M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo mutta kyllä sen vanhemman miehen lähtökohdat ovat puhtaasti seksuaaliset. Mutta voihan sitä panemisen välissä tehdä kaikkea muutakin.
Aijaa, mä en ole kuvailemasi nainen ja näytän n. 32v. Kesällä täytän 43v.
Keksi parempi syy.
Ranskassa ihan perustouhua. Ja yleensä ikäeroa vielä enemmän. Esim. lukiossa aika usein tytöillä seksiopettajina kaverien isät. Suurin osa ranskalaisista naisista on olleet seksisuhteessa alta 20v vanhempiin miehiin (40+)
Hyi vi*tu!:x
Mutta kun nämä 20-33 vuotiaat eivät välttämättä ole aina edes erityisen kauniita. Saattavat olla ylipainoisia (ei nyt mitään megaläskejä tosin) ja kohtuu tavallisen näköisiä nuoria naisia. Silti se sporttinen nelikymppien himoaa nuorempaa lihaa niin kovaa, että se peittää kenties parempikroppaisen ja kauniimman nelikymppisen.
Niin no, tämähän on sama asia kun +40, möhömahaiset, rupsahtaneet äijät luulee teinien kapsahtavan herrojen kaulaan, kun sormiaan napsauttaa!!
Mulle ei olis teininä tullu mieleenkään alkaa mihinkää suhteeseen vanhojen äijien kanssa, hyi stna!!:x
Tarkoitin sitä että ei voi yleistää.
No minä toin 18-vuotiaana meille 15-vuotta vanhemman miehen.
Lapsia olemme saaneet kun
Minä 21v& Mies 36v
Minä 24v & Mies 39v
Minä 28v & Mies 43v
Mikä tässä on nyt sitten niin kamalaa?
Hyvin menee edelleen ja yhdessä onnellisia ollaan!
Miksi kyseessä pitäisi aina myöskään olla salasuhde?
No mua kiinnostaa älykkäät, korkeasti koulutetut ja fiksut miehet. Yleensä oman ikäiseni ovat vielä koulunpenkillä tai vasta valmistuneet. Nelikymppinen on ehtinyt olla töissä jo kauan. NIillä on hieno auto ja rahaa hemmotella mua.
Yleensä nelikymppisiä kiinnostaa myös tietyllä tapaa tasokkaammat asiat, ovat parempi rakastajia ja se ihana jännitys mikä on pelissä, kun varattu mies.
Komea ja hyvärkoppainen miehen pitää kyllä olla.
26-vuotiaalla naisytävälläni on kauniit pitkät hiukset ja hän pukeutuu kauniisti. On seksuaalisesti aktiivinen ja haluaa usein seksiä ja on valmis kokeilemaan kaikkea uutta. Ei nalkuta mistään ja tykkää pitää hauskaa.
Paljon eroja nelikymppiseen naiseen.