Abortti/Adoptio/Pitäminen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TellMe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä luulen, että mun tapauksessa en voisi pitää lasta. Enkä varsinkaan, jos olisin naimisissa nykysen kanssa ja jouduttais lapsille selitteleen, kuka on oikea iskä. Ei tuollasta vois loputtomiin salatakaan.

En osaa päättää mitä tekisin. Toisaalta haluaisin pitää lapsen mutta toisaalta se ettei hänellä olisi isää harmittaa. Mulla olis kyllä kaikki edellytykset lapsen pitämiselle.

Tekisin abortin, niin kuin tekisin joka tapauksessa, oli raskaus saanut alkunsa miten vaan.

Eikö lapsen isä sitten halua olla tekemisissä, kun kirjoitit, ettei lapsella olisi isää?
Raiskaus ei ole peruste kieltää lapselta isää, jos sitä meinasit. Ei myöskään juridista isyyttä.

Viimeksi muokattu:
Sori siis minkä ikäinen olit kun sut raiskattiin, ja kauanko pidit lasta ennen adoptiota, vai annoitko heti vauvan synnyttyä adoptioon?
Jotenkin mua hämäsi se, että kun sut raiskasi pedofiili, niin ajattelin heti sun olleen alle 18-vuotias vaikka voihan pedofiili raiskata täysi-ikäisenkin...vaikka eipä se ole mukava synnyttää pedofiilin lasta vaikka itse olisi jo täysikäinen, toivottavasti pedofilia-alttius ei millään muotoa periydy geeneissä.
Mutta silti, olit vahva kun jaksoit raskausajan ja synnytyksen, lapsi sai mahdollisuuden elämälle.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä