Mitenköhän Katainen aikoo kiemurrella irti tästä kusetuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saatanan savolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7190.png

Sanonpahan vaan, että jos tästä suhmuroinnista pääsee kuin koira veräjästä, niin Suomessa ei ole enää oikeutta! Kuinka paljon suomalaiset kestävät ennen kuin noustaan barrikadeille mieltä osoittamaan? Etelä-Euroopassa olisi jo toimittu!

Sanonpahan vaan, että jos tästä suhmuroinnista pääsee kuin koira veräjästä, niin Suomessa ei ole enää oikeutta! Kuinka paljon suomalaiset kestävät ennen kuin noustaan barrikadeille mieltä osoittamaan? Etelä-Euroopassa olisi jo toimittu!

Apukoululainen laittaa nyt vaan ihan kiltisti sen energiansa siihen koulunkäyntiin. Jos nyt tänä keväänä vihdoinkin koulun portit sulkeutuisivat takanasi. Ensi syksynä sitten peruskouluun.

Ei se möykkääminen mitään muuta, sen sinä sitten opit peruskoulussa. Ei näemmä kuulunut apukoulun vaatimuksiin.

[QUOTE="vieras";28264003]Apukoululainen laittaa nyt vaan ihan kiltisti sen energiansa siihen koulunkäyntiin. Jos nyt tänä keväänä vihdoinkin koulun portit sulkeutuisivat takanasi. Ensi syksynä sitten peruskouluun.

Ei se möykkääminen mitään muuta, sen sinä sitten opit peruskoulussa. Ei näemmä kuulunut apukoulun vaatimuksiin.[/QUOTE]

Eiks sua huolestuta se, että apukoululainenkin tajuaa miten vaarallisilla vesillä Katainen liikkuu, mutta sä et tajua?

[QUOTE="vieras";28264025]Eiks sua huolestuta se, että apukoululainenkin tajuaa miten vaarallisilla vesillä Katainen liikkuu, mutta sä et tajua?[/QUOTE]

Mä olen lähinnä huolestunut niistä toistuvista äänistä, joita apukoululainen kuulee, jopa öisin :(

[QUOTE="vieras";28264037]Mä olen lähinnä huolestunut niistä toistuvista äänistä, joita apukoululainen kuulee, jopa öisin :([/QUOTE]

Apukoululainen kuuluu ihan selvästi suljetulle osastolle.

[QUOTE="vieras";28264003]Apukoululainen laittaa nyt vaan ihan kiltisti sen energiansa siihen koulunkäyntiin. Jos nyt tänä keväänä vihdoinkin koulun portit sulkeutuisivat takanasi. Ensi syksynä sitten peruskouluun.

Ei se möykkääminen mitään muuta, sen sinä sitten opit peruskoulussa. Ei näemmä kuulunut apukoulun vaatimuksiin.[/QUOTE]

Olen koulutukseltani FM. Riittävätkö älynlahjasi siihen, että tiedät, mitä se tarkoittaa?

[QUOTE="vieras";28264181]Hei persufoobikko, olet palstan suurin juntti.[/QUOTE]

Veikkaan, että tämä nimittelijä on isotissinen blondi, joka on "päässyt" kokoomuspiireihin joissa ei saa ajatella omilla aivoillaan.

[QUOTE="vieras";28263948]
7190.png
[/QUOTE]

Tuo on jo todella hieno alku, että sinä itse myönnät oman älysi rajat. Ei koskaan sinunlaisesi kannata kuvitellla itsestään turhia. Mutta siivoojan ammatti on ihan kunniallinen. Ei sitä tarvitse hävetä. Hyvä, että sinulla on haaveita.

Kun nyt oikein yrität, niin ehkä sitten saan sen apukoulun jo tänä keväänä suoritettua. Se olisi todella hienoa.

Voiko jo varovasti onnitella??? :flower:

Sitten vaan uudella innolla syksyllä peruskouluun. Sinähän osaat jo tavata ihan kunnolla.

Eikait täällä nyt sentääs fyysisesti mihinkään ryhdyttäisi.

Täällä Pohjolassa kun on tapana ottaa kantaa mm. paikallislehtien tekstiviesti/"mielipidepalstalla". Jurista netissä ja ehkäpä perustaa jopa joku "nettiadressikin" asiaa varten.

Mutta ei täällä nyt lähetä sentään mieltäosottamaan, mitä ne naapuritkin ajattelis?

Eikait täällä nyt sentääs fyysisesti mihinkään ryhdyttäisi.

Täällä Pohjolassa kun on tapana ottaa kantaa mm. paikallislehtien tekstiviesti/"mielipidepalstalla". Jurista netissä ja ehkäpä perustaa jopa joku "nettiadressikin" asiaa varten.

Mutta ei täällä nyt lähetä sentään mieltäosottamaan, mitä ne naapuritkin ajattelis?

Mitäköhän naapurit ajattelisi jos Katainen liikkuisi lyhtypylväässä?

[QUOTE="vieras";28264633]Mitäköhän naapurit ajattelisi jos Katainen liikkuisi lyhtypylväässä?[/QUOTE]

Vain apukoululaisen, joka on samalla myös SS-nainen, päässä voi liikkua jotain näin sairasta. Mutta sairaitahan kaikki SS ovat.

Heh, no ei se oikein muuta voi kuin myöntää. Velkaa velan päälle ja lisää työttömyyttä. Haastattelutunnillakin sanoi että työtä ei tehdä rahan takia vaan sen takia että saa tehdä töitä, ostovoimalla ei ole mitään merkitystä sen kanssa parantuuko se jos tekee töitä vai ei. Aivan kuutamolla koko äijä. Tuon logiikan mukaan kaikkien tulot pitää tasata tasan 700€./kk. eikä mitään lisää, johtajille ja siivoojille.

Yhteistyössä