12 tunnin päästä on vauva sylissä! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Esikoinen lähti iltapäivällä mummun ja papan luo yökylään, me miehen kanssa levätään ja jännitetään. Huomenaamulla klo 6.30 pitää olla osastolla ja aamulla/aamupäivällä meidän tyttö syntyy sektiolla! Turha aloitus, mutta pakko on vähän hehkuttaa kun on niin hyvät ja odottavat fiilikset :)

Tuo on ihan jännä fiilis, kun tietää lapsen syntymäpäivän etukäteen.:) Meille annettiin yhdestä sektiolapsesta eri vaihtoehtopäiviä että mikä valittaisiin sektiopäiväksi...oli hurjaa päättää itse lapsen syntymäpäivästä. :O Vaikka tuommoistahan lääkärit tekevät syntyvien vauvojen suhteen jatkuvasti.

Onnea! Itse olisin lähinnä kauhuissani jos joutuisin sektioon tai ylipäänsä synnyttämään. Kaikki mahdolliset riskit pelottaisi ja mietittyttäisi, onneksi joku osaa ottaa noin rennosti.

etkö osaa synnyttää kun sektio pitää tehä

Joku kuvittelee alatiesynnytyksen olevan taito ja saavutus. :laugh: Suosittelen ihan vaan kouluttautumaan. :)
Sektiosynnytyksessä minä jouduin kyllä enemmän "osaamaan" kuin alatiesynnytyksessä jossa kaikki etenee itsestään, mutta mitähän sinä siitä tiedät kun et ole kokenut molempia. Ole iloinen ettei mitään tapahtunut etkä joutunut kärsimään kovia kipuja mitä aiheutuu sektiossa. :)

Ap:lle paljon tsemppiä ja nopeaa paranemista! :)

Yhteistyössä