[QUOTE="aapee";28528988]Kun se ei ole "vain" opettamista, vaan eka luokan ope on oikeasti tärkeä.
Kukaan ei ole mielellään töistä pois, paitsi täydellinen lusmuilija. Silti ei ole reilua sen opettajan eikä luokan kannalta, että hän on poissa 7-10 päivää kuussa.
En mä halua hänen henkilökohtaisia asioitaan kuulla. Mitä mä voin vanhempana hänelle sanoa. Mua harmittaa että olet niin paljon poissa ja luokkahenki on sitten vaihtuvuuden takia niin huono. Ei tämäkään keskustelu hyvin mene. Liian henkilökohtaista.
Luokkahengestä olen antanut palautetta ja myös kiusaamisten hitaasta ja huonosta hoidosta.[/QUOTE]
Kyse on nimenomaan vain opettamisesta ja siitä, missä menee rajat. Olkoon kuinka eka luokan ope, niin hänen syynsä olla pois ovat yksin hänen syitään. On sitten koulun oma asia hoitaa vakkari-sijainen oppilaille jne. Ja on myös rehtorin ja opettajan välinen asia, eikä opettajan ja vanhempien välinen asia - siis sillä saralla, että miksi opettaja on pois.
Nyt jo sanot häntä lusmuksi, mutta voitko edes kuvitella että hänellä voisi olla oikea syy olla pois tai että hänen lapsensa oikeastikin voi olla sairas? Käsittämätöntä millainen sinä olet! Ja jälleen huokaisen helpotuksesta, että en ole, enkä koskaan ala olla, opettaja.
Oletko puhunut vain opettajan kanssa kiusaamisista ja muista? Vai oletko puhunut jo rehtorille? Mitä, jos opettaja tietääkin sinua paremmin miten asiat on menneet ja sinä vain luulet, ettei mitään olla tarpeeksi nopeaan tehty?