W
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miehettomana ja lapsettomana tekisin.
Mulle ei ole koskaan avautunut, mitä iljettävää seksipalveluiden myymisessä on, mikäli prostituoitu tekee työtään vapaasta tahdostaan parittamattomana ja jopa pitää siitä. Seksityö saisi Suomessakin olla täysin laillista liiketoimintaa verotuksineen ja työntekijöille kuuluvine etuineen. Ilmiö ei ole minnekään katoamassa ja tarjontaa on niin kauan kun on kysyntää.
Melko harva prostituoitu ainakaan Suomessa ottaa vastaan asiakkaan kuin asiakkaan, väitän. Valinnanvaraa kuitenkin on.Alkuperäinen kirjoittaja yäk ja hyi;28789403:Mieti asiaa siltä kannalta, että oma rakas lapsesi tekisi tuota, tai puolisosi. Silloin vähän saa näkökulmaa siihen, miksi rahasta oman vartalonsa myyminen on iljettävää. Iljettävää on se, että millään ei ihmisille ole enää väliä ja omaa arvokasta itseään ei arvosteta sen vertaa, kun jaetaan sitä kenelle vain![]()
Mulle ei ole koskaan avautunut, mitä iljettävää seksipalveluiden myymisessä on, mikäli prostituoitu tekee työtään vapaasta tahdostaan parittamattomana ja jopa pitää siitä. Seksityö saisi Suomessakin olla täysin laillista liiketoimintaa verotuksineen ja työntekijöille kuuluvine etuineen. Ilmiö ei ole minnekään katoamassa ja tarjontaa on niin kauan kun on kysyntää.
Se on iljettävää suoraan sanottuna naisten mielestä siksi, että seksin myyminen horjuttaa heidän valta-asemaansa. Pillun pihtaaminen on ollut naisille vuosikausia keino saada tahtonsa läpi lähes minkälaisessa asiassa tahansa, ja kun yht' äkkiä silmille lävähtääkin nainen joka on valmis antamaan setelitukkoa vastaan, niin ahdistaahan se kun tajuaa että saa sitä pimppaa muualtakin kuin vaan omalta vaimolta, ja vieläpä aika pienin ponnisteluin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yäk ja hyi;28789403:Mieti asiaa siltä kannalta, että oma rakas lapsesi tekisi tuota, tai puolisosi. Silloin vähän saa näkökulmaa siihen, miksi rahasta oman vartalonsa myyminen on iljettävää. Iljettävää on se, että millään ei ihmisille ole enää väliä ja omaa arvokasta itseään ei arvosteta sen vertaa, kun jaetaan sitä kenelle vain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näyttäkää;28789414:Näyttäkää mulle se prostituoitu jolla on ollut ehjä lapsuus, turvattu toimeentulo nuorena ja opiskeluvuosina, terve isäsuhde, normaali itsetunto ja ylpeys.
Uskon että kukaan henkisesti normaali ja turvallisen elämän elänyt ihminen ei lähde myymään itseään.
Siis jokainen ilolintu voi uskotella itselleen että valikoi asiakkaansa, tekee vain turvallisten ihmisten kanssa omasta halustaan työtään ja tienaa helppoa rahaa, mutten usko sitä päivääkään.
Olen tavannut joitakin ilolintuja työni puolesta ja kukaan heistä ei ole ollut muuta kuin rikkinäinen ja epätoivoinen ihminen joka ei olisi koskaan toivonut sitä elämää itselleen vaikka omia valintojaan onkin. Jotkut negatiiviset tapahtumat ovat johtaneet aina siihen että tuohon ratkaisuun päädytään.
Kysynkin itseään jalustalle nostavilta ilolintusilta että olisiko teille ok jos oma tyttärenne huoraisi?
Suomalaisten tyttöjen pyynti on 100-150e puolesta tunnista ja 200-300e tunnista. Yön yli keikkojen yleisin hinta taitaa olla 800-1000e. Itselläni on pari asiakasta jotka maksaa mulle 750e kolmen tunnin ilta-tapaamisesta, ja useita kertoja oon ollut ihan tavallisten ihmisten luona yötä tolla 1000euron yön hinnalla. Väitän että itselläni on todenperäisempi kuva niistä hinnoista mitä maksetaan kuin jollain random-huutelijalla, olenhan huorannut jo kymmenen vuotta.Oma veloitukseni on 250e/h, en tee lyhyempiä keikkoja ollenkaan.
En nyt tietenkään toivoisi tyttäreni lähtevän alalle, mutta en todellakaan tuomitsisi jos niin päättäisi tehdä, vaan ennemminkin neuvoisin ja tukisin, ja antaisin vertaistukea.
Perusteletko minulle esim. miksi mä en tee tätä omasta vapaasta tahdostani, ja millä perusteella en voisi muka valita asiakkaitani? Olisi nimittäin kiva tietää miksi näin voi väittää, juttelematta edes kanssani aiheesta. Ethän sä voi tietää mitään mun työstä tai toimintatavoista, joten tollaiset yleistykset on aika näköalattomia. Itse aloin aikanaan huoraamaan koska en jaksanut opiskeluiden ohessa tehdä vielä töitäkin, ja lainaa taas en halunnut ottaa. Mä kävin aikanaan amiksen niin että kävin myös lukion samalla, joten kaksoistutkinnon lisäksi jos ois pitänyt vielä jonnekin siwan kassalle lähteä mätänemään, niin en ois ikinä valmistunut. On totta että helposta rahasta on vaikeaa luopua, joten niille teille minäkin jäin, vaikka olenkin välissä pitänyt taukoakin hupakoinnista. En myöskään nosta itseäni millekään jalustalle, ihan samanlainen tavallinen tallaaja mä olen kuin kaikki muutkin.