Rasittava exän nykyinen :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pandainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pandainen

Vieras
Alkaa oikeasti mennä hermo!

On niin mustasukkainen ja vainharhainenkin vissiin.
Meillä siis 2 yhteistä lasta exän kanssa ja erottu ollaan 4v sitten ja 3v olen ollut jo parisuhteessa nykyisen mieheni kanssa ja siis naimisissakin ollaan.

En voi puhua puhelimessa exän kanssa,ellei ole kaiutin päällä,jotta tää nainen kuulee kaiken.
Jos lähetän exän kanssa viestiä (ja ne viestit koskee AINOASTAAN lapsien asioita),niin tää nainen kyselee multa mitä tarkoitin sillä ja tällä viestillä ja arggghhhhh!

Eihän se mun tehtävä ole hälle valaista mitään.Viimeksi siis lähetin exälle viestin "selvä ok,tehdään nii",kun oli aikasemmin laittanut viestiä,että hakee lapset suoraan koulusta.Tuntuu kahlaavan miehesä viestitkin jatkuvasti läpi.
Puol vuotta ovat nyt yhdessä olleet,tarkennus.

Joo,ollaan 35 vuotiaita,jos joku kuitenkin kysyy.Ja kyllä,kuulostaa teinien touhulta :/

Ei siis liity tähän asiaan mitenkään, mutta vinkki sulle noiden pilkkujen suhteen: aina pilkun jälkeen jätä väli ennen seuraavaa sanaa...Ärsyttää, kun niin moni laittaa heti pilkun jälkeen suoraan seuraavan sanan, ilman mitään väliä.

Siis
ei näin: kanssa,ellei ole kaiutin päällä,jotta

Vaan näin: kanssa, ellei ole kaiutin päällä, jotta

Ja asiaan liittyen:

Mua taas kiinnostaa, että miksi se hänen nykyisensä sulta noita asioita kyselee? Ootteko paljonkin tekemisissä?

[QUOTE="Pilkunviilaaja";28512041]Ei siis liity tähän asiaan mitenkään, mutta vinkki sulle noiden pilkkujen suhteen: aina pilkun jälkeen jätä väli ennen seuraavaa sanaa...Ärsyttää, kun niin moni laittaa heti pilkun jälkeen suoraan seuraavan sanan, ilman mitään väliä.

Siis
ei näin: kanssa,ellei ole kaiutin päällä,jotta

Vaan näin: kanssa, ellei ole kaiutin päällä, jotta

Ja asiaan liittyen:

Mua taas kiinnostaa, että miksi se hänen nykyisensä sulta noita asioita kyselee? Ootteko paljonkin tekemisissä?[/QUOTE]

No kun en tiedä miksi kyselee.

Kerran pari viikossa laitetaan viestiä/puhutaan puhelimessa, lasten asioista.Isä siis pitää lapsiaan paljon.

mut oikeesti järkikin sanoo ettei tuollainen suhde voi kauaa kestää...hieman rasittava nykyinen..mulle tulisi varmaan tarve hieman kiusata kun se olisi niin helppoa ;)

[QUOTE="vieras";28512089]mut oikeesti järkikin sanoo ettei tuollainen suhde voi kauaa kestää...hieman rasittava nykyinen..mulle tulisi varmaan tarve hieman kiusata kun se olisi niin helppoa ;)[/QUOTE]

Mä en halua mitenkää puuttua heidän elämään,enkä varsinkaan alkaa provosoimaan.

Lapset kyllä tykkää tästä naisesta,ei oo mitään sanomista siinä mielessä.

Siis piti kirjoittaa: En ymmärrä, miksi sen uuden (ei sun) täytyy pitää yhteyksiä lasten äidin kanssa. Miksei isä voi hoitaa yhteyksiä, kun kerran asiat liittyvät lapsiin?

[QUOTE="aapee";28512065]Kuuleehan se puhelimessa helposti,jos on kaiutin päällä ja ex myös aina sanoo,että "marja" haluaa kuulla myös,joten laitan kaiuttimen päälle.[/QUOTE]

Ok. Kyllähän tuo vähän oudolta kuulostaa, himpun verran ylimustasukkainen... Vasta vähän aikaa olleet kyllä yhdessä, että saattaa olla ihan vaan epävarmuutta suhteesta. Luulisi vähän rauhoittavan, että sinäkin oot suhteessa ja erosta noinkin pitkä aika. Mutta onpa sitä tainnu hullumpaakin tapahtua, kuin exien vehtailu. Ja sitä pelkoahan sun uusi suhteesikaan poista, että mies haikailisi vielä sun perään.

Mutta en kyllä tollasta ymmärrä, että kaiuttimet päällä ja sulta udellaan, itse en kehtaisi. Mutta sinällään tiedän miten kauhea tuo tunne on, kun kalvaa mustasukkaisuus koko ajan, ihan sekopäisyyksiin asti ja todella paha mieli koko ajan asiasta. Olin itse tosi mustasukkainen kun olin raskaana, ja se oli niin älytöntä touhua, etten siitä edes kehtaa puhua. Kauhea menettämisen pelko ja paha mieli, ei kivaa..

[QUOTE="Minna";28512106]En ymmärrä, miksi sun täytyy pitää yhteyksiä lasten äidin kanssa. Miksei isä voi hoitaa yhteyksiä, kun kerran asiat liittyvät lapsiin?[/QUOTE]

Tä?

[QUOTE="Minna";28512110]Siis piti kirjoittaa: En ymmärrä, miksi sen uuden (ei sun) täytyy pitää yhteyksiä lasten äidin kanssa. Miksei isä voi hoitaa yhteyksiä, kun kerran asiat liittyvät lapsiin?[/QUOTE]

No sanopa se..

Oot kyllä tosi fiksu, kun et halua alkaa provosoimaan.

Ei nää tilanteet oo helppoja kenellekään.

Kiva, että puhut noin ystävällismielisesti tästä uudesta, ja kiva, kun lapsetkin hänestä pitävät.

> Mutta onpa sitä tainnu hullumpaakin tapahtua, kuin exien vehtailu. Ja sitä pelkoahan sun uusi suhteesikaan poista, että mies haikailisi vielä sun perään.

Tääkin on ihan totta. Mutta itse asiassa tilastojen valossa tosi harvinaista. Avioero on niin suuri juttu, että yleensä sitä ei enää pureta, jos eroamaan lähdetään.

Itse olen sekä eksä että nyksä, ja myönnän kyllä, että olen hieman mustasukkainen, mutta olen sitä vain siitä pitkästä ajasta, jonka mieheni ex sai mieheni kanssa olla. Olivat melkein teineistä asti yhdessä.

Toisaalta tiedän myös syyt, miksi ovat eronneet, ja miehestä kyllä huomaa, ettei miestä exänsä enää kiinnosta. Ja mies sanoo, että erota olisi pitänyt jo aiemmin, mutta päivät ja vuodet vain vierivät. Sanoo, että rakastaa minua enemmän kuin eksäänsä ikinä.

Yhteydenotot heillä ovat 100% vain lapsiin liittyviä. En ole mustasukkainen hänen eksästään. En koskaan voisi kuvitella, että yhteen vielä palaisivat (on jo lapsiakin uuden miehen kanssa, joten sekin tietysti vaikuttaa vähän...).

Ja kyllä mieheni on välillä mustis myös minusta eksääni liittyen.

Tää on vaan elämää ja ihan normaaleja tuntemuksia välillä!

Uusimmat

Yhteistyössä