Ovuloin, ja mies on menoillaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Malttamaton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Malttamaton"

Vieras
Oon jo vuoden yrittänyt lämmitellä miestä ajatuksella että yritettäisiin vauvaa, ja nyt vihdoin viimein, viime kuukautisien aikaan se päätti että nyt voidaan aloittaa! Tänään on ovulaatio, mutta miehellä on menoja, eikä joutanut kotiin antamaan mulle vauvasiemeniä! :( No kai sitä huomenna on vielä aikaa. Ei vaan malttais, pitäis päästä heti täysillä yrittämään! Oon niin onnellinen että ruvetaan yrittämään, oon viimeiset kaksi viikkoa leijunut pilvissä! Mutta nyt harmittaa jos tää ovis jää hyödyntämättä! Kun edellinen kertakin petipuuhissa oli maanantaina, niin siitä ei kamalasti hyötyä ole...

Jos kahden ihmisen välistä seksiä kutsutaan vauvasiemeneksi: Tänään on ovulaatio, mutta miehellä on menoja, eikä joutanut kotiin antamaan mulle vauvasiemeniä! --> Voit olla varma, että että miehelläsi on menoja joka kerta, kun ovuloit!

Yhdyn muutamaan edelliseen ja kysyn, että vauvasiemen??? Auts. Oletko tosissasi?

Älä nyt ainakaan miehelle puhu mistään vauvasiemenistä, veikkaan että yritys lakkaa nopeasti. Kuulostat ihan siltä, miksi mies on varmaan lykännyt yrityksen aloittamista. Eli naiselta, joka lakkaa olemasta ihminen, nainen ja puoliso saadessaan vauvan. Muista, että sinun pitää olla sinä voidaksesi olla mallina toiselle ihmiselle (vauvallesi).

Ymmärrän periaatteessa, että tilanteessasi "hukkaan mennyt" ovulaatio harmittaisi, mutta niin kuin joku sanoi, ei kai siinä kauaa menisi?

Yhteistyössä