Miksi liian monella nelikymppisellä perheenisällä on salasuhde itseään 10-17v nuorempaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maiju"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo mutta kyllä sen vanhemman miehen lähtökohdat ovat puhtaasti seksuaaliset. Mutta voihan sitä panemisen välissä tehdä kaikkea muutakin.

Hmm...entäs jos ei suhteeseen kuulu edes seksi? Ja mistä tiedät enenkään lähtökohdista? Ja Lispetti, miksi oletat että naiset etsii isähahmoa? Ehkä he etsivät yksinkertaisesti seksiä. Itse olen aina ollut vanhempien miesten kanssa (tokikin vain vapaiden) enkä ole etsinyt isää. Ja isäsuhde ollut kunnossa.
Pääasia siis ettei ikinä saa ryhtyä varatun kanssa suhteeseen.

[QUOTE="jahas";28425336]Eli kun sinä ja juuri sinä et ole ämmiintynyt, niin ei kukaan muukaan voi olla ja ilmiölle on keksittävä kokonaan uusi syy. Oukkidoukki.[/QUOTE]

Tarkoitin sitä että ei voi yleistää.

[QUOTE="Ellu";28425185]Kas kummaa, olen 42 v ja saanut huomata, että 20-30 vuotiaiden miesten mielestä me nelikymppiset naiset olemme kuumaa kamaa. [/QUOTE]

:laugh: Jos tuhatta nuorta miestä kohti löytyy alle kymmenen "kypsistä" naisista pitävää jannua, niin voidaanko puhua oikein ilmiöstä? :D

[QUOTE="jahas";28425345]:laugh: Jos tuhatta nuorta miestä kohti löytyy alle kymmenen "kypsistä" naisista pitävää jannua, niin voidaanko puhua oikein ilmiöstä? :D[/QUOTE]

Niin no, tämähän on sama asia kun +40, möhömahaiset, rupsahtaneet äijät luulee teinien kapsahtavan herrojen kaulaan, kun sormiaan napsauttaa!!:laugh:

Mulle ei olis teininä tullu mieleenkään alkaa mihinkää suhteeseen vanhojen äijien kanssa, hyi stna!!:x

Mutta kun nämä 20-33 vuotiaat eivät välttämättä ole aina edes erityisen kauniita. Saattavat olla ylipainoisia (ei nyt mitään megaläskejä tosin) ja kohtuu tavallisen näköisiä nuoria naisia. Silti se sporttinen nelikymppien himoaa nuorempaa lihaa niin kovaa, että se peittää kenties parempikroppaisen ja kauniimman nelikymppisen.

Mutta kun nämä 20-33 vuotiaat eivät välttämättä ole aina edes erityisen kauniita. Saattavat olla ylipainoisia (ei nyt mitään megaläskejä tosin) ja kohtuu tavallisen näköisiä nuoria naisia. Silti se sporttinen nelikymppien himoaa nuorempaa lihaa niin kovaa, että se peittää kenties parempikroppaisen ja kauniimman nelikymppisen.

No kyllä se pullea kolmekymppinen on kauniimpi, kuin timmi nelinelonen esim.

[QUOTE="mies";28425430]No kyllä se pullea kolmekymppinen on kauniimpi, kuin timmi nelinelonen esim.[/QUOTE]

Kolmekymppiset ovat kivempiä kuin 40+. Samaa mieltä.

Mutta kun en ole erityisen komea tai hoikka nelikymppinen, niin ei lohkea nuoremmilta. Ikäiselläni työkaverilla on joskus työmatkalla ollut mukana sellainen näpsäkkä pimu, jos meikäläinen vain unelmoi.

Toisaalta, mun vaimo on kyllä todella kaunis ja ihana.

No minä toin 18-vuotiaana meille 15-vuotta vanhemman miehen.

Lapsia olemme saaneet kun

Minä 21v& Mies 36v
Minä 24v & Mies 39v
Minä 28v & Mies 43v

Mikä tässä on nyt sitten niin kamalaa?

Hyvin menee edelleen ja yhdessä onnellisia ollaan!

Miksi kyseessä pitäisi aina myöskään olla salasuhde?

No mua kiinnostaa älykkäät, korkeasti koulutetut ja fiksut miehet. Yleensä oman ikäiseni ovat vielä koulunpenkillä tai vasta valmistuneet. Nelikymppinen on ehtinyt olla töissä jo kauan. NIillä on hieno auto ja rahaa hemmotella mua.
Yleensä nelikymppisiä kiinnostaa myös tietyllä tapaa tasokkaammat asiat, ovat parempi rakastajia ja se ihana jännitys mikä on pelissä, kun varattu mies.
Komea ja hyvärkoppainen miehen pitää kyllä olla.

No mua kiinnostaa älykkäät, korkeasti koulutetut ja fiksut miehet. Yleensä oman ikäiseni ovat vielä koulunpenkillä tai vasta valmistuneet. Nelikymppinen on ehtinyt olla töissä jo kauan. NIillä on hieno auto ja rahaa hemmotella mua.
Yleensä nelikymppisiä kiinnostaa myös tietyllä tapaa tasokkaammat asiat, ovat parempi rakastajia ja se ihana jännitys mikä on pelissä, kun varattu mies.
Komea ja hyvärkoppainen miehen pitää kyllä olla.

