Vetääkkö tästä herneet nenään..? Haluaisin mieheni mukaan tänään terassille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "itku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehesi sanoi eilen, ettei ota lääkettä, ja sä vaan mietit mielessäs "jaaha, se aikoo huomenna juoda, jaaha, se ei pyydä mua mukaan, se ei koskaan pyydä mua mukaan, mä oon aina vaan kotona ja toi vaan menee yksin!" et kuitenkaan voi sanoa ääneen mitään!
Jos mun mies ilmaisisi, että huomenna juo, kysyisin heti, että mihin aikoo mennä ja kenen kanssa. Ehdottaisin jopa tulevani mukaan.

Ihme marttyyri oot. Tuosta en kyllä tykkäisi itsekään, että ei ilmoita suunnitelmiaan kuin vasta viime minuutilla.

No en kyllä voi käsittää tuollaista. Meillä ei kyllä kummallakaan ikinä ole mitään sitä vastaan että toinen liittyy seuraan jos vain yhtä aikaa pääsemme! Päinvastoin! Tosin käydään kyllä erikseenkin kun harvakseltaan niitä lapsenvahteja on tarjolla.

Ei kai tässä ole kenelläkään ollut mitään sitä vastaan että ap miehensä seuraan liittyy, kunhan vaan itse on ottanut tuollaisen ihme marttyyriasenteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Menet myös;28735401:
No sen kun menet mukaan. Ei voi kieltääkään. Terasseille voi mennä kuka haluaa kunhan on täysikäinen ja suht selvinpäin jos meinaa alkoholi tuotteita nauttia ja ainakaan miehesi ei voi sanoa että et saa/voi mennä. Eri asia tykkääkö ajatuksesta.

Todella viksu vaihtoehto jos toinen haluaa mennä kaverin kanssa.
Eiköhän niitä terasseja riitä mistä valita.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttää ihan kympillä.;28735539:
Mikään ei ainakaan minua vituta niin paljon kuin se, että puoliso ilmestyykin omia aikojaan perässä samalle terassille/samaan baariin ja änkeää samaan pöytään/seurueeseen.
No niinpä! Just kun mies on saanut kiikariinsa hemaisevan, kuuman kesämisun, tulee akka ja pilaa kaiken :headwall:

Ei mennyt. Mieheni jätti lääkkeensä syömättä eilen illalla, joten tajusin että ottaa tänään alkoa. Ei sanonut siinä vaiheessa asiasta vielä mitään, enkä minä myöskään ruvennut tivaamaan asiasta. Sanoi sitten tänään aamulla, että lähtee terasille illemmalla, sanoi myös että minun pitää sitten huomenna kyyditä häntä sinne ja sinne (sovittuihin tapaamisiin). JOTEN mieheni ei edes kuvittele eikä halua minua mukaansa terassille, koska olen huomenna hänen kuskinsa. Näin siis mieheni kuvittelee, enkä muuten meinaa ajaa huomenna metriäkään autolla miehen menojen takia. Taidan lähteä huomenna aamulla itse torille kahville ja vähän ostoksille. Soitelkoon hän itse kyytinsä. Toista autoa meillä ei ole, ja jos mies ottaa tänään viinaa niin ei todellakaan huomenna aja...
Että, onko minulla tässä tilanteessa ihan OIKEASTI aihetta olla vihainen ja pettynyt? Se, mitä minä sanoin että olisi miehen kanssa kiva tehdä kahdestaan, sen tekee mieheni nyt sitten yksin..

Häh? Miksei se saisi mennä kavereiden kanssa ölpälle jos haluaa? Sopikaa että teette yhdessä jotain sitten joku toinen päivä.

Tämä on totta! Pitkän aikaa suunniteltu esim. jotakin grilli-iltaa kaverin mökillä ja ilmoitan muijalle, että olisin menossa ÄIJÄPORUKALLA saunomaan ja grillaamaan ja eipä mitä, kun muija siihen että haluaa kanssa tulla.

Toinen on juuri tuo hengähdystauko, että voisin käydä vaikkapa kaupassa pikaisesti ihan ypöyksin, niin muija alkaa kitisemään, että on myös kaupasta juuri silloin jotakin tarpeita.

Nyt ollaan särkänniemeen lähdössä kaveriporukalla ja muija vinkuu, kun ei pääse mukaan meidän viiden äijän kanssa!

Mites jos avaisit sen suusi ja kertoisit tarvitsevasi kaveri-aikaa, jolloin sekä oma puolisosi, sekä kavereidesi puolisoja ei toivota olevan mailla halmeilla.

Meillä kävi niin että mies halusi ottaa minut kaikkialle mukaan ja tästä miehen kaverit sitten olivat tehneet johtopäätöksen, että änkeän kaikkialle enkä päästä miestä yksin mihinkään.
No, halusivat pitää miesten saunaillan ja totta kai ilmoitin miehelle, että menee ja pitää kivaa, pidän itse kotona sitten leffaillan karvaisten kamujen kanssa. No tähän saunailtaan oli sitten kuulema tullut muutamien eukot mukaan, vaikka nimenomana olivat toivoneet saavansa olla vain kavereiden kesken. Ilmeisesti pariskuntien välinen kommunikointi on sitten niin taitolaj.

Joten kun sanot vaan reippaasti, että nyt haluat olla kavereiden kanssa, niin ei tule väärinkäsityksiä kenellekään ja tyttöystäväkin varmasti keksii itselleen jotain muuta tekemistä.

Ehkä tän iltainen miehen terassi reissu ei tuntuisi niin pahalta, jos et olisi koko lomaasi kökötellyt kotona odottaen että mies järjestäis sulle sitä kaikkee hauskaa, josta koet jääväsi paitsi. Josko järjestät itse itsellesi sitä hauskaa ja menet ja teet, niin voipi olla että mieskin innostuu jossain vaiheessa mukaan. On kovin raskasta olla parisuhteessa aina se joka keksii ja järjestää tekemiset ja lähtee tekeen joutuen samalla huolehtimaan toisenkin hauskuudesta ja siitä että toinenkin pääsee osalliseksi tekemisestä. Monesti tietenkin toinen on passiivisempi ja se nopeammin innostuva sitten saa nykäistä hitaamman mukaansa usein.

• Tykkää
Reactions: moekoe

Yhteistyössä