H
Hammaslääkäripelkoinen
Vieras
Multa on nyt vuosi sitten yritetty paikata reikää neljä kertaa ja kerran oli jopa 4 puudutetta, mutta siltikin sattu. Hampaaseen laitettiin väliaikainen paikka ja se on nyt siis n. vuoden ollut. Nyt kuitenkin viikko sitten iski järkyttävä paniikki, että hampaat on saatava kuntoon. Varasin toiseen paikkaan hammaslääkäri ajan (paikka jossa pienenä kävin ja oli todella mukava ja rauhallinen mies). Mulle on tehty kitalakeen leikkaus ja paikkaukset on onnistunut hyvin ilman kipua ja pelkoa ennen tätä yhtä hammasta.
Aikaa varatessa sanottiin, että on mahdollista saada lähete nukutukseen. Hammaslääkäri kuitenkin aika varmasti haluaa kokeilla ekaksi ilman nukutusta, kun eihän sekään aina niin turvallista ole.
Jos hampaassa oli sillon vuosi sitten tulehdus onko väliaikainen paikka voinut hoitaa sen pois ja puudutus tehoaisi nyt ? Mua vaan pelottaa edes kokeilla paikkaamista tähän hampaaseen kun viimeksi sattui niin paljon.
Ilokaasua on kokeiltu, ei ollut apua ja rauhoittavia ei ole kokeiltu.
Kertokaa omia hyviä kokemuksia ja ajatuksia tästä mun tilanteesta. Olen kohta 16-v tyttö.
Aikaa varatessa sanottiin, että on mahdollista saada lähete nukutukseen. Hammaslääkäri kuitenkin aika varmasti haluaa kokeilla ekaksi ilman nukutusta, kun eihän sekään aina niin turvallista ole.
Jos hampaassa oli sillon vuosi sitten tulehdus onko väliaikainen paikka voinut hoitaa sen pois ja puudutus tehoaisi nyt ? Mua vaan pelottaa edes kokeilla paikkaamista tähän hampaaseen kun viimeksi sattui niin paljon.
Ilokaasua on kokeiltu, ei ollut apua ja rauhoittavia ei ole kokeiltu.
Kertokaa omia hyviä kokemuksia ja ajatuksia tästä mun tilanteesta. Olen kohta 16-v tyttö.