Tekisit sinäkin tätä, jos tienaisit viisi tonnia viikossa - käteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28789141]Jännä ilmiö noissa prostituoitujen haastatteluissa, joita silloin tällöin tulee hömppälehtiin. Joka ikinen kerta haastateltava tituleeraa itseään "luxus" sitä ja tätä. Ollaan aina just enemmän muka "ostettu tyttöystävä", kuin tavallinen prostituoitu. Joka kerta tulot on jotain aivan mieletöntä, mutta kuitenkin henkilö elää hyvin tavallisissa puitteissa.

Jos tienaa oikeasti 5000e verottomana käteen viikossa, eli 20 000 euroa kuussa, niin missä se näkyy? 240 000 vuodessa käteen tienaavan luulisi asuvan jo westendin hienostoalueella ja ajelevan porchella tms.

Näissä lehtijutuissa kukaan ei ikinä ole tietenkään kuullutkaan mistään parituksesta, ihmiskaupasta, huumeista tai mistään rikollisuudesta. Ketään ei ole koskaan hakattu tai he eivät ole muutenkaan kohdanneet mitään negatiivisia asioita.

Ihme juttu... missäköhän ne "tavalliset" prostituoidut sitten piileskelee?[/QUOTE]

Eipä se oikein voi näkyä missään, tai iskee verottaja. Ja kuinka kauan jaksaisi painaa töitä tuota tahtia, mitä nuo tulot vaatisivat. Ja pystyy. Eli eiköhän noissa ole liioiteltu isolla kädellä tulojen osalta.

Olisi ihan mielenkiintoista lukea näiden samojen tyttöjen mietteitä tästä viiden vuoden päästä eteenpäin. Missä vaiheessa se ruma puoli alasta tuli omaan tajuntaan ja vieläkö ollaan luksusta.

Mä olisin ihan hyvin voinut nuorempana ja lapsettomana tehdä sitä, pidin seksistä muutenkin ja kun ei ollut sellaista epätoivoista tilannetta ettei olisi voinut valkata komeimpia miehiä :P
Mulle seksi on vain seksiä.

Hyi ja yäk.

Ja kun tuo ninnu edustaakin ukkojen kanssa, voi tulla mielenkiintoisia tilanteita jos kiertää "edustamassa" koko porukan seurassa :S Ei siinä mielestäni ole mitään luksusta, että kiertopalkinnon kanssa edustaa jossain. Tai no siinäkään, että saa kiertopalkinnolta. Ja joku vielä suostuu maksamaan siitä tuollaisia summia, niin on aika huonosti asiat kaikilla osapuolilla.

[QUOTE="vieras";28789078]Ainoa vain etten kyllä usko ilmoitettuihin tuloihin. Tuossa se sanookin, että yksi kerta Helsingin alueella on 80-150€. Kukaan ei missään päin Suomea maksa mitään tuhannen euron iltoja. Varmasti siis hyvin tienaa, muttei noin kuten kertoo. Suomessa ei taida olla tarpeeksi tyhmiä miljonäärejä.[/QUOTE]

Suomalaisten tyttöjen pyynti on 100-150e puolesta tunnista ja 200-300e tunnista. Yön yli keikkojen yleisin hinta taitaa olla 800-1000e. Itselläni on pari asiakasta jotka maksaa mulle 750e kolmen tunnin ilta-tapaamisesta, ja useita kertoja oon ollut ihan tavallisten ihmisten luona yötä tolla 1000euron yön hinnalla. Väitän että itselläni on todenperäisempi kuva niistä hinnoista mitä maksetaan kuin jollain random-huutelijalla, olenhan huorannut jo kymmenen vuotta. :) Oma veloitukseni on 250e/h, en tee lyhyempiä keikkoja ollenkaan.

Mulle ei ole koskaan avautunut, mitä iljettävää seksipalveluiden myymisessä on, mikäli prostituoitu tekee työtään vapaasta tahdostaan parittamattomana ja jopa pitää siitä. Seksityö saisi Suomessakin olla täysin laillista liiketoimintaa verotuksineen ja työntekijöille kuuluvine etuineen. Ilmiö ei ole minnekään katoamassa ja tarjontaa on niin kauan kun on kysyntää.

Mulle ei ole koskaan avautunut, mitä iljettävää seksipalveluiden myymisessä on, mikäli prostituoitu tekee työtään vapaasta tahdostaan parittamattomana ja jopa pitää siitä. Seksityö saisi Suomessakin olla täysin laillista liiketoimintaa verotuksineen ja työntekijöille kuuluvine etuineen. Ilmiö ei ole minnekään katoamassa ja tarjontaa on niin kauan kun on kysyntää.

