Vetääkkö tästä herneet nenään..? Haluaisin mieheni mukaan tänään terassille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "itku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"itku"

Vieras
Olemme molemmat lomalla, emme ole tehneet yhdessä lomallamme yhtään mitään, ollaan vaan oltu kotona. Nyt mieheni on lähdössä terassille tänään, mutta minua ei ole "pyydetty" mukaan. Tahtoisin niin kovasti lähteä istumaan terassille, ottaa ihan vaikka pari lonkeroa ja nauttia kesästä. En ole tänä kesänä istunut kertaakaan terassilla, saatikka tehnyt yhtään mitään muutakaan! Kaikki ystävänikin ovat töissä, kellän ei ole lomaa samaan aikaan kuin minulla, ainoastaam miehelläni on loma nyt. Itkettää ja kiukuttaa! Minä olen ollut kotona neljän seinän sisällä jo pari kuukautta, en ole käynyt missään. Mieheni taasen on käynyt reissussa ja ollut työmatkoilla, minä olen ollut kotona pitämässä kotia pystyssä.. Alkaa se mitta täyttymään... :(

Tuo muuten vituttaa ajoittain suunnattomasti kun joskus haluaisi mennä ihan kaverin kanssa tai vaikka yksin hetkeksi hengähtämään ja muija on aina änkeämässä mukaan. Antakaa niiden miestenne joskus olla omissa oloissaan.

No sen kun menet mukaan. Ei voi kieltääkään. Terasseille voi mennä kuka haluaa kunhan on täysikäinen ja suht selvinpäin jos meinaa alkoholi tuotteita nauttia ja ainakaan miehesi ei voi sanoa että et saa/voi mennä. Eri asia tykkääkö ajatuksesta.

Tuo muuten vituttaa ajoittain suunnattomasti kun joskus haluaisi mennä ihan kaverin kanssa tai vaikka yksin hetkeksi hengähtämään ja muija on aina änkeämässä mukaan. Antakaa niiden miestenne joskus olla omissa oloissaan.

Niin suurinpiirtein harva se viikko. Mikä siinä on että miehillä on joku miesten oma keksimä lupa olla ja mennä viihteelle miten tahtoo, mutta naisilla ei. Sen harvan kerran nainenkin haluaisi mennä yhdessä tulee näitä et aina ne muija änkeemässä mukaan.

Jos mies on sopinut menon jo kaverinsa kanssa, ois jo kaveria kohtaan epäkohteliasta tunkea kolmanneksi.

Sovitte miehen kanssa että menette kahdestaan vaikka viikonloppuna. Ihmeellistä ettei sun työssäkäyvät kaverit edes viikonloppuisin viitsi lähteä sun kanssa?

Niin suurinpiirtein harva se viikko. Mikä siinä on että miehillä on joku miesten oma keksimä lupa olla ja mennä viihteelle miten tahtoo, mutta naisilla ei. Sen harvan kerran nainenkin haluaisi mennä yhdessä tulee näitä et aina ne muija änkeemässä mukaan.
Mietipä jos mies änkisi tyttöjeniltaan mukaan. :) Silloin se olisi hullu mustasukkainen stolkkeri.

[QUOTE="Siis";28735435]Mietipä jos mies änkisi tyttöjeniltaan mukaan. :) Silloin se olisi hullu mustasukkainen stolkkeri.[/QUOTE]

Mistäs sä tiedät onko ap:n miehellä poikien ilta ja vielä keskellä viikkoa? Jospas vaan muutamalle oluselle menossa noin extemporee. Miksi ei vaimo sinne mahtuisi mukaan? Yleensä ns tyttöjen illat suunnitellaan suht hyvissä ajoin eikä vaan parille terassille ja se siinä.

Kai mä sitten "tungen" mukaan. En mene samalla kyydillä, vaan menen vaikka kävellen tahi pyörällä. Miksi mun tarvitsisi jäädä kaikesta hauskasta aina paitsi! Mä en osaa oikein käydä missään terassilla tai baareissa yksinään, paljon mukavampi olisi jos olisi juttuseuraa. Sellaiset kaverit joiden kanssa olisi mielellään lähtenyt istumaan terassille, ovat joko tänään iltavuorossa ja huomenna aamuvuorossa tai sitten ensi yön töissä :( Pari kaveria tosin on baarityössä :P
Mieheni ei ole erikseen sopinut kenenkään kanssa että menee terassille, mutta kyllä mieheni seuraa sinne saa kun soittaa. Harmittaa jotenkin vietävästi :(
MINÄ olen sanonut miehelleni että kuinka mukavaa olisi mennä joskus nyt loman aikana istumaan yhdessä terassille, mieheni on sanonut siihen että olisi todellakin kivaa mennä yhdessä. No, nyt se on menossa, ilman minua... VITTU! Onko tälläisestä minulla oikeus suuttua tai vetää herneet nenukkiin...?

No ennen kuin vedät hernepussit sieraimiisi niin mitäpä jos sanot miehelle suoraan: " Minäkin haluaisin lähteä terassille istumaan kanssasi, sopiiko se sinulle vai oliko sinulla aikomus lähteä ihan itseksesi?" Ei ne mihet(kään) mitään ajatustenlukijoita ole, ja ainakin meillä oletetaan (molemmin päin), että toinen kyllä aukaisee suunsa ja sanoo haluavansa mukaan, mikäli sitä ei ole tullut erikseen kysytyksi.

