oo muita paikalla, joiden miehet vankilassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sasa";28715521]Minun tuttava ja ystäväpiiriini ei kuulu yhtään ihmistä, joiden seurassa pitäisi pelätä hyökkäystä kolmen miehen voimin niin, että saisin lopulta tapon yrityksestä tuomion.

Tämä tappeleva ja hakkaava valkoinen roskasakki saisi mennä jonnekin kaus muista ihmisistä keskenään elämään luolamiesten moraalikoodillaan, koska heitä ei selvästikään ole kulttuurievoluutio saanut kiinni.[/QUOTE]

Sasa, ketään ei kiinnosta kuka, mikä ja millainen lauma normaali-ihmisiä sinun tuttavapiiriisi kuulu.

Tulisit itse sieltä luolastasi ulkoilmaan normaali-ihmisten pariin, niin ehkä tuo kapeakatseinen maailmankuvasi saattaisi avartua ja saattaisit päästä tuosta omasta riidanhakuisuudestasi.

Sasa kärjistää, mutta onhan se ihan totta, että tietyissä piireissä aina sattuu ja tapahtuu.

Tuntemani vankilassa istuneet eivät ole olleet mitään Jean Valjeaneja eivätkä edes tavallisia tallaajia, jotka ovat erehdyksessä sattuneet tappoa yrittämään. Kaikille on ollut yhteistä heikko impulssikontrolli, joka on näkynyt sitten muillakin elämänalueilla.

Hatunnosto niille, jotka ovat sieltä kunnon kansalaisiksi palanneet.

Sasa, ketään ei kiinnosta kuka, mikä ja millainen lauma normaali-ihmisiä sinun tuttavapiiriisi kuulu.

Tulisit itse sieltä luolastasi ulkoilmaan normaali-ihmisten pariin, niin ehkä tuo kapeakatseinen maailmankuvasi saattaisi avartua ja saattaisit päästä tuosta omasta riidanhakuisuudestasi.

Eiköhän niitä riidanhakuisia löydy juuri linnastakin istumasta? Ihmisiä jotka ovat konflikteissa itseään hillitsemään kykenemättömiä, joiden piireissä väkivalta ja tappelut tapahtuvat? Sitten välillä pahimmille vässyköille tulee tuomioita vaikkapa ohoh, taponyrityksestä tms.

Itse en millään mittarilla pysty _jo_ kahta kertaa linnassa väkivallasta istuvaa pitämään mitenkään normaalina yhteiskunnan kansalaisena, vaikka nekin, valitettavasti, väliaikoinaan liikkuvat tuolla ulkoilmassa normikansalaisten joukossa.

Kyseiset ihmistyypit ympärillä pyörivine hoveineen ovat sitä ihmiskunnan paskasakkia.

Kerran näin bussissa jonkun linnakundin. Kun nousi paikaltaan huomasin että kundin housut ja penkki oli ulosteessa. Ilmeisesti sulkijalihas vaurioitunut vankilassa.

Miten te pikkupojat viitsittekin tulla homojuttujenne kanssa jollekin äitipalstalle provoilemaan? Tai vielä parempi kysymys: miten hitossa te olette edes tänne löytäneet? Sulkekaa ne tietokoneet muutamaksi viikoksi ja menkää ulos leikkimään. Voisi ehkä tulla vähän järkeä päähän.

Ap:lle: jos luet tätä keskustelua vielä, niin googlettamalla voit ehkä löytää netistä jotain vertaistukiryhmien sivustoja tai keskustelupalstoja (esim. Portti vapauteen -sivusto). Kaksplussan keskustelupalsta on tunnettu siitä, että asiallisiin kysymyksiin ei juuri koskaan saa asiallisia vastauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmin näkiä;28723692:
Kerran näin bussissa jonkun linnakundin. Kun nousi paikaltaan huomasin että kundin housut ja penkki oli ulosteessa. Ilmeisesti sulkijalihas vaurioitunut vankilassa.

