Sain kuulla, että naapurissamme asuisi pedofiili

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelottaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pelottaa";26347579]Kiitos sille, joka antoi facebook ryhmän nimen! Sieltä löytyi tämän tekijän kuva, ja selvisi, ettei ole se henkilö, joksi epäilin. Kuvan kommenteissa oli kuitenkin myös puhuttu, että tämä mies asuisi täällä. Tarkennan vielä: en ollut sataprosenttisen varma, ketä täälläpäin asuvista miehistä lähteeni tarkoitti, ja sitten yhdistin sen itse mielessäni tuohon epäilyttävään mieheen, jonka itse olen pistänyt merkille.[/QUOTE]

Niinpä tietysti. Ja sinä olit jo poliisille soittamassa kun sait hyväksikäyttäjä viboja miehestä. Voi luoja mä en kestä ihmisiä.

miksen saa tota linkkiä auki vaikka olen facebookissa kirjautuneena? tulee vaan teksti:
Tämä sisältö ei ole juuri nyt saatavilla
Sivua ei voida näyttää. Se voi olla tilapäisesti poissa käytöstä, linkki on vanhentunut tai sinulla ei ole oikeuksia nähdä tätä sivua.

Sain kuulla, mahdollisesti....

Mahdollisesti kenen tahansa naapurissa voi asua pedofiili.

Lapsia pitää neuvoa ja opastaa, ja katsoa heidän peräänsä, vaikkei naapurissa tiedettävästi asuisikaan pedofiilia. Ja huhupuheisiin en luottaisi tuosta vaan.

sain juuri tietää että nuorten ja lasten leireillä on mukana vuosikymmeniä ollut ( nyt jo iäkäs )mies itäiseltä uudeltamaalta , joka on raiskannut veljiään heidän ollessaan lapsia!! Toivon ja rukoilen ettei leireillä ole tapahtunut vastaavaa, mutta jos jollain on tietoa tai on joutunut hyväksikäytön uhriksi, niin ottakaa heti yhteyttä poliisiin tai vanhemmat.com tai suomen delfins ry.

[QUOTE="pelottaa";26347233]Sain kuulla tänään, että talossamme, viereisessä rapussa mahdollisesti asuisi pedofiili. Asumme Oulussa, ja tämä mies olisi mahdollisesti täällä n. seitsämän vuotta sitten kaapannut pienen tytön, josta saanut 5-6 vuotta vankeutta. Sen jälkeen on myös saanut yhden tuomion, 1,5 vuotta.
Nyt minulle kerrottiin, että tämä tuomittu olisi eräs mies, jota olen tarkkaillut pelonsekaisin tuntein jo aiemmin, koska tottapuhuen sain hänestä sellaiset "vibat", kuin olisi murhaaja/lapsiin sekaantuja.
Asumme huonolla alueella, ja täällä näkee kaikenlaista kulkijaa, mutta tämä on jo liikaa..
En voi ymmärrettävästi julkistaa osoitetta tai tuntomerkkejä, koska voi olla ettei hän olekaan tämä tuomittu pedofiili. Mutta pelkään kovasti täällä asuvien lasten puolesta..
Mitähän ihmettä tässä pitäisi tehdä?
nhetiaAikin tarkkailen kovasti naapuria, ja jos kellekään tytölle puhuu, soitan poliisit .[/QUOTE]

Jos kellekkään TYTÖLLE puhuu,niin soitat poliisit,kannattaa muistaa että pedarit on yhtä lailla kiinnostuineita pikkupojistakin.Sori,oli pakko viilata pilkkua,mutta varmistus vaan asiaan...

[QUOTE="vieras";26347705]Niinpä tietysti. Ja sinä olit jo poliisille soittamassa kun sait hyväksikäyttäjä viboja miehestä. Voi luoja mä en kestä ihmisiä.[/QUOTE]

Niin mutta ne vibat oli hyvät!

In%2BChina%2B-%2BToo%2BYoung%2BIs%2BJust%2BA%2BName.jpeg

Alkuperäinen kirjoittaja tytöt kuin myös pojat;27789645:
Jos kellekkään TYTÖLLE puhuu,niin soitat poliisit,kannattaa muistaa että pedarit on yhtä lailla kiinnostuineita pikkupojistakin.Sori,oli pakko viilata pilkkua,mutta varmistus vaan asiaan...

Meinaatko, että pedofiili on automaattisesti biseksuaali? Oletko pelle?

Paljastan salaisuuden. Suomessa, niinkuin joka paikassa asuu ihmisiä, jotka ovat viehättyneitä nuoruudesta, kauneudesta, viattomuudesta.

Näillä tiedoin. Sinunkin naapurissasi asuu pedofiili. Hui saatana.

Alkuperäinen kirjoittaja Parantaisen Ämmän Poika;27791898:
Näen peddiksiä kaikkialla. Taidan itsekin pitää nuorista pojista. Olen myös homo, joo-o.

Just sain kärkön teroitettua että tuuppa käymään..huomenna olet ehkä päätä lyhkäsempi mutta haittaaks se mitään..

Jenkkien malli pitäisi ottaa suomeen myös, heillä on netissä karttapalvelu, joka näyttää kaikki tuomitut seksirikolliset valokuvan kera! Ei tarvitse kun syöttää osoite niin palvelu näyttää kaikki oman osoitteen lähettyvillä asuvat pedarit!
Suomessa stna oikeen suojellaan ja hyysätään rikollisia!:x

Viimeksi muokattu:
Jenkkien malli pitäisi ottaa suomeen myös, heillä on netissä karttapalvelu, joka näyttää kaikki tuomitut seksuaalirikolliset valokuvan kera! Ei tarvitse kun syöttää osoite niin palvelu näyttää kaikki oman osoitteen lähettyvillä asuvat pedarit!

Milloin seksuaalinen suuntaus nimeltään pedofilia on muuttunut rikokseksi? Mikä kehitysvamma sinulle on diagnosoitu?

Jenkkien malli pitäisi ottaa suomeen myös, heillä on netissä karttapalvelu, joka näyttää kaikki tuomitut seksirikolliset valokuvan kera! Ei tarvitse kun syöttää osoite niin palvelu näyttää kaikki oman osoitteen lähettyvillä asuvat pedarit!

Entäs tuomitut talousrikolliset? Tai väkivaltarikollist? Miksi rajata julkaisu vain yhteen rikostyyppiin?

Otan mielummin naapuriini lapsen hyväksikäytöstä tuomitun, kuin väkivaltarikoksesta tuomitun.

Yhteistyössä