Joo. Tutkimusten mukaanhan rakastajalle ostetaan kalliimpia lahjoja, kuin vaimolle.

Joo. Mä haluan tietää onko oma kiltti ja kunnollinen hyvä aviomies ja lasteni isä yksi näistä. Mieleni nimittäin tekisi minunkin maistaa muita miehiä, joita tarjolla onkin aina välillä. Perhettä en halua hajottaa lasten takia, kun ei miehessäkään mitään varsinaista vikaa ole. Mutta olisin kovin kiitollinen, jos saisin tietää, jos mies juoksee vieraissa. Voisin minäkin unelmani toteuttaa. Eli jos tiedät, jotain kerro heti.

Hahhah. Täällä on just näin hampaatonta porukkaa. Keskustelu jatkuu tasan niin kauan kuin paheksutaan miehiä tai niitä nuoria naisia. Sitten kun normielämää elävä aikuinen nainen tuo mukaan todellisen vaihtoehtoisen naisnäkökulman, niin keskustelu tyrehtyy...

Salasuhteet on tietysti kurjia, mutta sitä en yhtään ihmettele, jos nelikymppinen ihastuu 10-17 vuotta nuorempaan. Voisin itsekin, vaikka olen jo viiskymppinen. Teininä mun mielestä sexyimmät miehet olivat ikäluokkaa 20-26. Ja vaikka olenkin vuosikymmenten myötä vanhentunut ja rupsahtanut, niin edelleenkin seksyimmät miehet ovat ikäluokkaa 20-26. Oma ikääntymiseni ei siis ole saanut mua viehättymään ikääntyneistä miehistä. Toki tässä on joutunut vuosien varrella realiteetit hyväksymään, muttei se muuta miksikään sitä, että hoteimmat jannut on edelleen ikäluokassa 20-26 :)

• Tykkää
Reactions: woo ja meah
Minulla ei nelikymppisenä ollut sivusuhdetta, vaikka tarjontaa oli useammastakin kaksikymppisestä. Jälkeenpäin ajatellen toimin tyhmästi, koska vaimon seksin pihtaus tuohon aikaan sai suhteen riitaiseksi ja lasten kannalta ikäväksi. Seksissä oli siis jopa yli vuoden taukoja. Jälkiviisaana ajattelen, että sivusuhde olisi ollut sittenkin pienempi paha kuin toistuva riitely ja kireys.

Nyt olen jo reilusti yli 50. Viimeksi puolitoista vuotta sitten hyvännäköinen ja fiksu 27-vuotias yritti seksisuhteeseen. Loukkaantui syvästi, kun otin "isällisen" asenteen.

26-vuotiaalla naisytävälläni on kauniit pitkät hiukset ja hän pukeutuu kauniisti. On seksuaalisesti aktiivinen ja haluaa usein seksiä ja on valmis kokeilemaan kaikkea uutta. Ei nalkuta mistään ja tykkää pitää hauskaa.
Paljon eroja nelikymppiseen naiseen.

26-vuotiaalla naisytävälläni on kauniit pitkät hiukset ja hän pukeutuu kauniisti. On seksuaalisesti aktiivinen ja haluaa usein seksiä ja on valmis kokeilemaan kaikkea uutta. Ei nalkuta mistään ja tykkää pitää hauskaa.
Paljon eroja nelikymppiseen naiseen.

Mä olen siinä uskossa että juuri 40+ naiset on niitä jotka tavallaan uudestaan kiinnostuvat seksistä kun lapset on kasvaneet eivätkä roiku tississä kiinni. Ainakin itsestä tuntuu tältä. Nyt on minulle aikaa ja keskityn hyviinvointiini mihin kuuluu itsestä huolehtiminen, terveelliset elämäntavat ja seksi tietty. Mutta kyllä mä vaadinkin ihan eri tavalla seksissä, sitä soisi olevan usein ja haluan että se tyydyttää. Ei mitään tautotonta jynssäämistä.

Luulenpa että sinulle mies39 ei ole oikein kokemusta 40+ naisista, tai kokemuksesti ovat niistä naisista jotka viis veisaavat itsestään. Itse olen kuullut että juuri kokeneet ja jopa vaativatkin naiset ovat myös miesten suosiossa. Nuoret naiset jotka eivät oikein ole sinut itsensä kanssa, sängyssäkään, eivät ole itsevarmoja vaan sellaisia tavallisia nuoria kikattelevia tyttöjä:) Toki jos joku sellaisia haluaa niin varmasti saa.

Mä olen tavallaan onnellinen että olen tänä vuonna 40v. Jotenkin tuntuu että uusi elämä alkaa! Eihän se vanhakaan ole ollut epätyydyttävää, päinvastoin, mutta onhan tässä eletty lapsille aika paljon. Uskon että mieheni tulee olemaan tyytyväinen itsevarman ja ehkä jopa seksuaalisesti vaativankin naisen kanssa.

Yhteistyössä