I
itkuAP
Vieras
[QUOTE="vieras";28735544]Ei hitto, kuulostaa eräältä tuttavamieheltä... Se pettää sua, ap.[/QUOTE]
Hah, anteeks, mutta ei petä
Sen tiedän 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taloa on pakko pitää pystyssä (vissiin)! ..
Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttää ihan kympillä.;28735539:Mikään ei ainakaan minua vituta niin paljon kuin se, että puoliso ilmestyykin omia aikojaan perässä samalle terassille/samaan baariin ja änkeää samaan pöytään/seurueeseen.
Niin, ajattelin kyllä illalla asiasta sanoa. Tällä hetkellä kun en voi soittaa miehelleni. Tai kyllä voin, mutta hän ei vastaa puhelimeen koska ajaa moottoripyörällä. Mieheni katsos lähti pitämään taas kivaa ja ajelemaan moottoripyörällä, ilman minua. Kävi ajelemassa moottoripyörällä viimeksi eilen ja toissapäivänä. Minä olen ollut ainoastaan kotona. Enkä minä halua edes yrittää tunkea mukaan, kun ei selvästikään halunnut minua mukaan. Taloa on pakko pitää pystyssä (vissiin)! Minusta on jotenkin alentavaa ja säälittävää sanoa joistain asioista, tuntuu typerälle vinkumiselle. Mutta eihän sitä tosiaan toinen ole ajatustenlukija, mutta en halua aiheuttaa mitään draamaa tai tuottaa pahaa mieltä kenellekään, en itselleni enkä miehelleni...
Ei kai se nyt sun miehesi vika ole, ettei saa ketään mukaasi lomaa viettämään?
Ja menikö tämä terassi-episodi niinkin klassisesti, että miehesi ilmoitti sinulle menevänsä kaverinsa kanssa terassille ja sinä hiljaa odottelit koko ajan, että pyydettäisiin mukaan (mutta vahingossakaan et kysynyt, että sopiiko liittyä seuraan)?
On totta kai hetkiä jolloin haluaa viettää aikaa vain kavereiden kanssa, mutta silti ihmetyttää jos joku kokee kumppanin seuraan liittymisen jotenkin "änkeämisenä".
:O Siis käy ajelemassa moottoripyörällä, ilman sua? Onko sulla myös moottoripyörä? Mikä sua estää lähtemästä ajelulle? Vai onko teillä yhteinen pyörä? Joku vuorosysteemi olis varmaan hyvä.
MIKSI sä olet ollut ainoastaan kotona? Et pääse ulos ilman miestä? Mihinkään?
Kyllä sä kuule aiheutat tolla marttyyrimeiningillä mielipahaa, eniten itselles.
Toisaalta joo, pyörä on meidän yhteinen, ollaan maksettu se myös yhdessä aikanaan, mutta minulla ei ole moottoripyörä korttia, joten me ollaan ajeltu paljon yhdessä, minä kyydissä. Se on meidän yhteinen harrastus, mutta miehelläni on näköjään etuoikeus tuohon pyörään koska hänellä on moottoripyöräkortti ja minulla ei. Se maksaa ihan liikaa, enkä ole vielä saanut tarvittavaa summaa kasaan, en vielä edes puolia siitä summasta..
Tottakai minä pääsen ulos ilman miestäni, mutta kun nyt olisi kiva mahdollisuus viettää aikaa YHDESSÄ, niin mieheni ei sitä tee. Olen sanonut kaikkea, että mentäiskö sinne ja tonne YHDESSÄ, me kaksistaan, niin mies on ihan innoissaan sanonut että JOOJOO, tehdään ja mennään, mutta todellisuudessa tekee noita ainoastaan yksinään, ilman minua! Kyllä se pikkaisen kismittää! Eikö sinua moinen harmittaisi ja saisi pienen raivon nousemaan pintaan? Kun jatkuvasti toinen "sysätään syrjään"...
Tuo muuten vituttaa ajoittain suunnattomasti kun joskus haluaisi mennä ihan kaverin kanssa tai vaikka yksin hetkeksi hengähtämään ja muija on aina änkeämässä mukaan. Antakaa niiden miestenne joskus olla omissa oloissaan.
Toisaalta joo, pyörä on meidän yhteinen, ollaan maksettu se myös yhdessä aikanaan, mutta minulla ei ole moottoripyörä korttia, joten me ollaan ajeltu paljon yhdessä, minä kyydissä. Se on meidän yhteinen harrastus, mutta miehelläni on näköjään etuoikeus tuohon pyörään koska hänellä on moottoripyöräkortti ja minulla ei. Se maksaa ihan liikaa, enkä ole vielä saanut tarvittavaa summaa kasaan, en vielä edes puolia siitä summasta..