Kai mä sitten "tungen" mukaan. En mene samalla kyydillä, vaan menen vaikka kävellen tahi pyörällä. Miksi mun tarvitsisi jäädä kaikesta hauskasta aina paitsi! Mä en osaa oikein käydä missään terassilla tai baareissa yksinään, paljon mukavampi olisi jos olisi juttuseuraa. Sellaiset kaverit joiden kanssa olisi mielellään lähtenyt istumaan terassille, ovat joko tänään iltavuorossa ja huomenna aamuvuorossa tai sitten ensi yön töissä :( Pari kaveria tosin on baarityössä :P
Mieheni ei ole erikseen sopinut kenenkään kanssa että menee terassille, mutta kyllä mieheni seuraa sinne saa kun soittaa. Harmittaa jotenkin vietävästi :(
MINÄ olen sanonut miehelleni että kuinka mukavaa olisi mennä joskus nyt loman aikana istumaan yhdessä terassille, mieheni on sanonut siihen että olisi todellakin kivaa mennä yhdessä. No, nyt se on menossa, ilman minua... VITTU! Onko tälläisestä minulla oikeus suuttua tai vetää herneet nenukkiin...?
Ootko sä ees sanonut miehellesi, että haluaisit tänään mukaan, vai odotatko aina erikseen kutsua? Jos et ole pariin kuukauteen kotoa lähtenyt, niin ehkä miehesi ajattelee, että haluat olla siellä kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja öööh;28735493:
No ennen kuin vedät hernepussit sieraimiisi niin mitäpä jos sanot miehelle suoraan: " Minäkin haluaisin lähteä terassille istumaan kanssasi, sopiiko se sinulle vai oliko sinulla aikomus lähteä ihan itseksesi?" Ei ne mihet(kään) mitään ajatustenlukijoita ole, ja ainakin meillä oletetaan (molemmin päin), että toinen kyllä aukaisee suunsa ja sanoo haluavansa mukaan, mikäli sitä ei ole tullut erikseen kysytyksi.

Niin, ajattelin kyllä illalla asiasta sanoa. Tällä hetkellä kun en voi soittaa miehelleni. Tai kyllä voin, mutta hän ei vastaa puhelimeen koska ajaa moottoripyörällä. Mieheni katsos lähti pitämään taas kivaa ja ajelemaan moottoripyörällä, ilman minua. Kävi ajelemassa moottoripyörällä viimeksi eilen ja toissapäivänä. Minä olen ollut ainoastaan kotona. Enkä minä halua edes yrittää tunkea mukaan, kun ei selvästikään halunnut minua mukaan. Taloa on pakko pitää pystyssä (vissiin)! Minusta on jotenkin alentavaa ja säälittävää sanoa joistain asioista, tuntuu typerälle vinkumiselle. Mutta eihän sitä tosiaan toinen ole ajatustenlukija, mutta en halua aiheuttaa mitään draamaa tai tuottaa pahaa mieltä kenellekään, en itselleni enkä miehelleni...

Tätä jouduin miehelle vääntämään ratakiskosta alkukesästä. Ihan samaa!
Vaikuttaa siltä ettei miehet oikein vain tajua. Oma mies ainakin oletti että vain änkeän mukaan, tai että "käsken" häntä mukaan terassille.

Ei tajunnut ollenkaan miten tärkeää naiselle on tulla kutsutuksi mukaan.

Voi jestas sentään. Enpä enää yhtään ihmettele kun miehet väittävät että naiset ovat vaikeita. Vai että ei ole kutsunut. Pitääköhän sen kutsun tulla ihan postissa nätissä kirjekuoressa vai miten asia pitää esittää? Jos esittää suullisesti ja on väärä äänensävy niin tarkoittaako se taas sitten jotain päinvastaista kuin sitä että haluaisi vaimon mukaan? Opettakaa nyt ihmeessä minullekin tätä naisten logiikkaa kun näköjään jäänyt opit kotona aika huonoiksi.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
No jos antaisit sen mennä kaverinsa kanssa, ja meet vaikka huomenna miehesi kanssa sitten? Ootko kysynyt suoraan, voitko tulla mukaan?

En ole vielä mitään kysynyt, ajattelin sanoa illemmalla asiasta. Tässä tosiaan on myös sellainen juttu, että miehelläni on eräs lääkitys, jonka kanssa ei voi ottaa tippaakaan alkoholia. Pitää olla ainakin vuorokausi syömättä noita lääkkeitä jos meinaa ottaa alkoholia. Mieheni on nyt tätä iltaa varten ollut syömättä lääkkeitä, ei voi kovin pitkään olla syömättä noita. Ja lääkkeiden syömättömyydestä sain tietää niin, että muistutin miestäni eilen illalla että onko muistanut ottaa lääkkeet, niin sanoi ettei ole, eikä myöskään meinannut ottaa. Tästä siis tajusin että mieheni meinaa ottaa tänään alkoholia. En tiedä olisiko muuten kertonut koko asiaa...

En tiedä, mutta nyt alkaa mitta täyttymään! Minut tiputetaan joka menosta ja hauskanpidosta pois! Tuntuu että olen vain "pakollisissa" menoissa mukana. Kaupassa, sukulaisten luona kyläilyssä, "edustusvaimona" jne jne... Pakko tästä on sanoa, mun mitta on meinaan jo aivan täysi!!

Ei kai se nyt sun miehesi vika ole, ettei saa ketään mukaasi lomaa viettämään?

Ja menikö tämä terassi-episodi niinkin klassisesti, että miehesi ilmoitti sinulle menevänsä kaverinsa kanssa terassille ja sinä hiljaa odottelit koko ajan, että pyydettäisiin mukaan (mutta vahingossakaan et kysynyt, että sopiiko liittyä seuraan)?

Yhteistyössä