Mieti asiaa siltä kannalta, että oma rakas lapsesi tekisi tuota, tai puolisosi. Silloin vähän saa näkökulmaa siihen, miksi rahasta oman vartalonsa myyminen on iljettävää. Iljettävää on se, että millään ei ihmisille ole enää väliä ja omaa arvokasta itseään ei arvosteta sen vertaa, kun jaetaan sitä kenelle vain :(

Näyttäkää mulle se prostituoitu jolla on ollut ehjä lapsuus, turvattu toimeentulo nuorena ja opiskeluvuosina, terve isäsuhde, normaali itsetunto ja ylpeys.
Uskon että kukaan henkisesti normaali ja turvallisen elämän elänyt ihminen ei lähde myymään itseään.
Siis jokainen ilolintu voi uskotella itselleen että valikoi asiakkaansa, tekee vain turvallisten ihmisten kanssa omasta halustaan työtään ja tienaa helppoa rahaa, mutten usko sitä päivääkään.
Olen tavannut joitakin ilolintuja työni puolesta ja kukaan heistä ei ole ollut muuta kuin rikkinäinen ja epätoivoinen ihminen joka ei olisi koskaan toivonut sitä elämää itselleen vaikka omia valintojaan onkin. Jotkut negatiiviset tapahtumat ovat johtaneet aina siihen että tuohon ratkaisuun päädytään.

Kysynkin itseään jalustalle nostavilta ilolintusilta että olisiko teille ok jos oma tyttärenne huoraisi?

[QUOTE="vieras";28789141]Jännä ilmiö noissa prostituoitujen haastatteluissa, joita silloin tällöin tulee hömppälehtiin. Joka ikinen kerta haastateltava tituleeraa itseään "luxus" sitä ja tätä. Ollaan aina just enemmän muka "ostettu tyttöystävä", kuin tavallinen prostituoitu. Joka kerta tulot on jotain aivan mieletöntä, mutta kuitenkin henkilö elää hyvin tavallisissa puitteissa.

Jos tienaa oikeasti 5000e verottomana käteen viikossa, eli 20 000 euroa kuussa, niin missä se näkyy? 240 000 vuodessa käteen tienaavan luulisi asuvan jo westendin hienostoalueella ja ajelevan porchella tms.

Näissä lehtijutuissa kukaan ei ikinä ole tietenkään kuullutkaan mistään parituksesta, ihmiskaupasta, huumeista tai mistään rikollisuudesta. Ketään ei ole koskaan hakattu tai he eivät ole muutenkaan kohdanneet mitään negatiivisia asioita.

Ihme juttu... missäköhän ne "tavalliset" prostituoidut sitten piileskelee?[/QUOTE]

Tavallisislla prostituoiduilla tarkoitat ilmeisesti kriteeriesi perusteella ulkolaisia tyttöjä. Heillä on (varsinkin slaaveilla) lähes poikkeuksetta sutenööri ja joillain turvamiehetkin. Tsekkitytöt taas tulevat tänne ns. toimiston kautta, eli ovat vapaaehtoisesti tässä työssä, mutta tarvitsevat apua työskennelläkseen vieraassa maissa. Nämä toimistot siis vastaavat asiakaspuheluihin, ottavat ajanvaraukset vastaan ja järjestävät työtilat. Tuollaisen toimiston palveluita voisin itsekin käyttää, mutta se on laitonta suomessa vaikka itse olisitkin vapaaehtoisena mukana. Samoin toimistot toki ottavat jonkun siivun tyttöjen tuloista, mutta oikeasti ihmiskaupan uhrit harvemmin saa mitään korvausta seksiin pakottamisesta. Suomessa taas suomalaisia tyttöjä pelottaa asian julkitulo ja ns. kiinnijääminen niin paljon, että mielummin noudattavat lakia toimien täysin yksin, ilman apulaisia tai sutenöörejä. Mua on koko urani aikana kerran yrittänyt joku lyödä, mutta sain väistettyä ja toimitettua ko. tyypin ulos asunnostani, ja toisen kerran asiakas vei itse maksamansa rahat mukanaan kun lähti, eli huijasi multa siis palvelukset ilmaiseksi. Muihin uhkaaviin tilanteisiin en ole törmännyt.

