N
"niina"
Vieras
Siis miksi sä jaksat jankata tätä asiaa kun et sä kuitenkaan tuu koskaan saamaan ketään miestä, myöskään sitä vanhempaa?!
Olen saanut jo mieheni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis miksi sä jaksat jankata tätä asiaa kun et sä kuitenkaan tuu koskaan saamaan ketään miestä, myöskään sitä vanhempaa?!
Alkuperäinen kirjoittaja mutta muista että;28565870:Omille asenteillesi voit jotain - et toisten
Mitä ihmeellistä siinä sitten on että vanhemmat haluavat lapsilleen parhaan mahdollisen kumppanin? Kyse ei ole pakkoliitoista vaan ihan normaalista järjen käytöstä. Elämää muuten osaa vanhemmatkin opettaa![]()
En jaksa lukea koko ketjua, alun lin ja nyt tän viimeisen sivun.
Siis sinulla niina on myös tommoinen joku 18-19 vuotias lapsi? Onko ok jos pojallasi on itsesi ikäinen tyttis? Tai tytölläsi vaikkapa miehesi ikäinen boyfriend?
Vai onko juurikin niin että yrität sopeutua tähän asiaan. Oma ikäerosi mieheesi nyt ei ole mitenkään omituisen kuuloinen edes. Vanha akka on vanhan ukon kanssa.
10 vuoden ikäero on mun mielestä aiva normaali ikäero. 15 vuotta alkaa olla isohko. Mä oon seurustellu 19 ja 20 vuotta vanhempien miesten kans eikä se ikä ongelma ollu. Oon kyllä seurustellu myös oman ikääsen kans ja sitte vain muutaman vuoden vanhemman kans.
Jos mä rakastuusin tulisesti esim. 25 vuotta vanhempaan mieheen, niin en mä sitä rakkautta väliin jättääsi. Kerran täällä vain eletään ja mun mielestä olis todella surullista jättää rakkaus ja parisuhde väliin vain jonku ikäeron takia. Kyllä mun mielestä tuollaases tapaukses oltaas yhdes sen ajan mikä ehditään olla. Ei jätetä onnea väliin ja sitte myöhemmin jossitella, että mitenkähän se suhde olis toiminu.
10 vuoden ikäero on mun mielestä aiva normaali ikäero. 15 vuotta alkaa olla isohko. Mä oon seurustellu 19 ja 20 vuotta vanhempien miesten kans eikä se ikä ongelma ollu. Oon kyllä seurustellu myös oman ikääsen kans ja sitte vain muutaman vuoden vanhemman kans.
Jos mä rakastuusin tulisesti esim. 25 vuotta vanhempaan mieheen, niin en mä sitä rakkautta väliin jättääsi. Kerran täällä vain eletään ja mun mielestä olis todella surullista jättää rakkaus ja parisuhde väliin vain jonku ikäeron takia. Kyllä mun mielestä tuollaases tapaukses oltaas yhdes sen ajan mikä ehditään olla. Ei jätetä onnea väliin ja sitte myöhemmin jossitella, että mitenkähän se suhde olis toiminu.
Onko tuo 18v sitten joku erityinen raja kun tyttö on niin aikuinen että voi aloittaa (näin moraaliselta puolelta) suhteen minkä ikäisen miehen kanssa hyvänsä? Mitä jos se tyttö raikastuu tulisesti siihen 45v mieheen jo 16v iässä, onko suhde tuolloin ap:n mielestä ok? Tai jos se 14v tyttö tapaakin netissä sen nuorekkaan 45v miehen joka viihtyy hyvin vähän nuorempien "naisten" seurassa ja hemmottelee tyttöä huomattavasti enemmän mitä nuo oman luokan pojat ikinä osaavat, voiko suhteen jo tuolloin hyväksyä vaikka suojaikäraja tulee vastaan? Seurusteleehan monet tuon ikäiset jo suurin piirtein samaa ikäluokkaa olevien kanssa ja harrastavat seksiäkin. Onko siinä sitten jotain sen ihmeellisempää jos se mies sattuukin olemaan sen 30v vanhempi, eihän rakkaus kysy ikää...?
Onko sun mielestä se ok, jos nainen olisi noissa tapauksissa se vanhempi osapuoli? Ihan mielenkiinnosta kyselen.