No just :( Huomenna ollaan tulossa hesaan ja pitäis käydä lasten kanssa linnanmäellä. Miten nyt voi mennä kun pitäisi mennä linkulla loppumatka ja penkit on linnakundien kakassa? Kuopus ainakaan jaksa seisoa koko matkaa :(

[QUOTE="mami";28715268]Ei ne perhetapaamiset itsessään ole kuvottavia, vaan se jos niissä harrastetaan seksiä vaikka lapset on mukana. Luitko kysymystäni ollenkaan? Ja paljon olen kuullut näin tapahtuvan, joten siksi kysyinkin asiasta.[/QUOTE]

No meillä on kyllä harrastettu seksiä ihan joka puolella kämppää ja jopa sängyssä, jossa nukkuu samaan aikaan lapsi. Ihan tervepäisiä noista on tullut. Kivaa jeesustelua taas tuntuu olevan joka vastaus melkein.

Sen verran voin ap:lle sanoa, että toivottavasti miehesi pääsee päihteettömälle. Se on suoraan sanoen melko vittua koittaa olla kuivilla kun jengi tykittää ränniin sun sängylaidalla.

No just :( Huomenna ollaan tulossa hesaan ja pitäis käydä lasten kanssa linnanmäellä. Miten nyt voi mennä kun pitäisi mennä linkulla loppumatka ja penkit on linnakundien kakassa? Kuopus ainakaan jaksa seisoa koko matkaa :(

Tietävätkö vanhempasi, että sinä pikku lapsukainen olet vielä hereillä? Oikeasti, menepäs nyt jo tuutimaan siitä. Kello on aika paljon.

Mutta tosin, jos tuollainen ihminen joka ei tajua mistään mitään osaisi tuskin edes itseään puolustaa. Meillä minulla on aina kotona pesäpallomaila tai joku muu kättä pidempi siltä varalta JOS joku yrittäisi meille tulla ja kyllä, tiedän miten ja mihin lyödä. Ei olisi ensimmäinen kerta, ja tuskin viimeinen. Minä en itse henk.koht. aio vain istahtaa alas, jos joku tulee meille pyytämättä, ja saattaa lapsiani vaaraan samalla. Ehkä minä olen normaalista poikkeava, koska normaali ihminenhän antaisi tämän kaiken vaan tapahtua tekemättä mitään.

Ja se, että mieheni nyt vain sattui tietämään kuka hänen entisen naisystävänsä yritti väkisin ottaa, niin hän päätti opettaa ettei näin naisille tehdä. Oikeudessa tämä mies valitti, kuinka minun mieheni hänen kimppuunsa oli käynyt ja nyyh nyyh, mieheni oli tokaissut että seuraavan kerran mieti sitä mitä tapahtui, ennen kuin yrität jonkun väkisin maata. Suomessa raiskaajat ja pedofiilit saavat naurettavia tuomioita, jos minulta kysytään, nämä em. kuuluvat siihen pohjasakkaan. Mutta sinusta se ilmeisesti on ok, että joku yrittää toisen väkisin maata, jää ilman rangaistusta eikä koskaan saa siitä mitään.

En osaa sanoa oletko normaalista poikkeava, mutta elämäsi on poikkeavaa pohjoismaiseksi. Täällä on turvallista ja harva joutuu pelkäämään kotona että joku hyökkäisi sinne.

[QUOTE="vieras";28726469]Harva tajuaa voivansa joutua oikeudettoman hyökkäyksen kohteeksi.[/QUOTE]

Harva haluaa elää pelossa, kun asteroidikin voi vaikka päähän kopsahtaa. Vaihtakoon sosiaalisia ympyröitä, niin ei tarvitse tuttujen "kyläilyyn" varustautua pesäpallomailoilla.

[QUOTE="vieras";28726469]Harva tajuaa voivansa joutua oikeudettoman hyökkäyksen kohteeksi.[/QUOTE]

Oman kodin ulkopuolella joutuu suuremmalla todennäköisyydellä oikeudettoman hyökkäyksen kohteeksi. Kannatko mukanasi veistä tai muuta asetta? Tiedätkö, että humalatila nostaa väkivallan riskiä huomattavasti? Järkevintä olisi juoda korkeintaan niin vähän että harkintakyky tai koordinaatio ei heikkene.