Ymmärtänet että koska suurin osa hupakoista ei maksa veroja ansioistaan juurikin leimaantumisen ja yhteiskunnan luoman stigman takia, ei niitä rahoja oikein voi myöskään mihinkään "suureen" sijoittaa. Vaikka mulla onkin kovat kuukausitulot, en voisi ostaa asuntoa westendistä, koska mulla ei ole kertoa mistä olen asuntoon vaadittavat rahat saanut. Samoin varmaan jollain taholla alkaisi epäilyttämään jos pelkillä parin tonnin kuukausituloilla (siviiliammatin palkka) vuokraisin jonkun luksustalon jossa pelkkä vuokra ois puoltoista tonnia. Itse käytän rahani matkusteluun, arjen yleiseen luksukseen, ja parissa kauneusleikkauksessa olen käynyt. Lisäksi oman osansa syövät kuukausittainen työkämpän vuokra, hiusten- ja ripsien pidennysten huollot, kynsihuollot, kondomit, asut ja erinäisten fetissien vaatimat reksvisiitat.

[QUOTE="utelias";28789192]Saakohan se nainen myös orgasmeja näiden asiakkaidensa kanssa? Veikkaan, ettei asiakkaita kiinnosta se puoli, vaan tarkoitus on ainoastaan heidän itsensä tyydyttäminen.[/QUOTE]

Itseasiassa mun asiakkaista varmaan 4/5 toivoisi että huorakin saa orgasmin. Joskus saan, joskus en, mutta silloin näyttelen kun näen että orgasmin saanti olisi asiakkaalle tärkeää vaikka itse en olisi laukeamaan päinkään.

[QUOTE="vieras";28789259]Eipä se oikein voi näkyä missään, tai iskee verottaja. Ja kuinka kauan jaksaisi painaa töitä tuota tahtia, mitä nuo tulot vaatisivat. Ja pystyy. Eli eiköhän noissa ole liioiteltu isolla kädellä tulojen osalta.

Olisi ihan mielenkiintoista lukea näiden samojen tyttöjen mietteitä tästä viiden vuoden päästä eteenpäin. Missä vaiheessa se ruma puoli alasta tuli omaan tajuntaan ja vieläkö ollaan luksusta.[/QUOTE]

5000 jaettuna 250:lla on 20. 20 asiakasta kuukaudessa ei tarkoita edes yhtä päivässä, eli mikä epäilyttää. Samaten jos tarjois vaikka vaan niitä tonnin öitä, tarvittais viis yötä kuukaudessa. Mitä jaksamista tuossa on? Kuten sanottu, itse olen myynyt seksiä 10 vuotta. Jos ihan totta puhutaan niin tällä hetkellä tää työ tuntuu musta jopa paremmalta kuin aloittaessani, koska olen saanut itsevarmuutta lisää teinivuosiin verrattuna. Olen siis tällä hetkellä 28-vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja yäk ja hyi;28789403:
Mieti asiaa siltä kannalta, että oma rakas lapsesi tekisi tuota, tai puolisosi. Silloin vähän saa näkökulmaa siihen, miksi rahasta oman vartalonsa myyminen on iljettävää. Iljettävää on se, että millään ei ihmisille ole enää väliä ja omaa arvokasta itseään ei arvosteta sen vertaa, kun jaetaan sitä kenelle vain :(
Melko harva prostituoitu ainakaan Suomessa ottaa vastaan asiakkaan kuin asiakkaan, väitän. Valinnanvaraa kuitenkin on.
Suhtautuminen omaan vartaloon ja seksiin vaihtelee yksilöiden välillä suuresti. Joku yhdistää seksin voimakkaasti rakkauteen, jollekulle toiselle ei ole mahdotonta harrastaa vain seksiä ilman kummempia tunteita. Ei tämä sitä tarkoita, ettei seksin suhteen vapaamielisempi ihminen kykenisi rakastamaan tai tuntisi eroa rakkausseksin ja "vain" seksin välillä.

Mitä omiin lapsiini tulee, en heidänkään kauttaan ajateltuna tunne kuvotusta seksityötä kohtaan.

Se on iljettävää suoraan sanottuna naisten mielestä siksi, että seksin myyminen horjuttaa heidän valta-asemaansa. Pillun pihtaaminen on ollut naisille vuosikausia keino saada tahtonsa läpi lähes minkälaisessa asiassa tahansa, ja kun yht' äkkiä silmille lävähtääkin nainen joka on valmis antamaan setelitukkoa vastaan, niin ahdistaahan se kun tajuaa että saa sitä pimppaa muualtakin kuin vaan omalta vaimolta, ja vieläpä aika pienin ponnisteluin. :)

