Pakko kysyä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mejan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mejan

Aktiivinen jäsen
13.01.2006
1 171
0
36
eli siis ihan pakko kysyä tätä nyt kaikilta abortin vastustajilta.. Jos joku tuntematon mies raiskaisi sinut, (tai vaikkapa tyttäresi) ja rupeaisit odottamaan kolmosia, etkö tekisi aborttia?

en halua tästä mitään tappelua, kysyn vaan, kun jotkut tuntuvat olevan aborttia vastaan kaikissa tilanteissa..

Itse suostuisin aborttiin

1.jos mut oltaisiin raiskattu
2.jos vauva olisi todella vaikeasti vammainen ( ei selviäisi hengissä kuin koneiden avulla)
3.jos raskaus olisi vaarallinen hengellisesti joko minulle tai lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Itse suostuisin aborttiin

1.jos mut oltaisiin raiskattu
2.jos vauva olisi todella vaikeasti vammainen ( ei selviäisi hengissä kuin koneiden avulla)
3.jos raskaus olisi vaarallinen hengellisesti joko minulle tai lapselle.

nämä minäkin myös hyväksyisin....

Miksi juuri kolmosia? Jos mulla olisi tytär ja hänet raiskattaisiin, tämä asia olisi hänen ratkaisunsa ja tukisin häntä kaikin tavoin..oli päätös sitten mikä tahansa. Itseni kohdalla en osaa sanoa miten toimisin, en toivottavasti koskaan edes joudu sellasta asiaa miettimään tositilanteessa.

Ja edelleen mietin tuota kolmosraskaus pointtia, miksi juuri kolmoset?

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Miksi juuri kolmosia? Jos mulla olisi tytär ja hänet raiskattaisiin, tämä asia olisi hänen ratkaisunsa ja tukisin häntä kaikin tavoin..oli päätös sitten mikä tahansa. Itseni kohdalla en osaa sanoa miten toimisin, en toivottavasti koskaan edes joudu sellasta asiaa miettimään tositilanteessa.

Ja edelleen mietin tuota kolmosraskaus pointtia, miksi juuri kolmoset?

no ajattelin jotain mahdollisimman "pahaa" tilannetta. kun varmasti kolmosraskaus on monelle järkytys jo ihan harkituissa raskauksissa, niin entäs sitten tuommosessa tilanteessa...