Minulla on itseäni 20 v nuorempi miesystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28746992:
Mitäs sitten jos mies vaikka kymmenen vuoden päästä tahtoisi kovasti lapsen? Ei tuollainen 20v tiedä vielä mitä haluaa myöhemmin.

Tämä on yksi asia, mitä joskus mietin. Mies sanoo, ettei kannata miettiä sellaisia. Hänellä on isänsä uudessa perheessä 2 pikkusisarusta, 1 ja 3, ja ei kuulemma kaipaa sen tyyppistä elämää. 8-vuotiaan kanssa kuulemma on jo kivaa keskustella ja matkustella jne.

Mä en siis meinaa enää lapsia ruveta tekemään, alkaa alusta.

[QUOTE="aapee";28747026]Tämä on yksi asia, mitä joskus mietin. Mies sanoo, ettei kannata miettiä sellaisia. Hänellä on isänsä uudessa perheessä 2 pikkusisarusta, 1 ja 3, ja ei kuulemma kaipaa sen tyyppistä elämää. 8-vuotiaan kanssa kuulemma on jo kivaa keskustella ja matkustella jne.

Mä en siis meinaa enää lapsia ruveta tekemään, alkaa alusta.[/QUOTE]

Joo, mutta ei se mies todellakaan vielä tiedä haluaako lapsia vai ei...

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747049:

Niinpä. Useimmat ihmiset haluaa jossain vaiheessa niitä lapsia, vaikka ei se ehkä kakskymppisenä niin mielessä olekaan.

[QUOTE="vieras";28747018]Ei saa olla. Palstalogiikan mukaan pilaat poikaparan elämän kun tollanen vanha haahka on vikitellyt nuoren pojan. Tuolla pojallahan ei siis ole mitään omaa tahtoa vaan palstamammat määrittelevät tämän pojan tahdon/ovat tämän pojan tahto eli poika ei voi missään tapauksessa olla itse sinusta kiinnostunut vaan hän on kiinnostunut vaan kaikista saman ikäluokan palstamammoista ja muista saman ikäluokan vastakkaisen sukupuolen edustajasta.

Itse olen muuten kanssa vuonna 72 syntynyt ja täytyy nostaa sulle hattua että viitsit tuollaisen pojan nulikan kanssa heilastella. Itse ajattelen että en milloinkaan voisi tuon ikäisen kanssa olla koska ihan jo pelkästään juttujen taso olisi meillä varmaan hyvinkin kaukana toisistamme. 20-30- vuotiaat nyt kuitenkin ovat vielä ihan kakaroita.[/QUOTE]

Heh. Hän itse siis jahtasi mua kunnes lopulta myönsin, että olin kiinnostunut...

En mäkään voisi olla kenenkään muun tuonikäisen kanssa. En viitsi kovin tarkkaan kuvailla (ettei kukaan tunnista :)) mutta tämä kyseinen kaksikymppinen ei ole kuin kuka tahansa kaksikymppinen. Esim. mun vanhimman siskon poika on myös syntynyt -92 ja ovat ihan eri planeetalta. Siskoni ei uskonut, että hän on samanikäinen kuin esikoisensa ennen kuin mies todisti sen eli näytti henkkarit...

Hän on uskomattoman kypsä esim. suhteessa tulevaisuuteensa, siis mitä hänestä tulee. Hän on todella kunnianhimoinen ja jo hyvin pitkällä tavoitteissaan iästään huolimatta. En ihmettelisi yhtään, jos hänestä tulisi esim. pääministeri, presidentti, diplomaatti ym. Hän seuraa yhteiskuntaa, uutisia ym. todella tarkkaan, lukee englanniksi jotain tärkeitä kirjoja maailman päättäjiltä. Hän on älykäs ja hänen kanssaan voi keskustella mistä hyvänsä vakavasta aiheesta. Meistä minä olen se, joka tunnistaa radiohitit ja tietää uusimmat populaarikulttuurin jutut. Hän tietää, jos jossain on julkaistu artikkeli Egyptin levottomuuksien perimmäisistä syistä.

Itse tuossa iässä olin ihan lapsi verrattuna häneen. Rellestin opiskelijabileissä ym. En ollut noin järjestelmällinen enkä miettinyt valintojani yhtä vakavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747049:

Mies sanoi omiin epäilymsiini, että mitä jos me molemmat olisimme samanikäisiä, ja sitten joskus mieli muuttuisikin ja haluaisimme lapsia. Ja jostain syystä se ei onnistuisikaan. Ei hän jättäisi mua silloinkaan, sen takia. Ja nythän meillä on lapsi, minun lapseni.

[QUOTE="aapee";28747095]Miksi sairaalta? Eihän kyse ole kumminkaan lapsesta.[/QUOTE]

Todellakin olisi kyse lapsesta!! Ja huom. Kysymyksesi oli seurustelisitko itse 20v nuoremman kanssa

Minäkin olin/olen lapsellinen ja varsinainen sählääjä. Nuorempana se oli vaan söpöä ja hellyttävää. Sähläävä mummo ei ole söpö.

Silti en voisi kuvitella noin paljon nuorempaa miestä rinnalleni.

[QUOTE="vieras";28747187]Sori ap, tuo on jo noloa! Voisit olla hänen äiti. Ja hän ON liian nuori sulle, olit sitten kuinka viehättävä ja nuorekas hyvänsä !!![/QUOTE]

Teoriassa voisin. Hänen äitinsä on kyllä jo 55. Olen ihan selvästi eri sukupolvea hänen kanssaan.

[QUOTE="aapee";28747221]En nyt vielä ole sentään mummoiässä :) Toivon että tyttöni rupeaa äidiksi aikaisintaan 15-20 vuoden päästä.[/QUOTE]
En tarkottanut sinua mummoksi nimitellä :). Lähinnä tuota lapsellista luonnetta.. että kyllä se lapsellisuus taitaa säilyä hamaan hautaan.

En usko että voisin, liian nuori... Jos todella olisi niin paljon ikäistään kypsempi, että menisi 30-vuotiaasta, ehkä.

Mutta kaikki aikuiselämähän on tuolla pojalla vielä edessä.

Kyllä minäkin kuolisin jos tuon ikäinen poikani toisi mummoikäisen miniäehdokkaaksi! Aika hölmö juttu, joten en ihmettele yhtään jos miehen äiti on kauhuissaan! Joku 40 v mies voisi ehkä 60 vuotiasta mammaa katella, mutta on sekin aika hölmöä.

Tuon ikäisen poitsun äiti voi olla nuorempi kuin aloittaja. Huh.

[QUOTE="aapee";28747328]No ei ole. On 55 v.[/QUOTE]

Mutta voisi olla, ja sellainen on ajatuksena hullua. Ja puhun tuon ikäisen pojan äidin näkökulmasta jonka luulen olevan lähes kaikilla sama kuin minulla.

Yhteistyössä