Se on iljettävää suoraan sanottuna naisten mielestä siksi, että seksin myyminen horjuttaa heidän valta-asemaansa. Pillun pihtaaminen on ollut naisille vuosikausia keino saada tahtonsa läpi lähes minkälaisessa asiassa tahansa, ja kun yht' äkkiä silmille lävähtääkin nainen joka on valmis antamaan setelitukkoa vastaan, niin ahdistaahan se kun tajuaa että saa sitä pimppaa muualtakin kuin vaan omalta vaimolta, ja vieläpä aika pienin ponnisteluin. :)

Tästäpä se naisten tuntema vastenmielisyys prostituutiota kohtaan varmasti suurimmaksi osaksi nousee. Mitä riippuvaisempia naiset yhteiskunnassaan ovat miesten rahoista, sitä voimakkaampaa vastenmielisyyttä tunnetaan prostituutiota kohtaan. Osansa on toki myös uskonnolla. Näkisin asenteiden olevan kyllä muuttumassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja yäk ja hyi;28789403:

No mä ainakin näen arvostavani itseäni ja sitä seksiä edes sen verran etten jakele tuolla torttuani kaikille ilmaiseksi jotka vähän lirkuttaa sulosanoja korvaani Enemmän siis häpeisin itteeni jos ilmatteeks jakaisin, niin kuin monet naiset tänä päivänä tekee. Mulla on itselläni myös puoliso, ollut jo kuusi vuotta, eikä hän edes ole koskaan ollut asiakkani. Kaikki ihmiset ei ajattele yhtä rajoittuneesti kuin valtaväestö, onneksi.

Itse esimerkiksi en ole lainkaan mieheni rahoista riippuvainen, minulla on ap:n tasoiset kuukausitulot ilman seksin myymistä. Lisäksi omaisuutta. En myöskään harrasta pihtaamista.
Ilolinnut helposti naureskelevat vaimoille, toki on ymmärrettävää että heillä on hyvin kapea katsontakanta miehistä = seksinostajat. Seksinostajat helposti ovat juurikin onnettomissa liitoissa eläviä tai sitten yksinäisiä. Kukaan onnellinen aviomies ei osta seksiä.
Minä näen asian enemmänkin niin että huorat tuntevat syystäkin alemmuuskomplekseja vaimoja kohtaan. Heillä harvemmin on pitkistä liitoista kokemusta, ainakaan onnellisista sellaisista. Siksi sitä omaa vapaamielisyyttä kuorrutetaan kermaisilla ja maireilla "minä tiedän paremmin"-kommenteilla. Ottamatta kuitenkaan huomioon todellakin kapeaa näkökulmaa mieskunnasta. Vaikka olet pannut 3000 miestä rahaa vastaan, ne miehet todellakin ovat vain niitä maksavia asiakkaita. Otanta avioliittojen todellisista näkymistä siis on ilolinnuilla pahasti vääristynyt. He unohtavat ne kaikki miehet jotka eivät juokse maksullisissa.
Hyvin monelle miehelle itseään myyvä nainen on joko säälin tai inhon kohde. Kuinka moni mies kykenisi seurustelemaan ja arvostamaan naista joka elättäisi itsensä huoraamalla? On paljon miehiä jotka eivät edes panisi huoraa siksi että tämä on tai on ollut huora. Huora ei ole kaikkien miesten unelma kuten ilolinnut tuntuvat kuvitettelevan. Päinvastoin.

Alkuperäinen kirjoittaja näyttäkää;28789414:
Näyttäkää mulle se prostituoitu jolla on ollut ehjä lapsuus, turvattu toimeentulo nuorena ja opiskeluvuosina, terve isäsuhde, normaali itsetunto ja ylpeys.
Uskon että kukaan henkisesti normaali ja turvallisen elämän elänyt ihminen ei lähde myymään itseään.
Siis jokainen ilolintu voi uskotella itselleen että valikoi asiakkaansa, tekee vain turvallisten ihmisten kanssa omasta halustaan työtään ja tienaa helppoa rahaa, mutten usko sitä päivääkään.
Olen tavannut joitakin ilolintuja työni puolesta ja kukaan heistä ei ole ollut muuta kuin rikkinäinen ja epätoivoinen ihminen joka ei olisi koskaan toivonut sitä elämää itselleen vaikka omia valintojaan onkin. Jotkut negatiiviset tapahtumat ovat johtaneet aina siihen että tuohon ratkaisuun päädytään.

Kysynkin itseään jalustalle nostavilta ilolintusilta että olisiko teille ok jos oma tyttärenne huoraisi?

En nyt tietenkään toivoisi tyttäreni lähtevän alalle, mutta en todellakaan tuomitsisi jos niin päättäisi tehdä, vaan ennemminkin neuvoisin ja tukisin, ja antaisin vertaistukea.

