Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
on mua kosittu monta kertaa, olen vaan aina vastannut kieltävästi. Mennään ihan lapsen ja miehen kanssa maistraattiin, ei edes juhlia järjestetä.
Oottepas te vakavia...hu hu
on mua kosittu monta kertaa, olen vaan aina vastannut kieltävästi.
Joo ei mul muuta....
Aika jäykkä porukkaa täällä ei voi muuta sanoa. Meidän parisuhteessa on hauskaa, meillä ymmärretään, että elämää ei pidä ottaa liian vakavasti.
Voi olla, että teillä muilla se naimisiinmeno on elämääkin suurempi asia, meille se ei ole sitä.
Joo ei mul muuta....
Aika jäykkä porukkaa täällä ei voi muuta sanoa. Meidän parisuhteessa on hauskaa, meillä ymmärretään, että elämää ei pidä ottaa liian vakavasti.
Voi olla, että teillä muilla se naimisiinmeno on elämääkin suurempi asia, meille se ei ole sitä.
Nyt se on ihan puulla päähän lyöty![]()
kiirettä on pitäny, marraskuus vasta 2 vuosipäivä ja jo muksu kainalos! huh! tällaisissa tapauksissa ero on yleensä yhtä nopea kun ei kunnolla voida tutustua toisiin ku aletaan jo värkkää mukulaa ja mennään naimisiin. kaikkee sitä.
kiirettä on pitäny, marraskuus vasta 2 vuosipäivä ja jo muksu kainalos! huh! tällaisissa tapauksissa ero on yleensä yhtä nopea kun ei kunnolla voida tutustua toisiin ku aletaan jo värkkää mukulaa ja mennään naimisiin. kaikkee sitä.
#Yolo