Kuinka joku voi pitää kalasta?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyi inhoan kalaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyi inhoan kalaa

Vieras
En ymmärrä että kuinka joku voi pitää niin hirveän makuisesta ja hajuisesta ruoasta kuin kala! Siis se pelkkä haju on niin hirveä että minua alkaa väkisin oksettamaan, saati sitten että pitäisi vielä syödä mokomaa moskaa! Kalathan ovat ihan hirvittävän pahan makuisia eli kuinka joku voi syödä kalaa ja sitten vielä pitää siitä? Kyllä täytyy olla todella paljon päässä vikaa että voi syödä kalaa!!!

Mua raas ihmetyttää suunnattomasti, miten joku voi sanoa, ettei pidä kalasta. Kaloja on niin monenlaisia ja eri makuisia niin kuin myös kalaruokia. Ja kaikki niputetaan yhteen, yök, en syö.

[QUOTE="just";28662432]Mua raas ihmetyttää suunnattomasti, miten joku voi sanoa, ettei pidä kalasta. Kaloja on niin monenlaisia ja eri makuisia niin kuin myös kalaruokia. Ja kaikki niputetaan yhteen, yök, en syö.[/QUOTE]

Asia vain on niin että oli kala mikä tahansa niin se maistuu pahalta ihan jo siitä syystä että se on kalaa!

No itse aiheeseen kai voin sanoa etten mäkään erityisesti välitä kuin harvoista kaloista tietyllä tavalla laitettuna.
Mutta mielenkiintoisempaa ap:ssä on tuo provon rakenne. Näyttäis olevan sama provoilija joka niistä vammaisista tms. on täällä keksinyt aloituksia. Etkö sä tän parempaan pysty?

Koska ensinnäkin kala on todella hyvää ja toiseksi vielä todella terveellistäkin. En minäkään pahanmakuista kalaa söisi mutta onneksi siitä saa hyvää kun sen osaa tehdä oikein.

Hyvänmakuista kalaruokaa ei yksinkertaisesti ole olemassa ja mitä tervellistä se kala muka on? Kalathan ovat täynnä elohopeaa, raskasmetalleja ja ties mitä myrkkyjä mitä ihmiset laskevat järviin ja vesiin. Eli syö sinä vain sitä oikein terveellistä kalaasi ja saa siinä elimistöösi oikein iso annos huipputerveellistä elohopeaa :-D

Alkuperäinen kirjoittaja kalan ystävä;28662469:
Oletko ap joku lapsi? Kuka aikuinen puhuisi tuolla tavalla ruoasta? Ei sen puoleen, hyväkäytöksinen lapsikaan ei puhuisi (tai kirjoittaisi) noin.

Ap on saapunut aihe vapaalta meitä moikkaamaan. Siellä ei ilmeisesti reagoitu hänen tähdelliseen asiaansa toivotulla tavalla.

[QUOTE="-p-";28662454]No siksi, että ihmiset ovat erilaisia. Joku tykkää jostain, josta joku muu ei tykkää. Mun 2-vuotiaskin tietää jo tämän.[/QUOTE]

Ei millään pahalla mutta se sinun 2-vuotiaasi lienee harvinaisen tyhmä lapsi, lienee varmasti samanlainen kuin äitinsä ja isänsäkin ovat :-D

Nyt on pakko kysä ap:lta, että perustuuko vahva näkemyksesi yleensä eri kalalajeihin eri tavoin valmistettuina vai mahdollisesti vanhentuneisiin kalapuikkoihin tai seitiin? Kuten tiedät kaikkihan eivät edes tunnista enää kalaa alkuperäisessä muodossaan olettaen niiden valmistuvan tehtailla seipaketeiksi tai kalapuikoiksi. Joten lähdetään siitä sanooko sinulle ahven, hauki, särki, taimen mitään vai joudutko googlettamaan, että ketä ne ovat. Jatketaan sitten keskustelua, koska ajattelin itsekin ryhtyä luettelemaan mitä kaikkia ruokia inhoan. Niin on on kivempaa kuin pohtia teikäläisen antipatioita jotakin ruoka-ainetta kohtaan.

Meillä syödään kalaa enemmän kuin lihaa. Pojan kasvot on onnesta soikeena kun tuo ongelta ahvenia ja yhdessä isänsä kanssa niitä grillaa tai paistaa. Se on vähän se yhdessä tekemisen ilo.. mitä ei toki saa seitipakettia ostamalla pakastimesta.

Hyvänmakuista kalaruokaa ei yksinkertaisesti ole olemassa ja mitä tervellistä se kala muka on? Kalathan ovat täynnä elohopeaa, raskasmetalleja ja ties mitä myrkkyjä mitä ihmiset laskevat järviin ja vesiin. Eli syö sinä vain sitä oikein terveellistä kalaasi ja saa siinä elimistöösi oikein iso annos huipputerveellistä elohopeaa :-D
Taitaa olla ikää 12v maksimissaan tämän aloituksen tekijällä.

[QUOTE="vieras";28662476]Ap on saapunut aihe vapaalta meitä moikkaamaan. Siellä ei ilmeisesti reagoitu hänen tähdelliseen asiaansa toivotulla tavalla.[/QUOTE]

:D

Yhteistyössä