seksin harrastaminen ja tampooni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:D Pakko nostaa.
Eilen kumpaakin panetti mielettömästi, ja menkat kovimmillaan. Joten yhteistuumin vähän nurua pidellen kokeiltiin tampoonin kanssa. Ja kyllä se muuten toimi, ihan outoa!
Mutta ei se erikoisemmin hyvältä tuntunut, ja tais olla vähän turhan kuivaa miehen värkille. Mutta yllättävän hyvin tomi enivei, eikä sattunut minuun.

Pahimmat halut sai pois vaikkei kummallekaan siitä touhusta orkkua tullutkaan.

Emättimen suuaukko on se kireä kohta naisessa, syvemmällä emättimellä on kovastikin mahdollisuutta joustaa kun ei ole voimakkaita lihaksia estämässä venytystä.

En ole kokeillut yhdyntää tamponin kanssa, mutta ei se tosiaan ole mahdotonta varmaan kenellekään.

Kokeilin noita sin cityn mainitsemia soft-tampooneja tuohon tarkoitukseen ja hyvin toimi! :)
Mukava käyttää, ei tuntunu että mitään tampoonia onkaan, mieskään ei huomannut mitään eroa.
Niitä löytää mm. täältä -> www.verkkosivuapteekki.fi/Soft-tampooni

Alkuperäinen kirjoittaja jotain asiasta tietävä;27385590:
Emättimen suuaukko on se kireä kohta naisessa, syvemmällä emättimellä on kovastikin mahdollisuutta joustaa kun ei ole voimakkaita lihaksia estämässä venytystä.

En ole kokeillut yhdyntää tamponin kanssa, mutta ei se tosiaan ole mahdotonta varmaan kenellekään.

Kyllä mä olen tiukka/kireä sisältäkin, hyvin treenatut lihakset. Ja niitä lihaksiahan on tarkoitus puristella siitintä vasten rakastellessa, jotta nautinto on molemminpuolinen ja ainakin minulla emätin orgasmi taattu.

Älkää kokeilko. Mulla on kerran vahingossa unohtunut sisään. Sitten lähdettiinkin lääkäriin kun naru hävis enkä saanut sitä ulos. Ei se mies kuulemma mitään huomannu. :D

Älkää kokeilko. Mulla on kerran vahingossa unohtunut sisään. Sitten lähdettiinkin lääkäriin kun naru hävis enkä saanut sitä ulos. Ei se mies kuulemma mitään huomannu. :D

Se narun ronkkiminen on kyllä aika /C:stä, mutta onneks ei ihan lääkäriin ole joutunut lähtemään.

Itse tehdään tuota joskus välillä, tosin se naru taitaa hangata miehen vehjettä välillä suht pahasti, joten niiiiin nautinnollistahan se ei ole.
Kyllä mies vonkaa enemmän kakkosta kuin tampooniseksiä menkkojen aikana :laugh:

Yhteistyössä