivua lukenu loppuun.

Yhteistyössä