Perusteletko minulle esim. miksi mä en tee tätä omasta vapaasta tahdostani, ja millä perusteella en voisi muka valita asiakkaitani? Olisi nimittäin kiva tietää miksi näin voi väittää, juttelematta edes kanssani aiheesta. Ethän sä voi tietää mitään mun työstä tai toimintatavoista, joten tollaiset yleistykset on aika näköalattomia. Itse aloin aikanaan huoraamaan koska en jaksanut opiskeluiden ohessa tehdä vielä töitäkin, ja lainaa taas en halunnut ottaa. Mä kävin aikanaan amiksen niin että kävin myös lukion samalla, joten kaksoistutkinnon lisäksi jos ois pitänyt vielä jonnekin siwan kassalle lähteä mätänemään, niin en ois ikinä valmistunut. On totta että helposta rahasta on vaikeaa luopua, joten niille teille minäkin jäin, vaikka olenkin välissä pitänyt taukoakin hupakoinnista. En myöskään nosta itseäni millekään jalustalle, ihan samanlainen tavallinen tallaaja mä olen kuin kaikki muutkin.

Suomalaisten tyttöjen pyynti on 100-150e puolesta tunnista ja 200-300e tunnista. Yön yli keikkojen yleisin hinta taitaa olla 800-1000e. Itselläni on pari asiakasta jotka maksaa mulle 750e kolmen tunnin ilta-tapaamisesta, ja useita kertoja oon ollut ihan tavallisten ihmisten luona yötä tolla 1000euron yön hinnalla. Väitän että itselläni on todenperäisempi kuva niistä hinnoista mitä maksetaan kuin jollain random-huutelijalla, olenhan huorannut jo kymmenen vuotta. :) Oma veloitukseni on 250e/h, en tee lyhyempiä keikkoja ollenkaan.

Mitä näihin palveluihin sisältyy? Suutelua? Suuseksiä? Jos, niin kumin kanssa vai? Eikö se ole hankalaa? Onko kumi ehdoton pakko?

[QUOTE="kiinnostunut";28789537]Mitä näihin palveluihin sisältyy? Suutelua? Suuseksiä? Jos, niin kumin kanssa vai? Eikö se ole hankalaa? Onko kumi ehdoton pakko?[/QUOTE]

Lisää kysymyksiä. Jos siis olet koko yön miehen kanssa, niin annatko silloin miehelle seksiä niin monta kertaa kuin mies haluaa?

En nyt tietenkään toivoisi tyttäreni lähtevän alalle, mutta en todellakaan tuomitsisi jos niin päättäisi tehdä, vaan ennemminkin neuvoisin ja tukisin, ja antaisin vertaistukea.

Perusteletko minulle esim. miksi mä en tee tätä omasta vapaasta tahdostani, ja millä perusteella en voisi muka valita asiakkaitani? Olisi nimittäin kiva tietää miksi näin voi väittää, juttelematta edes kanssani aiheesta. Ethän sä voi tietää mitään mun työstä tai toimintatavoista, joten tollaiset yleistykset on aika näköalattomia. Itse aloin aikanaan huoraamaan koska en jaksanut opiskeluiden ohessa tehdä vielä töitäkin, ja lainaa taas en halunnut ottaa. Mä kävin aikanaan amiksen niin että kävin myös lukion samalla, joten kaksoistutkinnon lisäksi jos ois pitänyt vielä jonnekin siwan kassalle lähteä mätänemään, niin en ois ikinä valmistunut. On totta että helposta rahasta on vaikeaa luopua, joten niille teille minäkin jäin, vaikka olenkin välissä pitänyt taukoakin hupakoinnista. En myöskään nosta itseäni millekään jalustalle, ihan samanlainen tavallinen tallaaja mä olen kuin kaikki muutkin.

Tavalliset tallaajat eivät myy itseään, sano mitä sanot.
Jos myyt palvelujasi netissä, et sinä voi tietää pelkän puhelinsoiton perusteella millainen asiakas sinua on vastassa, millaiseksi hän muuttuu. Hienoa ettei sinulle ole käynyt lyömistä pahempaa.
Onnea perheyrityksellenne kun tyttäresi kanssa yhdessä aikoinaan tuota hommaa teette, arvatenkin se on todennäköistä jos äiti on tuota sarjaa.
p.s. Niillä Siwan kassoilla on ainakin säilynyt itsearvostus. Sulla se on jo ajat sitten ollut ja mennyt, tiedät sen sisimmässäsi itsekin.

Yhteistyössä