[QUOTE="aapee";28529038]Toki mutta kyllä isäkin voi olla hyvin tärkeä ja aivan kykenevä hoitamaan flunssaista lasta.[/QUOTE]
Menee jo arvailuksi, mutta mitä jos open mies tekee työmatkoja? Ja ei nyt vaan sattunut olemaan edes samassa maassa mahataudin tai flunssan sattuessa?
Tässäkin maassa on tuhansia erilaisia työnkuvia, tuhansia erilaisia anoppeja ja appeja ja MLL:n hoitajatilanteita, että en oikeasti ymmärrä noin jyrkkää suhtautumista pienen lapsen äitiin, joka pahaksi onnekseen on joutunut opettamaan ap:n lapsen luokkaa.
Vai onko sinulla odotukset vähän turhan korkealla?
Menee jo arvailuksi, mutta mitä jos open mies tekee työmatkoja? Ja ei nyt vaan sattunut olemaan edes samassa maassa mahataudin tai flunssan sattuessa?
Tässäkin maassa on tuhansia erilaisia työnkuvia, tuhansia erilaisia anoppeja ja appeja ja MLL:n hoitajatilanteita, että en oikeasti ymmärrä noin jyrkkää suhtautumista pienen lapsen äitiin, joka pahaksi onnekseen on joutunut opettamaan ap:n lapsen luokkaa.
Vai onko sinulla odotukset vähän turhan korkealla?