Tottakai minä pääsen ulos ilman miestäni, mutta kun nyt olisi kiva mahdollisuus viettää aikaa YHDESSÄ, niin mieheni ei sitä tee. Olen sanonut kaikkea, että mentäiskö sinne ja tonne YHDESSÄ, me kaksistaan, niin mies on ihan innoissaan sanonut että JOOJOO, tehdään ja mennään, mutta todellisuudessa tekee noita ainoastaan yksinään, ilman minua! Kyllä se pikkaisen kismittää! Eikö sinua moinen harmittaisi ja saisi pienen raivon nousemaan pintaan? Kun jatkuvasti toinen "sysätään syrjään"...
Onko se lääke antabus?![]()
No mulla on eri tilanne, mä pystyn ajelemaan itse, mies jää mielellään muksujen kans kotiin.
Mutta joo, mulle on vierasta se, että odotan, että mies pyytää mua mukaan johonkin. Jos haluaa mennä yksin, niin menee yksin, tai jos haluan mukaan niin sanon sen, jos haluan tehdä jotain yhdessä niin järjestän asian. Sama päin vastoin, menen ja tulen oman tahtoni mukaan ja mies (ja muksut) hyppäävät mukaan jos haluavat. Jos miehen mielestä ei olla tehty aikoihin mitään hauskaa yhdessä niin järjestää. Eikä odota, että mä tajuaisin järjestää.
Niin, kun monesti olen pyytänyt että mentäiskö yhdessä, esim just sinne moottoripyörällä ajelemaan, mutta kun tulee juuri nuo selitykset, miksi en voi tulla mukaan. Jos sanon että voin tehdä ne myöhemmin, sanoo mies siihen että, niin sä aina sanot ja jää tekemättä. Kyllä mä kelpaan sitten jonnekkin edustustilaisuuteen, sinne mies jaksaa odottaa minun puunaamistani ja laittautumistani. Laittaudun viimeisen päälle ja mies on haltioissaan. Mutta sitten nämä ihan normaalit asiat, asiat joista on puhuttu että tehdään yhdessä, niin niitä ei sitten vaan tule tapahtumaan yhdessä. Tämä terassille meneminen oli nyt jotenkin ihan se viimeinen tippa! Olen puhunut jo pitkään, keväästä asti kuinka olisi kiva mennä yhdessä terassille istumaan, mieheni piti ajatuksesta ja sanoi että kulta, mennään vaan sitten yhdessä, se on kyllä kivaa. Mutta nyt, kun terassille meneminen toteutuu, niin se tapahtuu kuitenkin ilman minua, vaikka minä olen sitä höpöttänyt että mennään YHDESSÄ! Ja mieheni on ollut siihen myöntyväinen. Kismittää!
Niin, kun monesti olen pyytänyt että mentäiskö yhdessä, esim just sinne moottoripyörällä ajelemaan, mutta kun tulee juuri nuo selitykset, miksi en voi tulla mukaan. Jos sanon että voin tehdä ne myöhemmin, sanoo mies siihen että, niin sä aina sanot ja jää tekemättä. Kyllä mä kelpaan sitten jonnekkin edustustilaisuuteen, sinne mies jaksaa odottaa minun puunaamistani ja laittautumistani. Laittaudun viimeisen päälle ja mies on haltioissaan. Mutta sitten nämä ihan normaalit asiat, asiat joista on puhuttu että tehdään yhdessä, niin niitä ei sitten vaan tule tapahtumaan yhdessä. Tämä terassille meneminen oli nyt jotenkin ihan se viimeinen tippa! Olen puhunut jo pitkään, keväästä asti kuinka olisi kiva mennä yhdessä terassille istumaan, mieheni piti ajatuksesta ja sanoi että kulta, mennään vaan sitten yhdessä, se on kyllä kivaa. Mutta nyt, kun terassille meneminen toteutuu, niin se tapahtuu kuitenkin ilman minua, vaikka minä olen sitä höpöttänyt että mennään YHDESSÄ! Ja mieheni on ollut siihen myöntyväinen. Kismittää!
Tsiisus, avaa suusi ja kysy mieheltäsi YSTÄVÄLLISESTI. Niele siis kiukkusi, äläkä nalkuta. Kuulostat siltä, että suutut, jos miehesi ei osaa lukea ajatuksiasi ja sellaista ei jaksa kukaan. En siis ihmettele, jos mies kaipaa välillä (usein?) hengähdystaukoa. Ja kyllä, varmasti miehessäkin on vikaa, jos päätös kauppaan menosta tehdään sekunneissa, eikä voi odottaa. Mutta nyt laitat itsesi valmiiksi terassille, niin ei tarvi odottaa. Eikä sen kodin täydy aina olla tiptop. Relax.