Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Esikoinen isovanhemmillaan yötä, mies kaverin polttareissa ja minä, vauva ja karkit kotona. Kaveri tulee kohta meille.
:wave:
Ja hyvää kuuluu. Aika peruslauantai, eli kävin just napsauttaan saunan päälle. Mies on ostamassa iltapalaa ja lapsille saunajuomaa. Ollaan vaan ja rentoudutaan![]()
Mitä iltapalaa teille on luvassa ?Kuulostaa kivalta perheen laatuajalta !
Kuulostaa kivaltaMinkä ikäisiä lapsia sulla on ?
Itseasiassa en tiedä vielä. Sanoin miehelle, että saa yllättääSitä se on, ihanaa yhdessäoloa
![]()
Yllärit on kivojaKiva että teillä vietetään tuollaisia iltoja
![]()
Aaah, kerrankin ihanan positiivinen ketju (ainakin tähän asti).Kiitos aloituksesta
![]()
Oon yksin kotona puolikuntoosena ja koitan kutoa jussikuvioosia villasukkia jotka multa on tilattu.
Kipeenä, odottelen miehen saapumista kotiin, pääsen lepuuttamaan. Harmittaa,mkun näin hieno päivä on mennyt haaskuuseen.
Toivottavasti olet pian kunnossa, mikä sinulla ikinä onkaan![]()
No joo olis hyvä parantua pian ku on vika koulun työharjoottelu menos ennen valmistumista. Ei ny olisi aikaa sairastaa. :kieh: Ihan perusflunssa on, mutta ei kyllä puolikuntoosena jaksa paljoa tehdä eikä viittisi kulkia sairastuttamas vanhuksia. Pahinta on yskä ja ku on viä siitepölyaika ja tähän ihanuuteen lisätään pöly niin avot. Mutta eikö se tästä ja onneks harjoottelus tulee lähes joka päivä yks tunti ylimääräästä niin ei tuu niin paljo korvattavaa.
Just vähän aikaa sitten tultiin kotiin. Oltiin mun isän synttäreitä juhlistamassa, kun täyttä 60 vuotta. Ihan vaan isäni lapset eli minä ja veljeni perheineen oltiin isän luona. Meidän perhe meni isän luokse jo eilen. Oli ihana saunoa eilen ja lapset sai viettää aikaa vaarin kanssa touhuten. Tänään sitten veljeni avovaimonsa kanssa tulivat kanssa syömään ja kakkukahville.
Nyt sitten ollaan vaan kotona. Lapsille iltapalaa ja pian menevät nukkumaankin, ainakin alle kouluikäiset. Sitten vaan ollaan loppuilta miehen kanssa. Katsotaan varmaan tv:tä sylikkäin sohvalla.
Just vähän aikaa sitten tultiin kotiin. Oltiin mun isän synttäreitä juhlistamassa, kun täyttä 60 vuotta. Ihan vaan isäni lapset eli minä ja veljeni perheineen oltiin isän luona. Meidän perhe meni isän luokse jo eilen. Oli ihana saunoa eilen ja lapset sai viettää aikaa vaarin kanssa touhuten. Tänään sitten veljeni avovaimonsa kanssa tulivat kanssa syömään ja kakkukahville.
Nyt sitten ollaan vaan kotona. Lapsille iltapalaa ja pian menevät nukkumaankin, ainakin alle kouluikäiset. Sitten vaan ollaan loppuilta miehen kanssa. Katsotaan varmaan tv:tä sylikkäin sohvalla.
Noista synttäreistä tuli mieleen, että mun paappa täyttää heinäkuus 90v. eli meitä on neljä sukupolvea: paappa, äiti, mä ja likka.![]()
Oletko ajatellut teettäväsi sellaisen kuvan jossa olisi sukupolvet samassa kuvassa ?
Ollut lapsilla varmasti hauskaa. Harmi ettei minun tulevat (toivottavasti tulevat) lapset tule vaaria näkemään. Vaaripuolen kylläkin![]()
Onko teillä miehesi kanssa useinkin mahdollisuus viettää kahdenkeskistä aikaa ?