Ketäs täällä on ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tara.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tara.

Jäsen
20.04.2013
245
0
16
Heipä hei !

Ketäs täällä palstailee ja mitä teidän iltaan kuuluu ? :)

Itse odottelen että sauna lämpenee, juon siideriä ja roikun netissä eli mukavaa, rentouttavaa iltaa viettelen :)

Toivottavasti olet pian kunnossa, mikä sinulla ikinä onkaan :)

No joo olis hyvä parantua pian ku on vika koulun työharjoottelu menos ennen valmistumista. Ei ny olisi aikaa sairastaa. :kieh: Ihan perusflunssa on, mutta ei kyllä puolikuntoosena jaksa paljoa tehdä eikä viittisi kulkia sairastuttamas vanhuksia. Pahinta on yskä ja ku on viä siitepölyaika ja tähän ihanuuteen lisätään pöly niin avot. Mutta eikö se tästä ja onneks harjoottelus tulee lähes joka päivä yks tunti ylimääräästä niin ei tuu niin paljo korvattavaa.

No joo olis hyvä parantua pian ku on vika koulun työharjoottelu menos ennen valmistumista. Ei ny olisi aikaa sairastaa. :kieh: Ihan perusflunssa on, mutta ei kyllä puolikuntoosena jaksa paljoa tehdä eikä viittisi kulkia sairastuttamas vanhuksia. Pahinta on yskä ja ku on viä siitepölyaika ja tähän ihanuuteen lisätään pöly niin avot. Mutta eikö se tästä ja onneks harjoottelus tulee lähes joka päivä yks tunti ylimääräästä niin ei tuu niin paljo korvattavaa.

Onhan se parempi sairastaa itsensä kuntoon ennen kuin mihinkään lähteen. Varsinkin vanhukset kun usein ovat valmiiksi sairaita... :/

Joo tää siitepöly on kyllä mahtavaa, samoin tieltä lähtevä pöly kun niitä ei ole vielä täälläpäin pesty... :/

Just vähän aikaa sitten tultiin kotiin. Oltiin mun isän synttäreitä juhlistamassa, kun täyttä 60 vuotta. Ihan vaan isäni lapset eli minä ja veljeni perheineen oltiin isän luona. Meidän perhe meni isän luokse jo eilen. Oli ihana saunoa eilen ja lapset sai viettää aikaa vaarin kanssa touhuten. Tänään sitten veljeni avovaimonsa kanssa tulivat kanssa syömään ja kakkukahville.

Nyt sitten ollaan vaan kotona. Lapsille iltapalaa ja pian menevät nukkumaankin, ainakin alle kouluikäiset. Sitten vaan ollaan loppuilta miehen kanssa. Katsotaan varmaan tv:tä sylikkäin sohvalla.

Just vähän aikaa sitten tultiin kotiin. Oltiin mun isän synttäreitä juhlistamassa, kun täyttä 60 vuotta. Ihan vaan isäni lapset eli minä ja veljeni perheineen oltiin isän luona. Meidän perhe meni isän luokse jo eilen. Oli ihana saunoa eilen ja lapset sai viettää aikaa vaarin kanssa touhuten. Tänään sitten veljeni avovaimonsa kanssa tulivat kanssa syömään ja kakkukahville.

Nyt sitten ollaan vaan kotona. Lapsille iltapalaa ja pian menevät nukkumaankin, ainakin alle kouluikäiset. Sitten vaan ollaan loppuilta miehen kanssa. Katsotaan varmaan tv:tä sylikkäin sohvalla.

Ollut lapsilla varmasti hauskaa. Harmi ettei minun tulevat (toivottavasti tulevat) lapset tule vaaria näkemään. Vaaripuolen kylläkin :)

Onko teillä miehesi kanssa useinkin mahdollisuus viettää kahdenkeskistä aikaa ?

Noista synttäreistä tuli mieleen, että mun paappa täyttää heinäkuus 90v. eli meitä on neljä sukupolvea: paappa, äiti, mä ja likka. :)

Oletko ajatellut teettäväsi sellaisen kuvan jossa olisi sukupolvet samassa kuvassa ?

No me ollaan itte otettu noita kuivia muutaman kerran likan ristiääsis, synttäreillä ja äitin 50v. synttäreillä.

Sellaanen kuva olis hieno missä olis kaikki paapan lapset, lapsenlapset ja lapsenlapsenlapset, mutta ku porukkaa asuu kauempanaki niin en tiä onnistuusko kaikkien tulla tänne samaan aikaan.

Ollut lapsilla varmasti hauskaa. Harmi ettei minun tulevat (toivottavasti tulevat) lapset tule vaaria näkemään. Vaaripuolen kylläkin :)

Onko teillä miehesi kanssa useinkin mahdollisuus viettää kahdenkeskistä aikaa ?

Tällai iltaisin sitä aikaa sitten on se muutama tunti ennen kuin itse menee nukkumaan. Siinä samassa kyllä viikolla varsinkin touhutaan tavallisia koti juttuja, siistimistä jne. Mutta tänään on nyt kaikki kunnossa, kun isän luona saatu ruokaa eikä olla kotona paljoa ehditty sotkea. Mies lupasi vielä laittaa pojat nukkumaan, niin mä laitan sitten kuopuksen. Esikoinen osaa sitten mennä itsekin nukkumaan. Varmaan vielä katsoo meidän kanssa hetken tv:tä ja nauttii myös rauhasta, kun pikkusisarukset ovat välillä hiljaa.

Ja kyllä sitten ihan kunnolla kahdenkeskistä aikaakin saadaan, kun lapset ovat esim mummolassa hoidossa. Kesällä tiedossa viikonloppu reissu Edinburghiin, joka saatiin joululahjaksi miehen vanhemmilta. Nämä myös luvanneet lapsia hoitaa tuon ajan.

Yhteistyössä