Tunsin erään joka säilytti kättä pidempää ulko-oven läheisyydessä ja kantoi asetta mukanaan ulkona. Hän oli viinaan menevä ja käytti huumausaineita. Hän saattoi aloittaa tappeluita muiden kanssa, mutta joskus joku tuli tappelemaan ilman hänen aloitettaan. Ei hän lapsiaan taikka puolisoaan hakannut vaan suojeli heitä. En silti näe häntä alfana, lähellekään. Alfa joutuu harvoin turvautumaan väkivaltaan, jos koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Järkkyy;28726399:
Häh :O Onks tää jotakin vankilan gayslangia? Väitätkö että vankilassa ihan jengillä tullaan ja tehdään seksaalista väkivaltaa? Eikö muka vartijat estä jos 4-5 miestä heiluu alasti yhden kimpussa?

:laugh: Ei oo gay- vaan huumesanastoo...
et varmaan ollutkaan tosissas... :laugh:

[QUOTE="mami";28715268]Ei ne perhetapaamiset itsessään ole kuvottavia, vaan se jos niissä harrastetaan seksiä vaikka lapset on mukana. Luitko kysymystäni ollenkaan? Ja paljon olen kuullut näin tapahtuvan, joten siksi kysyinkin asiasta.

Tähän kysyn vain, että miksi edes kommentoit kun et näköjään muuta tiedä kuin sen mitä olet kuullut? Aloituksessani selvästi kysyn, että onko muita joilla mies on vankilassa, teillä ilmeisesti ei ole.
[/QUOTE]
Ei kai nyt sentään sitä lasten nähden? :o

Tähän kysyn vain, että miksi edes kommentoit kun et näköjään muuta tiedä kuin sen mitä olet kuullut? Aloituksessani selvästi kysyn, että onko muita joilla mies on vankilassa, teillä ilmeisesti ei ole.
Ei kai nyt sentään sitä lasten nähden? :eek:
[/QUOTE]
Noh kyllä näin tapahtuu vaikka se ei lapselle olisikaan mieluista katseltavaa. Mut miten sä suhtautuisit jos sun miehes tai nais ystäväs olisi vankilassa kävisitkö katsomassa?

Ei kai nyt sentään sitä lasten nähden?
Noh kyllä näin tapahtuu vaikka se ei lapselle olisikaan mieluista katseltavaa. Mut miten sä suhtautuisit jos sun miehes tai nais ystäväs olisi vankilassa kävisitkö katsomassa?
[/QUOTE]
No kyllä lapsille pitäisi löytyä leikkihuone tapaamisen jälkeen jossa olisivat sen aikaa kun vanhemmat nauttivat seksistä.
Kyllä menisin katsomaan. Tosin hän olisi kyllä tuomittu virheellisesti koska ei takuulla tekisi mitään rikosta

No kyllä lapsille pitäisi löytyä leikkihuone tapaamisen jälkeen jossa olisivat sen aikaa kun vanhemmat nauttivat seksistä.
Kyllä menisin katsomaan. Tosin hän olisi kyllä tuomittu virheellisesti koska ei takuulla tekisi mitään rikosta
[/QUOTE]
No ite ei varmaankaan pääsis vankilassa tunnelmaan vai olisko se pika seksiä sitten ja joku vartija sit kattois vai lasten perään kun ovat niin pieniä et viellä leikkivät. Et pitäiskö seksi kertoja varten olla sit ihan puhtaasti omat ajat ilman niit lapsia. Noh joo itellkään ei kyl oo mitään hinkua vankilaan ois niin puuduttavaa ja ahdasta joutuisi tympeänä katsella muita ihmisiä pakosta joka ikinen päivä tuomion loppuun. Mut jos miehesi tuomittaisiin rikoksesta ni minkälaisen rikoksen hältä ymmärtäisit?

Yhteistyössä