Miten te jotka ette ole missään tekemisissä äitinne ja tai isänne kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
vietätte isommat juhlat esim. lapsien rippijuhlat, yo-juhlat, valmistujaiset yms.?

Itse en tosiaan ole moneen vuoteen tavannut tai puhunut äitini kanssa ja on kuitenkin tekemisissä lapsien kanssa.

No ihan tavallisesti vietetään. Enkö mä nyt ymmärtänyt kysymystä, vai missä vika?

En ole äitini kanssa missään tekemisissä, mutta ei se vaikuta mitenkään minkään juhlien järkkäämisiin.

Cefiä peesailen.. En ole ollut ikävuoden 3v jälkeen tekemissä isäni kanssa. Koska en tapaa häntä hän ei myöskään ole osallinen elämästäni juhlissa eikä tapaa lapsiani eli lapsen lapsiaan.
Että en ymmärrä kysymyksen pointtia?

Olen kyllä tekemisissä omieni kanssa, mutta mietin tuota kysymystäsi?

Eikö niitä juhlia voi järjestää ellei isovanhemmat ole paikalla? Onhan teillä toki muita vieraita tulossa, kummit, kaimat, naapurit, ystävät ja tutut? :) Saatte varmasti kivat juhlat aikaiseksi nyt ja tulevaisuudessa!

Tarkottiko ap, että itsellä aikuisena ei ole välejä oman äitin kanssa, mutta että lapset ovat kuitenkin mummon kanssa tekemisissä? Sepä onkin pulmallinen tilanne, että jos itsellä ei ole äitille asiaa, mutta ei ole kuitenkaan niin suurta syytä, että tarvitsisi pitää lapsenlapset erossa isovanhemmistaan... ymmärsinkö oikein..

Itse sanoisin, että omat erimielisyydet eivät pitäisi vaikuttaa siihen, että lapsi saa nähdä isovanhempansa omissa juhlissaan. Tietenkin jos syyt ovat painavat olla olematta väleissä niin tilanne on asia erikseen.

Tarkottiko ap, että itsellä aikuisena ei ole välejä oman äitin kanssa, mutta että lapset ovat kuitenkin mummon kanssa tekemisissä? Sepä onkin pulmallinen tilanne, että jos itsellä ei ole äitille asiaa, mutta ei ole kuitenkaan niin suurta syytä, että tarvitsisi pitää lapsenlapset erossa isovanhemmistaan... ymmärsinkö oikein..

Itse sanoisin, että omat erimielisyydet eivät pitäisi vaikuttaa siihen, että lapsi saa nähdä isovanhempansa omissa juhlissaan. Tietenkin jos syyt ovat painavat olla olematta väleissä niin tilanne on asia erikseen.

Näin tarkoitin. Äitini kyllä on ilmoittanut lapselleni, että aikoo tulla juhliin. Itse melkein jo ajattelin, etten sitten osallistu juhliin. Tuntuisi niin epämiellyttävältä ja oudolta tavata äitini vuosien jälkeen. Ei se vaan onnistuisi tai voisin ainakin huonosti juhlien ajan ja sitä ennen ja jälkeen.

Yhteistyössä