Tällainen exä mun miehellä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Kun sai tietää, että olemme menossa naimisiin, laittoi mulle facessa viestiä, että mieheni on käynyt hänen luonaan pettämässä minua :O Ihan hyvä muuten, mut oltiin tuohon aikaan jo 24/7 yhdessä ja tiedän kuinka paljon mieheni vihaa exäänsä :laugh:

Sitten sai jostain tietää, että meille on tulossa vauva. Eikös mieheni saanut facessa viestiä, että oli nähnyt mut jonkun toisen miehen kanssa, et mahtaakohan vauva olla edes mieheni :laugh:

Miten sun mies on ikinä rakastanu tollaseen wt-tyyppiin (tarkoitan exää) kertoo aika paljon miehestä, et millaisia exiä on ollut... kannattaa hiukan miettiä.

[QUOTE="vieras";28822117]Tähän vois soveltaa sitä yhtä sanontaa, mites se meniskään... Jos kyseenalaistat miehesi valintoja niin muista, että sinä olet yksi niistä.[/QUOTE]

Tää tuli mullakin mieleen.

Kai tuo vaan on niin pirun mustasukkainen, vaikka heidän erostaan on jo vuosikausia. Sillä ei eron jälkeen ole ollut vissiin ketään...

Hän ilmeisesti ajattelee, että jos me eroamme niin hänellä on vielä jotain mahkuja. Jännä kun alkoi heti kiinnostamaan kun miehellä alkoi olemaan enempi rahaa :laugh:

[QUOTE="vieras";28822148]Mistä exä tietää miehesi rahavarat?[/QUOTE]

Ja eikös vasta alle kuukausi sitten se firma pistettiin pystyyn. Melkoista että jo nyt teidän rahatilanne on sen myötä parantunut selvästi. Hyvä että firmalla menee noinkin loistavasti.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
[QUOTE="vieras";28822117]Tähän vois soveltaa sitä yhtä sanontaa, mites se meniskään... Jos kyseenalaistat miehesi valintoja niin muista, että sinä olet yksi niistä.[/QUOTE]

auts, tää kuulosti pahalta :D

[QUOTE="vieras";28822148]Mistä exä tietää miehesi rahavarat?[/QUOTE]

Lasten kautta... En nyt viitti tarkemmin selvittää, mutta ei liity millään tavalla yritykseemme..

Yhteistyössä